AndroidHealthClinic

bb schoenen

johhh...

kogel in je been is ook beter dan kogel in je kop.

Het grappige is dat hij op een PL-wedstrijd is geweest waar letterlijk ALLE lifters op vlakke schoenen / deadliftslippers hebben gedeadlift. ALLEMAAL. Maar misschien hebben we het allemaal wel mis, dat kan ook. Elliott Hulse zal het wel beter weten.

Ik gebruik zelf gewoon hardloop schoenen maar ik geloof niet als je van die powerlift schoenen koopt dat je beter gaat tillen lijkt me raar of heb ik het mis

deadliften kun je beter op platte zolen (all stars) of op je blote voeten/kousen

squatschoenen helpen je wel om dieper te geraken met ATG squats

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek. Met name voor het squatten. Deadliften kan gewoon op de sokken.
Ik denk dat ik voor de allstars ga, de adidas moet erg smal uitvallen waardoor ze klote zitten voor iemand met brede voeten. Ik heb er al aardig wat te koop zien staan van mensen die dit probleem hadden.

Heb zelf nog schoenen van toen ik nog bokste. Hele platte zool en lichte schoen, train ik erg lekker op. Lijken een beetje op deze: http://www.decathlon.nl/schoenen-engels-boksen-adidas-id_8281943.html

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek. Met name voor het squatten. Deadliften kan gewoon op de sokken.
Ik denk dat ik voor de allstars ga, de adidas moet erg smal uitvallen waardoor ze klote zitten voor iemand met brede voeten. Ik heb er al aardig wat te koop zien staan van mensen die dit probleem hadden.
Ik heb erg brede voeten in de powerlift 2 schoen past mij gewoon.

hoe dichter bij de grond hoe beter, feit.

geen hak is ook stabieler dus beter voor techniek en minder snel blessures.

ben ik het niet helemaal mee eens, tot nu toe heb ik mijn beste deadlift gedaan op adipowers.

ik heb ook wel een setje platte schoenen, adidas worstel schoenen

Terug
Naar boven