AndroidHealthClinic

Battlefield Bad Company 2

ik heb net 3 potjes rush gedaan, maar ik bak er echt niks van :D
k/d scores als 1-10 en 0-8. iemand tips?
en als ik probeer te snipen krijg ik alleen maar hitmakers maar goed ik ben mw2 gewend natuurlijk.

btw is er al een lijstje met dbb pc spelers??
Ik weet van supermario, Decapitator en mezelf dat we spelen (klein clannetje opgericht, haha :D).

Ik gebruik wel steam, decap niet en supermario weet ik niet :p.

Mijn steam is gewoon pantrofl.

Ik gebruik wel steam -> stealthstorm

• Topic Starter Topic Starter
ik heb net 3 potjes rush gedaan, maar ik bak er echt niks van :D
k/d scores als 1-10 en 0-8. iemand tips?
en als ik probeer te snipen krijg ik alleen maar hitmakers maar goed ik ben mw2 gewend natuurlijk.

btw is er al een lijstje met dbb pc spelers??

Tips voor beter te snipen : Headshots , want als je niet op het hoofd schiet moet je hem 2x raken voor hij dood is, in hardcore is dit niet het geval dan is hij in 1 keer dood. Veel bewegen, hierbij bedoel ik sta niet stil zodat je een easy target bent voor een counter-sniper. Dus voor je hem goed in het vizier heb ga je veel links of rechts.

Wat je ook kan doen is je goed opstellen, dat je niet zo zichtbaar bent.
Let ook op de kogels van andere snipers die op je afvliegen, dan weet je dat je in de kortste keren mss wel dood bent. Of een positie wat ze totaal niet verwachten waar je zou zitten ( flank/ of ergens in een bosje )

Maar je bent ook nog nieuw in het spel, dus zou ik de maps eerst goed leren kennen en de wapens , eens je het wat gewoon bent lukt het prima !

Tips voor beter te snipen : Headshots , want als je niet op het hoofd schiet moet je hem 2x raken voor hij dood is, in hardcore is dit niet het geval dan is hij in 1 keer dood. Veel bewegen, hierbij bedoel ik sta niet stil zodat je een easy target bent voor een counter-sniper. Dus voor je hem goed in het vizier heb ga je veel links of rechts.

Wat je ook kan doen is je goed opstellen, dat je niet zo zichtbaar bent.
Let ook op de kogels van andere snipers die op je afvliegen, dan weet je dat je in de kortste keren mss wel dood bent. Of een positie wat ze totaal niet verwachten waar je zou zitten ( flank/ of ergens in een bosje )

Maar je bent ook nog nieuw in het spel, dus zou ik de maps eerst goed leren kennen en de wapens , eens je het wat gewoon bent lukt het prima !
:thumbs: snipen is idd even wennen, dus ik ben begonnen met de normale assault class. dat gaat al iets beter :)
maar hoe kan ik jou toevoegen zonder steam?

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand aan het spelen op 't moment?

Spelen dr nog lui op de ps3 behalve ik en Ice?

iemand een idee wat die onslaught mode in gaat houden?

nick: Doggydawgggggg (6x g)

iemand een idee wat die onslaught mode in gaat houden?

nick: Doggydawgggggg (6x g)

Bij onslaught kan je samen met maximaal 3 andere personen co-op spelen tegen vijanden op Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes and Nelson Bay. De mappen zijn aangepast met nieuwe belichting, tijd van de dag, voertuigen en andere effecten.

Bij onslaught kan je samen met maximaal 3 andere personen co-op spelen tegen vijanden op Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes and Nelson Bay. De mappen zijn aangepast met nieuwe belichting, tijd van de dag, voertuigen en andere effecten.

Oh das wel nice, kunnen we mooi doen dan als dit komt :p.

Ik zuig nog steeds in dit spel maar het is wel echt vet :D
ben eerst de single player maar is aan het doen.

maar voor de pcers, wat voor fps heb jullie gemiddeld en wat voor pc heb je.
ik heb zo 40-60 fps ongeveer, is dat te weinig? want ik heb soms het gevoel dat het niet altijd even soepel loopt, zoals mw2 bijvoorbeeld wel doet.

(oja volgens mij heb ik het spel nog gratis ook, want paypal kon het geld niet afschrijven omdat me saldo te laag was, maar steam zegt dat ik al betaald heb.... :D)

ik heb zo 40-60 fps ongeveer, is dat te weinig? want ik heb soms het gevoel dat het niet altijd even soepel loopt, zoals mw2 bijvoorbeeld wel doet.

(oja volgens mij heb ik het spel nog gratis ook, want paypal kon het geld niet afschrijven omdat me saldo te laag was, maar steam zegt dat ik al betaald heb.... :D)
Haha nice.

60 fps zou genoeg moeten zijn voor een "soepel" beeld. Je kan wel paar tweaks doen in je config, heb ik ook. Spel gaat er alleen bagger van uitzien maar loopt altijd soepel.

http://gamers-underground.com/action-fps/32463-bad-company-2-tweaks.html

Ik weet niet wat voor fps ik heb, ik speel in iig alles op low, draait redelijk. :( :) :(

Er zit geloof ik weinig verschil tussen medium en low qua fps.

Zal het eens checken vandaag.

Ik speel alles op max en draai rond de 90-100 fps, en als ik record ongeveer 80

Iemand zin om te spelen?

Ik ga zo wel even spelen.

Gewoon ps3, graphics full throttle:cool:

Ja hoor, ik zeg nog tegen mezelf: Als ik doodga ga ik naar bed. Begint een sniper op me te schieten (ik was ook aan het snipen) dus ik maken dat ik wegkom: suicide vanuit een gebouw:roflol:

Truste dus :P

Terug
Naar boven