Fitness Seller

bb schoenen

Marc100

Competitive Bodybuilder
Waardering
239
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Beste dbber´s
Ik ben opzoek naar goeie krachttraining schoenen vooral voor de squat en deadlift.
Ik zat zelf te denken aan lage converse of adidas 2.0 powerlift?

groeten marc

Converse!!

• Topic Starter Topic Starter
Kijken qua enkelmobiliteit.

Belangrijkste is stevige onderkant en allround stevige sluit, daarom vaak hoge converse. Powerlift 2.0 etc kan, maar is geen noodzaak.

ik wou sws al lage converse halen, zoek eigenlijk zo goedkoop mogelijke lift schoenen heb er namelijk nu 1 met een slappe flexibele zool las ook ergens dat worstelschoenen goed en goedkoop waren?

Ik gebruik altijd die hoge, wel van leer, die zijn wat steviger.

Lederen schoenen of blote voeten. Alles ertussen vind ik gewoon slecht om te liften.

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik toch voor de lage coverse ga aangezien ik die ook gewoon zo kan gaan dragen.

Het antwoord is: allstars voor de de deadlifts en weightlifting schoenen voor de squat. Tenzij je breed staat bij je squat, dan zijn allstars optimaal voor zowel de deadlift als de squat. Nooit op olyshoes gaan deadliften in ieder geval.

Het antwoord is: allstars voor de de deadlifts en weightlifting schoenen voor de squat. Tenzij je breed staat bij je squat, dan zijn allstars optimaal voor zowel de deadlift als de squat. Nooit op olyshoes gaan deadliften in ieder geval.
waarom niet?^^

Hoe dichter je bij de grond staat, hoe makkelijker de lift zal zijn omdat je dan minder afstand hoeft te overbruggen. Op een verhoging staan maakt de afstand groter en de lift dus moeilijker.

hoe dichter bij de grond hoe beter, feit.

geen hak is ook stabieler dus beter voor techniek en minder snel blessures.

Terug
Naar boven