MuscleMeat

Battlefield Bad Company 2

Hoe kan je via fraps de filmpjes kleiner maken want ik heb soms voor een filmpje van 10 seconden al 100mb?

deze heb ik net gemaakt van far cry 2 op hoogste settings:
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan je via fraps de filmpjes kleiner maken want ik heb soms voor een filmpje van 10 seconden al 100mb?

deze heb ik net gemaakt van far cry 2 op hoogste settings:
[Link niet meer beschikbaar]

Heb ik ook, is normaal anders verlies je kwaliteit. Heb in totaal al 40 gig aan filmpjes ofzo :D

Heb het bekeken, alleen je zou het beter nog in sony vegas steken en dan renderen naar HD kwaliteit. Want zo kunnen we natuurlijk niet veel zien van de graphics.

Heb ik ook, is normaal anders verlies je kwaliteit. Heb in totaal al 40 gig aan filmpjes ofzo :D

Heb het bekeken, alleen je zou het beter nog in sony vegas steken en dan renderen naar HD kwaliteit. Want zo kunnen we natuurlijk niet veel zien van de graphics.
maar als ik dan bijvoorbeeld een battlefield filmpje maak in HD van 10 minuten dan heb ik 10 gig! dat kan ik dan toch nooit uploaden? :p

btw nog een vraagje, wat doen die motion sensors precies? zijn dat nou ook mijnen die afgaan? soms krijg ik namelijk een motion sensor mine assist ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
fraps record 1 op 1, dus er is geen kwaliteits verlies, daardoor krijg je zo veel MB's.

gewoon windows movie maker openen, en daarmee renderen, dat scheelt 75%

@Yohan: Volgens mij geld dat gewoon als een assist als een mijn een kill maakt nadat je een motion nate gebruit.

maar als ik dan bijvoorbeeld een battlefield filmpje maak in HD van 10 minuten dan heb ik 10 gig! dat kan ik dan toch nooit uploaden? :p

btw nog een vraagje, wat doen die motion sensors precies? zijn dat nou ook mijnen die afgaan? soms krijg ik namelijk een motion sensor mine assist ofzo.

Motion mines geven vijandelijk posities door als ze in het bereik van de sensor lopen niets meer en minder .
Je krijgt een motion mine assist als een van jouw soldaten een vijand afknalt in het gebied van de motion mine sensor.

Iemand wel eens bugs opgemerkt kwa punten (op de PC) ?

Net bijvoorbeeld, ik dood twee vijanden, allerlei punten kwa Avenger kill etc. en in totaal iets van 230 punten, maar ik zag niks bij me score erbij!? Ik heb dit wel eens meer opgemerkt, beetje raar.

Iemand wel eens bugs opgemerkt kwa punten (op de PC) ?

Net bijvoorbeeld, ik dood twee vijanden, allerlei punten kwa Avenger kill etc. en in totaal iets van 230 punten, maar ik zag niks bij me score erbij!? Ik heb dit wel eens meer opgemerkt, beetje raar.
wat is je soldier naam?
ik heb vaak het gevoel dat ik raak schiet terwijl dat ik dan geen hitmarkers krijg. en ik heb ook heel erg last van lagg vaak, terwijl me internet volgens mij toch goed is. btw je kan in de server browser ook geen ping zien ???

Ik heb net de FOV naar 74 gezet, damn wat een verschil! ik wist helemaal niet dat dat kon, ik speel veel beter nu en het voelt veel prettiger aan.
misschien hebben alle pcers het hier al gedaan, maar zo niet, zeker doen :)
http://rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php

ik speel alles op high nu met framerates rond de 30/40/50 en dat ziet er aardig uit maar toch niet zo goed als sommige ander games, ik heb even een screenshot van far cry 2 gemaakt:
2d16xpw.png

en nog iets anders, je kan bij audio `war tapes` kiezen, weet iemand wat dat is?

en nog iets anders, je kan bij audio `war tapes` kiezen, weet iemand wat dat is?

Nope, zou niet weten wat het is. Inderdaad FOV verranderen geeft een wereld van verschil ikzelf heb hem op 85 staan vind ik persoonlijk het beste.

En bugs ja ik kom er VEEL tegen , de famous ' rubber knife ' en dan nog hitmarkers bugs en gewoon een invincible enemy waar je 2 clips op neerschiet en hij het gewoon overleefd. En dan soms ook nog de lag issues al heb ik er niet super veel last van maar het is toch een veel voorkomend probleem bij de meeste.

Mijn fov staat op 85, goed zat.

@ Yohan, heb je bfbc2 ook alles op z'n hoogst staan? Incl. antialising/anistropic filtering.

Mijn fov staat op 85, goed zat.

@ Yohan, heb je bfbc2 ook alles op z'n hoogst staan? Incl. antialising/anistropic filtering.

heb je dan geen last van "fish-eye" effect als ie boven de 80 staat?

en ik heb nu alles op high met 8xMSAA en 8xAF, resolutie 1024x768.
Vsync off, HBAO on (geen idee wat dat is???)
framerates schommelen dan iets boven de 30fps.

hier twee screenshots, valt toch een beetje tegen:
11v455g.jpg

2jdp3xf.jpg

Laatst bewerkt:
Wartapes is gewoonweg zalig, alles is veel luider, je hoort meer details,...
Het oorlogsgevoel wordt maw groter.
Ik heb dan mijn tv aangesloten op mijn (phillips) stereo, twee boxen, vrij groot. kan ik dan ook wartapes aanzetten? heb hem nu op hi-fi en als ik volume op 14 zet pis ik al in me broek als ik wordt neergeschotenn :o

op tweakers stond dat ze bezig zijn met BC2 Vietnam

Laatst bewerkt:
hoeveel fps haal je met crysis?
en welke grafische kaart heb je?

Terug
Naar boven