MuscleMeat

Battlefield Bad Company 2

Ik speel alles op max en draai rond de 90-100 fps, en als ik record ongeveer 80

Iemand zin om te spelen?
dan heb je beste goede pc?
maar is het niet zo dat je boven de 60 fps je geen verschil meer ziet?

oja ik heb nu fraps gedownload maar als ik een filmpje wil maken dan worden de framerates heel laag en dan crasht ie :(

(single player is echt vet trouwes veel beter dan die van mw2)

Laatst bewerkt door een moderator:
Verschil in fps zie je wel hoor boven de 60, ik weet ook niet waar dat vandaan komt, heb het mensen wel vaker horen zeggen.

Verschil in fps zie je wel hoor boven de 60, ik weet ook niet waar dat vandaan komt, heb het mensen wel vaker horen zeggen.
ik weet het ook niet precies hoor,maar had het niet iets te maken met de frequentie van het beeldscherm ofzo die niet hoger dan 60 Hz is?

igg ik speel op medium nu en dan ziet het er ongeveer zo uit, alleen soms zoals bij grote gevechten dan wil het wel eens droppen tot 30 fps. :(

50-60 fps :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

30-40 fps:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja op stilstaande beelden ga je niks merken aan je fps :p speel jij op 1024x768?

• Topic Starter Topic Starter
dan heb je beste goede pc?
maar is het niet zo dat je boven de 60 fps je geen verschil meer ziet?

oja ik heb nu fraps gedownload maar als ik een filmpje wil maken dan worden de framerates heel laag en dan crasht ie :(

(single player is echt vet trouwes veel beter dan die van mw2)

Voor shooters zit je met 30-60 FPS goed (afhankelijk van de techniek die gebruikt wordt). Het menselijk oog neemt ongeveer tot 60-72 FPS maximum waar.
De maximum FPS is afhankelijk van de game die je speelt. Games zoals F.E.A.R. kunnen tot 380 of meer FPS ondersteunen, terwijl games zoals GTA 3 maar maximum 25-30FPS ondersteunen.
je kan bij de meeste online games z FPS verhogen door middel van “commands” of bij settings, bij fraps kan dat ook.
Een betere PC (grafische kaart, beeldscherm en CPU) resulteren ook in een betere FPS.

Voor shooters zit je met 30-60 FPS goed (afhankelijk van de techniek die gebruikt wordt). Het menselijk oog neemt ongeveer tot 60-72 FPS maximum waar.
De maximum FPS is afhankelijk van de game die je speelt. Games zoals F.E.A.R. kunnen tot 380 of meer FPS ondersteunen, terwijl games zoals GTA 3 maar maximum 25-30FPS ondersteunen.
je kan bij de meeste online games z FPS verhogen door middel van “commands” of bij settings, bij fraps kan dat ook.
Een betere PC (grafische kaart, beeldscherm en CPU) resulteren ook in een betere FPS.
wat heb je dan aan 380 fps ?:p

oja nu zie ik het, wel irritant dat je geen pm kan zenden of uitnodigen voor een game ???
maar pantrofl, en supermario, wat zijn jullie nicknames die ik kan toevoegen?

Ik heb je net even toegevoegd.

Het is weer tijd voor nieuwe mappen, er zijn er weinig die ik echt leuk vind.

Ik ben benieuwd, ik had nog wat checks van een onlineshop liggen die ik cadeau had gekregen. Ik heb ze gespendeerd voor dit game.
Kan ik eens afwisselen met cod.
Volgende week zou het in mijn bus moeten zitten.

Ik ben benieuwd, ik had nog wat checks van een onlineshop liggen die ik cadeau had gekregen. Ik heb ze gespendeerd voor dit game.
Kan ik eens afwisselen met cod.
Volgende week zou het in mijn bus moeten zitten.

Nice, dan zijn we in totaal al met 5 een volle Squad :D

Ik heb op youtube wat meer filmpjes bekeken, eerst kon het mij niet bekoren, maar ik moet mijn mening precies gaan herzien.
Hoop dat het snel in mijn brievenbus zal steken, ziet er wel vetjes uit.
Vooral de sound klinkt wel lekker.

Ik heb in een ver verleden nog wolfenstein ET gespeeld (toen op pc), was multiplayer only en daar had je ook keuze uit de klasses, dus daar heb ik wel wat ervaring mee en vond ik toen super.

ik weet het ook niet precies hoor,maar had het niet iets te maken met de frequentie van het beeldscherm ofzo die niet hoger dan 60 Hz is?

igg ik speel op medium nu en dan ziet het er ongeveer zo uit, alleen soms zoals bij grote gevechten dan wil het wel eens droppen tot 30 fps. :(

Ik weet niet of je het al hebt ingesteld, maar Vsync uitzetten in de game zelf en in de opties van je grafische kaart (uit "forceren" zeg maar), helpt iig een hele hoop. :)

Ik wil ook wel eens een filmpje proberen te maken. Dat doe je met het programma Fraps?

Ik weet niet of je het al hebt ingesteld, maar Vsync uitzetten in de game zelf en in de opties van je grafische kaart (uit "forceren" zeg maar), helpt iig een hele hoop. :)

Ik wil ook wel eens een filmpje proberen te maken. Dat doe je met het programma Fraps?

Yep.

volgens mij staat vsync al uit je kan het igg niet in bf zelf instellen.
maar ik heb op zich wel goede framerates nu als ik het op medium speel, alleen soms droppen ze bijvoorbeeld als ik op respawn klik, dan vertraagd ie heel even, iemand dit ook????

btw ik had net even far cry 2 gespeeld op de hoogste settings: damn wat ziet dat spel er mooi uit! :eek:
helaas werkt fraps dan niet ofzo, want als ik op record druk dan crashed ie.

maar ontopic: iemand ook soms last van die "lost connecting to ea online" error?

Laatst bewerkt:
Ik heb hem gedownload. Maar als ik hem op mijn laptop wil spelen hakkert hij zwaar.
Ik heb niet zo veel verstand van computers maar valt daar wat aan te doen?

Terug
Naar boven