MuscleMeat

WEDSTRIJD Battle Royale

Peiling Peiling Kies jouw Spartaan!

• Totaal stemmers
    55
  • Peiling gesloten .
Achtung!

Ik heb alleen één vraag. Zal iedereen zijn prijzen accepteren? Ik wil namelijk een overzichtelijk overwinningstopic maken. Indien sommigen er afstand van doen zal het bijvoorbeeld een top vier i.p.v. top drie worden.
Ik wacht nog even de reactie af van de admin over die sterren 👀 @bodybuilding.nl 👀

Achtung!

Ik heb alleen één vraag. Zal iedereen zijn prijzen accepteren? Ik wil namelijk een overzichtelijk overwinningstopic maken. Indien sommigen er afstand van doen zal het bijvoorbeeld een top vier i.p.v. top drie worden.
Dan had men dat vooraf moeten aangeven. Uitslag is duidelijk nu. Of iemand zijn prijs aan goed doel geeft doet daar weinig aan af.

• Topic Starter Topic Starter
Dan had men dat vooraf moeten aangeven.
@vntl heeft dat vooraf aangegeven. Echter won hij de log competitie waarvan ik niet weet of hij daar ook afstand van doet.
Wat ik vooral wil vermijden is dat iemand zijn prijzen niet claimt bij de diverse sponsoren. Op die manier krijg namelijk niemand iets. Daarom gaf ik destijds al aan dat alles dan een rijtje zou opgeschoven worden naar plaats vier.
Of iemand zijn prijs aan goed doel geeft doet daar weinig aan af.
Goed doel? Het zijn boeken en vouchers. ;)

Als iemand met een podiumplaats zijn prijzen claimt, maar vervolgens beslist om ze te delen met andere leden (of zelfs te verkopen) dan mag dat. Echter staan wij daar dan wel volledig (!) buiten.

Laatst bewerkt:
Zlatan.gif

• Haha
Waarderingen: Boca
Ik accepteer bij deze mijn prijzen. Bedankt voor de felicitaties, het was leuk om deel te nemen. :) Ik ga geen namen noemen omdat ik dan mensen vergeet, maar degenen die mij in mijn log actief hebben gevolgd waardeer ik enorm. Daarnaast natuurlijk de andere winnaars, @Wengstertje en @vntl , gefeliciteerd. :) En natuurlijk de grootste winnaar die met een overmacht terecht heeft gewonnen @Diego1999. Mooi om te zien dat diep gaan loont.:1e:

Het boek naar keuze van Peter Bond (@Galen ) schenk ik aan @apfelstrudel om persoonlijke redenen, maar dat regelen we onderling wel.

Doordat één van de podiumplaatsen al elite member is stel ik voor dat nummer vier een upgrade krijgt, @Sanca Saxon. Tenminste als @vntl het wel wil. :x

Ik accepteer bij deze mijn prijzen. Bedankt voor de felicitaties, het was leuk om deel te nemen. :) Ik ga geen namen noemen omdat ik dan mensen vergeet, maar degenen die mij in mijn log actief hebben gevolgd waardeer ik enorm. Daarnaast natuurlijk de andere winnaars, @Wengstertje en @vntl , gefeliciteerd. :) En natuurlijk de grootste winnaar die met een overmacht terecht heeft gewonnen @Diego1999. Mooi om te zien dat diep gaan loont.:1e:

Het boek naar keuze van Peter Bond (@Galen ) schenk ik aan @apfelstrudel om persoonlijke redenen, maar dat regelen we onderling wel.
:heart:

We worden allemaal een dagje ouder Ron, ik ben nog steeds trots op jou. van dikke darter, naar bodybuilder.
Niet dikke darter maar gemiddelde darter :roflol: :roflol: :roflol:
Maar ik zie mezelf nu wel als bodybuilder. Als ik in de spiegel kijk is dat niet anders uit te leggen.
En ik krijg daar ook de nodige aandacht/complimenten over.

Ga nu nog werken aan het accepteren daarvan. Vind mezelf namelijk nooit goed of goed genoeg.
Wat ik kan, kan een ander ook gevoel en gedachte.

Niet dikke darter maar gemiddelde darter :roflol: :roflol: :roflol:
Maar ik zie mezelf nu wel als bodybuilder. Als ik in de spiegel kijk is dat niet anders uit te leggen.
En ik krijg daar ook de nodige aandacht/complimenten over.

Ga nu nog werken aan het accepteren daarvan. Vind mezelf namelijk nooit goed of goed genoeg.
Wat ik kan, kan een ander ook gevoel en gedachte.
Ja, je was geen Andy Fordham :D

Gefeliciteerd!

Terug
Naar boven