Vincent8307
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zou kinne ja.. maar als je 3x 100 gram per dag ervan neemt is dat niet zo'n goede oplossing..., btw, oats 500 gram? k'dacht dat je dat alleen per 100 gram had.. waar koop je die dan?
€ 0,38 per pak van 500 gram, in veel supermarkten te koop! Veel goedkoper (€3.80 voor 5kg) dus dan 5 kg basic bulk oats of ultra fine oats (tussen €16,90 en €19,95).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is in NL zeker? Wel goedkoop inderdaad. In België vind ik alleen havermout van quakers. Is iets van een 2 euro voor 800gram. Daar neem ik steeds 150gr ontbijt van. Maar door de dag heen is het poeder wel gemakkelijker aangezien ik de havermout van quakers steeds in de blender draai om op te drinken. Ongemixt is het te dik.
:Yep in NL, maar heb je in BE geen eigen merk oats welke altijd goedkoper zijn dan die dure merken als quaker.
In Albert Hein heb je ze ook maar dan van euroshopper:
![]()
haal gewoon creatine monohydraatZou Mega Grow van XXL een goede aanvullign zijn bij Oats en whey ?

Doe er nog een bevroren banaantje en een eetlepel pindakaas doorheen grosje. Dan heb je een echte bulk shake.
, maar waarom bevroren?