XXL Nutrition

Basic bulk oats+Whey of een weightgainer.

dat zou kinne ja.. maar als je 3x 100 gram per dag ervan neemt is dat niet zo'n goede oplossing..., btw, oats 500 gram???? k'dacht dat je dat alleen per 100 gram had.. waar koop je die dan?

Dus whey + oats + Weight gainer is pure overkill en overbodig dus ?

beter bij whey en oats houden dan??

oats en weight gainer hetzelfde.. alleen zit er meer voeding in oats en het is goedkoper.. dus waarom weight gainer + oats.... niet dus!

oftewel: whey + oats (+eventueel creatine)

dat zou kinne ja.. maar als je 3x 100 gram per dag ervan neemt is dat niet zo'n goede oplossing..., btw, oats 500 gram???? k'dacht dat je dat alleen per 100 gram had.. waar koop je die dan?

€ 0,38 per pak van 500 gram, in veel supermarkten te koop! Veel goedkoper (€3.80 voor 5kg) dus dan 5 kg basic bulk oats of ultra fine oats (tussen €16,90 en €19,95).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

€ 0,38 per pak van 500 gram, in veel supermarkten te koop! Veel goedkoper (€3.80 voor 5kg) dus dan 5 kg basic bulk oats of ultra fine oats (tussen €16,90 en €19,95).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is in NL zeker? Wel goedkoop inderdaad. In België vind ik alleen havermout van quakers. Is iets van een 2 euro voor 800gram. Daar neem ik steeds 150gr ontbijt van. Maar door de dag heen is het poeder wel gemakkelijker aangezien ik de havermout van quakers steeds in de blender draai om op te drinken. Ongemixt is het te dik.

Is in NL zeker? Wel goedkoop inderdaad. In België vind ik alleen havermout van quakers. Is iets van een 2 euro voor 800gram. Daar neem ik steeds 150gr ontbijt van. Maar door de dag heen is het poeder wel gemakkelijker aangezien ik de havermout van quakers steeds in de blender draai om op te drinken. Ongemixt is het te dik.

Yep in NL, maar heb je in BE geen eigen merk oats welke altijd goedkoper zijn dan die dure merken als quaker.
In Albert Hein heb je ze ook maar dan van euroshopper :D:
000220458_002_48405_200.jpg

Zou Mega Grow van XXL een goede aanvullign zijn bij Oats en whey ?

Yep in NL, maar heb je in BE geen eigen merk oats welke altijd goedkoper zijn dan die dure merken als quaker.
In Albert Hein heb je ze ook maar dan van euroshopper :D:
000220458_002_48405_200.jpg

Goede tip
Dus dit voeg je gewoon toe aan je wheyshke en je hebt een bulkshake met weinig suiker?
Top - daar geef ik karma voor

Doe er nog een bevroren banaantje en een eetlepel pindakaas doorheen grosje. Dan heb je een echte bulk shake.

(karma welkom)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 17:25 ----------

Zou Mega Grow van XXL een goede aanvullign zijn bij Oats en whey ?
haal gewoon creatine monohydraat :)

Oats + whey (cookies&cream) + melk (of water) + pindakaas + banaan in de blender= DELICIOUS!

Milkshake effect! Werkt 't beste met smaakloze whey, maar met banaan kan het ook prima natuurlijk.

+in de vriezer kun je ze langdurig bewaren

Terug
Naar boven