- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IKzelf ben er eindelijk uitgekomen wat de volgende word....Het word een full back piece geïnspireerd op de tattoo van de Niro in "Cape Fear". Omdat ik vrij gelovig ben en wegens enkele andere redenen. zoiets als dit dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
een tattoo hoef niet altijd mooi te zijn, soms maakt de betekenis de tattoo mooi. Voorlopig word het trouwens enkel het kruis....de schalen komen er ooit wel, maar dat is enkel als ik kinderen zal hebben, dan komen hun namen in de schalen....en de schalen zullen gelijk hangen om te tonen dat ik evenveel van de ene als de andere zal houden en niemand m'n favoriet is

yep, en zo'"n grote tattoo is ook de perfecte manier om te laten zien dat ik van dag tot dag leef

wat jij uitlegt, strookt niet helemaal met mij....Ten eerste what the **** is miami ink? en ten tweede ben ik al van kleinsaf aan geïntresseerd in tattoo's....ik weet wel dat de meeste dit op de moment cool vinden en willen meedoen met de massa, maar zo ben ik zeker niet....Ten derde word dit een eerbetoon aan m'n geloof, m'n favo film en verscheidene andere zaken die ik voor de rest van m'n leven wil eren enzo....Dus ik wil geen grote tattoo omdat een emo ofzo dat wil maar omdat ik hetzelf wil
Een tattoo is iets (vind ik) om kracht uit te putten. Daarom vind ik een betekenis belangrijk aan een tattoo en zou ik nooit gewoon maar een plaatje tattoeren.
Mooie tattoo Spade, zit er zelf ook aan te denken om zoiets later ook te nemen om dezelfde reden. Geen idee alleen nog wat...
een tattoo hoef niet altijd mooi te zijn, soms maakt de betekenis de tattoo mooi. Voorlopig word het trouwens enkel het kruis....de schalen komen er ooit wel, maar dat is enkel als ik kinderen zal hebben, dan komen hun namen in de schalen....en de schalen zullen gelijk hangen om te tonen dat ik evenveel van de ene als de andere zal houden en niemand m'n favoriet is