Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je via fraps de filmpjes kleiner maken want ik heb soms voor een filmpje van 10 seconden al 100mb?
deze heb ik net gemaakt van far cry 2 op hoogste settings:
[Link niet meer beschikbaar]

maar als ik dan bijvoorbeeld een battlefield filmpje maak in HD van 10 minuten dan heb ik 10 gig! dat kan ik dan toch nooit uploaden?Heb ik ook, is normaal anders verlies je kwaliteit. Heb in totaal al 40 gig aan filmpjes ofzo
Heb het bekeken, alleen je zou het beter nog in sony vegas steken en dan renderen naar HD kwaliteit. Want zo kunnen we natuurlijk niet veel zien van de graphics.

maar als ik dan bijvoorbeeld een battlefield filmpje maak in HD van 10 minuten dan heb ik 10 gig! dat kan ik dan toch nooit uploaden?
btw nog een vraagje, wat doen die motion sensors precies? zijn dat nou ook mijnen die afgaan? soms krijg ik namelijk een motion sensor mine assist ofzo.
wat is je soldier naam?Iemand wel eens bugs opgemerkt kwa punten (op de PC) ?
Net bijvoorbeeld, ik dood twee vijanden, allerlei punten kwa Avenger kill etc. en in totaal iets van 230 punten, maar ik zag niks bij me score erbij!? Ik heb dit wel eens meer opgemerkt, beetje raar.

en nog iets anders, je kan bij audio `war tapes` kiezen, weet iemand wat dat is?
Mijn fov staat op 85, goed zat.
@ Yohan, heb je bfbc2 ook alles op z'n hoogst staan? Incl. antialising/anistropic filtering.
)en nog iets anders, je kan bij audio `war tapes` kiezen, weet iemand wat dat is?
Ik heb dan mijn tv aangesloten op mijn (phillips) stereo, twee boxen, vrij groot. kan ik dan ook wartapes aanzetten? heb hem nu op hi-fi en als ik volume op 14 zet pis ik al in me broek als ik wordt neergeschotennWartapes is gewoonweg zalig, alles is veel luider, je hoort meer details,...
Het oorlogsgevoel wordt maw groter.

ik heb geen crysis, (volgens mij werkt ie niet op windows 7)hoeveel fps haal je met crysis?
en welke grafische kaart heb je?