Thekingofpop
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In mijn vriendenlijst heb ik maar 1 iemand die battlefield geregeld speelt, hij heeft sinds battlefield, cod niet meer gespeeld. Al de rest blijven cod trouw. Wil wel eens zien wat het geeft om battlefield met een aardige squad te spelen. Meestal beland ik nu solo in een squad of met een hoop stumpers die geen besef van tactiek hebben.

Speelt hier iemand wel eens met shotgun? Zelf was ik er nooit aan begonnen, maar het is echt nice.Ook op langere afstanden lukt me nu aardig.
en kan je echt easy helicopter pilots met neer halen, de saiga vind ikzelf ook heel lekker, met 12 rounds dan wel. En over snipen met lmg - Burst fire schieten, echt ik kan met elke lmg echt 'ziek' ver schieten niet normaal maar degene die eruit springt is de T88 LMG want die heeft een 'bug' waarin de bullets geen drop hebben met red dot sight of 12x 
zoals die XM8 prototype en m16 ( niet die burst ) maar ben dan wel weer goed in AEK die eerste die je krijgt vind ik netjes.
jep de slugs, heb ik al echt zieke snipershots met gehaalden kan je echt easy helicopter pilots met neer halen, de saiga vind ikzelf ook heel lekker, met 12 rounds dan wel. En over snipen met lmg - Burst fire schieten, echt ik kan met elke lmg echt 'ziek' ver schieten niet normaal maar degene die eruit springt is de T88 LMG want die heeft een 'bug' waarin de bullets geen drop hebben met red dot sight of 12x
Maar ben zelf wel niet zo goed met de assault rifles waar iedereen zo goed met iszoals die XM8 prototype en m16 ( niet die burst ) maar ben dan wel weer goed in AEK die eerste die je krijgt vind ik netjes.
Vind assault ook k*t en suf enzo. Heb 1180 punten totaal op assault, rond de 48k op medic zo uit mn hoofd
Moet nog een paar ranks voor magnum ammo. Ben benieuwd wat die doet. Denk dattie wel nice is in combinatie met die mg46. Speel zelf meestal met lightweight kit en dat accuracy ding.
Iemand hier met de naam dijkstra90 toevallig?
En voor de PS3 gamers: Mn nick: WTFBBQ-NL
Net MG36 vrijgespeeld, best bruut wapentje
---------- Toegevoegd om 03:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:36 ----------
Burst is toch niet echt snipen dan?Vind assault ook k*t en suf enzo. Heb 1180 punten totaal op assault, rond de 48k op medic zo uit mn hoofd
Moet nog een paar ranks voor magnum ammo. Ben benieuwd wat die doet. Denk dattie wel nice is in combinatie met die mg46. Speel zelf meestal met lightweight kit en dat accuracy ding.
En ik heb nog niet echt een relaxde sniper gevonden![]()
heb er al 3 plat van medic.atamaca desert is dan ook een ****ing k*t map.Vind alleen de hoevellheid stof irritant in de squad rush als je dat lvl hebt met dat kapotte schip... Die harbor in squad rush daarintegen is wel weer super vet!
ja soms is er ook zo vel licht (bloom ofzo) dat je echt niks ziet bijvoorbeeld in een heli.Vind alleen de hoevellheid stof irritant in de squad rush als je dat lvl hebt met dat kapotte schip... Die harbor in squad rush daarintegen is wel weer super vet!
?

I knew it. Lekker bezig in die tank gister op isle innocentis dinges.