- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Nice, vertel tegen jouw moeder dat je zusje mijn kind draagt.
monster comeback, nadat je gruwelijk geowned ben door de meester hem zelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, vertel tegen jouw moeder dat je zusje mijn kind draagt.
Wat doe je stoer kl***zak?monster comeback, nadat je gruwelijk geowned ben door de meester hem zelf.

ik own jou zwaar kwa penis lengte, oftewelBascross, ik ga morgen benchen, ik ga je zwaar pwnen qua poundage.

Bench, chinnen en nog wat onzin.
of
1ste set: 40kg
2de set: 60kg
3de set: 80kg
4de set: 100kg
Het komt er op neer dat je veel grotere stappen in gewicht moet maken .

Ik warm nu gewoon op 20 en 40, daarna door naar 60, zoveel mogelijk reps proberen en dan met 50 zoveel mogelijk reps. Verder had ik vandaag zin om mijn borst te pompuuuuuuuuuhzoals deze post van ruim 2 maand geleden dus al zei..........:
kappen met die breezer-setjes, en enkeltjes-doubles-triples gaan maken met serieuze gewichten!
en ik kan erover meepraten: zo ben ik dus ook aan een 100 kilo bench gekomen, terwijl ik het afgelopen jaar liep te drammen met mega-rep setjes van 50 & 60 Kilo ( 16*50 & 12*60)
goed opwarmen, daarna met 50 kilo 4~5 reps, en dan gelijk naar de 70 of 80 ( wat je aankan met 2~3 reps)
suc6 ermee!
![]()
Thx. Haha veelste lang, 2 jaar en deze belachelijke resultaten. Als ik alle trainingen bijelkaar op tel, misschien kom ik dan op een half jaar 3/4x pw trainen.
hmm das al best lang...
Die 100kg gaat nog wel een tijdje duren. ben je tegenwoordig wel gemotiveerd om gewoon te gaan trainen?