Fitness Seller

Basic bulk oats+Whey of een weightgainer.

MickG

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
zie titel, wat is ''beter''? ik denk persoonlijk dat het weinig verschil maakt en het vooral in de prijs ligt maar ik wou het toch zeker weten. Waar zouden jullie voor gaan?:cool:

Whey met havermout/brinta/oats is zelfde als weightgainer... Eiwitten met complex carbs. Stuk goedkoper ook dus ik zou voor die optie gaan :p

pindakaas ftw !!

Kan natuurlijk beide. In een goede weightgainer zitten meestal ook nog wat vetten en vitaminen. En je hebt maar 1 pot in de kast staan.

Bulk oats is een stuk goedkoper. Als je een zak bulk whey en een zak bulk oats neemt kan je heel wat shakies maken :D

absoluut basic bulk oats ipv weight gainer. ik ben zelf overgestapt naar de basic bulk oats, en ben sinds juli 12 kg aangekomen. absolute +1 voor mij!!

+ weight gainer is minder lekker en duurder

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 19:14 ----------

en ook nog eens geen(weinig) suikers

Brinta + whey + paar lepels pindakaas + (choco)melk. Goed schudden en lekker bulken :P

paar lepels pindakaas in 'n shake... gadverdamme! :P

Pindakaas is best lekker in een shake als je bijv. whey hebt met bananen smaak!

ga ik het volgende eens probere:
basic bulk oats + whey perfection vanilla + pindakaas
ga al bijna over m'n nek bij de gedachte :P

Eerder deed ik altijd het onderstaande in de blender:
- 0,5l melk
- 100gr brinta
- 1 tot 1,5 schep whey
- en nog een klein handje ongezouten pinda's (of andere noten)
- En soms nog een stuk fruit erbij.

En dat was dan mijn ontbijt:)

Ik neem meestal whey + basic bulk oats + melk als ontbijt ongeveer hetzelfde als jou.. alleen fruit en nootjes neem ik er niet bij.. nogal nasty om 8 uur 's ochtends..

zelf samenstellen! kost per dosis stukken minder en je weet en kiest wat je erin steekt!

En hoe was het met pindakaas? Nog moeten kotsen?

niet geprobeerd.. lijkt me gewoon te smerig

Ik neem zelf whey met bulk oats en melk. Bevalt prima. Weightgainer is inderdaad duurder.

Bulk oats hebben betere voedingsstoffen en zijn goedkoper, dus makkelijke keuze lijkt me. ;) Ik neem zelf 2 shakes bulk oats+whey per dag, 400kcal met water en 600kcal met melk.

+1 I <3 basic bulk oats :P

gewoon 'oats' van de supermarkt, halve kilo voor 40 cent

Terug
Naar boven