XXL Nutrition

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ownage.

Bascross, ik ga morgen benchen, ik ga je zwaar pwnen qua poundage.

Wat ga je morgen trainen?

Bert post nog es een foto van je über fysiek:D

• Topic Starter Topic Starter
21-07

bench
10x20
10x40
4x60(pr)
12x50(pr)
6x55(evenaring pr)
5x55
20x40(pr)

chinnen
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
8xbw
6xbw

db reverse curl
10x6
10x8

Chinnen ging lekker, maar alleen de eerste 2 setjes waren wide grip.

Laatst bewerkt:
goed hoor bass, lekker blijve knalle met die pr's!

Thx Kattuks beest.

of

1ste set: 40kg
2de set: 60kg
3de set: 80kg
4de set: 100kg

Het komt er op neer dat je veel grotere stappen in gewicht moet maken
.

zoals deze post van ruim 2 maand geleden dus al zei..........:

kappen met die breezer-setjes, en enkeltjes-doubles-triples gaan maken met serieuze gewichten!
;)

en ik kan erover meepraten: zo ben ik dus ook aan een 100 kilo bench gekomen, terwijl ik het afgelopen jaar liep te drammen met mega-rep setjes van 50 & 60 Kilo ( 16*50 & 12*60)

goed opwarmen, daarna met 50 kilo 4~5 reps, en dan gelijk naar de 70 of 80 ( wat je aankan met 2~3 reps)

suc6 ermee!
;)

gefeliciteerd met je PR's.
Hoelang train jij al:)?

zoals deze post van ruim 2 maand geleden dus al zei..........:

kappen met die breezer-setjes, en enkeltjes-doubles-triples gaan maken met serieuze gewichten!
;)

en ik kan erover meepraten: zo ben ik dus ook aan een 100 kilo bench gekomen, terwijl ik het afgelopen jaar liep te drammen met mega-rep setjes van 50 & 60 Kilo ( 16*50 & 12*60)

goed opwarmen, daarna met 50 kilo 4~5 reps, en dan gelijk naar de 70 of 80 ( wat je aankan met 2~3 reps)

suc6 ermee!
;)
Ik warm nu gewoon op 20 en 40, daarna door naar 60, zoveel mogelijk reps proberen en dan met 50 zoveel mogelijk reps. Verder had ik vandaag zin om mijn borst te pompuuuuuuuuuh
gefeliciteerd met je PR's.
Hoelang train jij al:)?

Thx. Haha veelste lang, 2 jaar en deze belachelijke resultaten. Als ik alle trainingen bijelkaar op tel, misschien kom ik dan op een half jaar 3/4x pw trainen.

mooi volume bij chins, tijd om er wat gewicht bij te hangen! volgens mij kan je bench een stuk hoger hoor

Thx. Haha veelste lang, 2 jaar en deze belachelijke resultaten. Als ik alle trainingen bijelkaar op tel, misschien kom ik dan op een half jaar 3/4x pw trainen.

hmm das al best lang...
Die 100kg gaat nog wel een tijdje duren. ben je tegenwoordig wel gemotiveerd om gewoon te gaan trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven