MuscleMeat

bb gevallen

Shottaz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
67kg
Vetpercentage
8%
Hoi,

Gisteren is mijn 4 a 5 weken oude Blackberry Bold 9780 gevallen.
Nu is het beeld dus kapot en dit valt blijkbaar niet onder de garantie.
Mij lijkt het dus nogal een duur grapje om dit door T-mobile zelf te laten doen.
Op Youtube staan er filmpjes hoe je het scherm vervangt en dit lijkt me niet zo moeilijk:p

Alleen ben ik aan het kijken voor zo'n nieuw lcd scherm.
Hoe weet ik welk scherm ik nodig heb ? (vers 001/111 of 002/111 etc)???

[Link niet meer beschikbaar]

HOE KOM JE ACHTER JE VERSIE TYPE?
haal je BlackBerry uit elkaar aan de hand van de instructievideo. Als je beeldscherm los komt van het telefoongeraamte, dan vind je op de achterkant van het scherm jouw versie type.

zou ook ff op ebay kijken, daar staan ze vaak voor minder

haal je BlackBerry uit elkaar aan de hand van de instructievideo. Als je beeldscherm los komt van het telefoongeraamte, dan vind je op de achterkant van het scherm jouw versie type.

Voor de doe-het-zelfer: Zorg dat je telefoon op een zachte ondergrond hebt liggen. Voor het uit elkaar halen van de Bold 9700 dien je eerst 2 schroeven los te halen en vervolgens 4 schroeven rondom het LCD scherm te verwijderen. Aan de achterkant zit ook een clipje wat voorzichtig omhoog gewipt moet worden. De resteert de laatste handeling, namelijk Het wippen van de twee clipjes link en rechts boven het beeldscherm. Het beeldscherm zal nu los komen van het telefoon geraamte. U kunt nu uw beeldscherm voor de Bold 9700 vervangen.

• Topic Starter Topic Starter

Voor de doe-het-zelfer: Zorg dat je telefoon op een zachte ondergrond hebt liggen. Voor het uit elkaar halen van de Bold 9700 dien je eerst 2 schroeven los te halen en vervolgens 4 schroeven rondom het LCD scherm te verwijderen. Aan de achterkant zit ook een clipje wat voorzichtig omhoog gewipt moet worden. De resteert de laatste handeling, namelijk Het wippen van de twee clipjes link en rechts boven het beeldscherm. Het beeldscherm zal nu los komen van het telefoon geraamte. U kunt nu uw beeldscherm voor de Bold 9700 vervangen.
oe haha thanks:P :kiss: karma

Hoi,

Gisteren is mijn 4 a 5 weken oude Blackberry Bold 9780 gevallen.
Nu is het beeld dus kapot en dit valt blijkbaar niet onder de garantie.
Mij lijkt het dus nogal een duur grapje om dit door T-mobile zelf te laten doen.
Op Youtube staan er filmpjes hoe je het scherm vervangt en dit lijkt me niet zo moeilijk:p

Alleen ben ik aan het kijken voor zo'n nieuw lcd scherm.
Hoe weet ik welk scherm ik nodig heb ? (vers 001/111 of 002/111 etc)???

[Link niet meer beschikbaar]
Tuurlijk valt dit niet onder garantie, had je dat wel verwacht dan?

Tevens als je hem door de provider laat maken draaien ze je altijd een poot uit.

lol ik dacht al wtf bodybuilder gevallen

kun je ook easy scherm vervangen van een Storm II?

ik loop al lang met een half scherm vol met dode pixels rond (zwarte krassen dus, erg dik).
touch (druk) screen werkt nog wel goed. het is de glazen plaat onder de 1e die dus kapot is

koop een otterbox defendercase voor je bb.

Het is inderdaad niet zo moeilijk, ik heb die van mijn vriendin ook gemaakt. Neem er wel even de tijd voor!

Terug
Naar boven