XXL Nutrition

BBers en Tattoo's

Peiling Peiling Wie van de BBers heeft tattoo's, en er evtueel spijt van?

• Ja, ik heb een tattoo, heb geen spijt

Stemmen: 80 24,9%
  • Ja, ik heb een tattoo, ik heb wel spijt

Stemmen: 8 2,5%
  • Nee, ik heb geen tattoo, ik wil er wel graag 1

Stemmen: 85 26,5%
  • Nee, ik heb geen tattoo, en die neem ik ook zeker niet

Stemmen: 110 34,3%
  • Tattoos zijn gewoon lelijk, helemaal voor BBers

Stemmen: 38 11,8%

• Totaal stemmers
    321
heb er geen. en er komen er ook geen hoe ik er nu over denkt.
versier mijn lichaam liever door goed te sporten in de gym

ik hep heel me linker arm dicht me hele linker zij dicht plus linker borst en linker kant buik
buik een engel in me hals me rechter borst me rechter schouder blad alebij me hande an de zij kante en een c van me ex agter me oor :(

IKzelf ben er eindelijk uitgekomen wat de volgende word....Het word een full back piece geïnspireerd op de tattoo van de Niro in "Cape Fear". Omdat ik vrij gelovig ben en wegens enkele andere redenen. zoiets als dit dus

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

IKzelf ben er eindelijk uitgekomen wat de volgende word....Het word een full back piece geïnspireerd op de tattoo van de Niro in "Cape Fear". Omdat ik vrij gelovig ben en wegens enkele andere redenen. zoiets als dit dus

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet mooi, wel vet

anders ga je voor deze look
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
eastern_promises.jpg

een tattoo hoef niet altijd mooi te zijn, soms maakt de betekenis de tattoo mooi. Voorlopig word het trouwens enkel het kruis....de schalen komen er ooit wel, maar dat is enkel als ik kinderen zal hebben, dan komen hun namen in de schalen....en de schalen zullen gelijk hangen om te tonen dat ik evenveel van de ene als de andere zal houden en niemand m'n favoriet is

een tattoo hoef niet altijd mooi te zijn, soms maakt de betekenis de tattoo mooi. Voorlopig word het trouwens enkel het kruis....de schalen komen er ooit wel, maar dat is enkel als ik kinderen zal hebben, dan komen hun namen in de schalen....en de schalen zullen gelijk hangen om te tonen dat ik evenveel van de ene als de andere zal houden en niemand m'n favoriet is

Leuk idee achter die tattoo in elk geval:)

yep, en zo'"n grote tattoo is ook de perfecte manier om te laten zien dat ik van dag tot dag leef

ya, ik wil niet pochen ofzo, maar ik heb al redelijk wat shit achter de rug, helft ervan staat beschreven in m'n log....allez ik vind het niet echt dat iedereen dat hoeft te weten maar wat kan het, je ziet het toch enkel in het zwembad ofzo....en ik wou zeker nog een tattoo maar een grote en deze geeft me het zelfde gevoel als diegene die ik nu heb en heb er nog nooit spijt van gehad, plus ik vind hem wel vet staan, zeker als je de rug zal getraind hebben

Lijkt net alsof sinds Miami Ink erop is iedereen een "vet grote tattoo met emotionele betekenis" wil hebben. Er zijn andere manieren om met je shit om te gaan. En zoals je nu denkt, denk je niet over 15 jaar maar dan staat er wel een mega piece op je lijf dat je telkens aan die periode doet terugdenken.
Als dat is wat je wil.. ok maar ik vind het allemaal maar zwaar melodramatisch.

wat jij uitlegt, strookt niet helemaal met mij....Ten eerste what the **** is miami ink? en ten tweede ben ik al van kleinsaf aan geïntresseerd in tattoo's....ik weet wel dat de meeste dit op de moment cool vinden en willen meedoen met de massa, maar zo ben ik zeker niet....Ten derde word dit een eerbetoon aan m'n geloof, m'n favo film en verscheidene andere zaken die ik voor de rest van m'n leven wil eren enzo....Dus ik wil geen grote tattoo omdat een emo ofzo dat wil maar omdat ik hetzelf wil

wat jij uitlegt, strookt niet helemaal met mij....Ten eerste what the **** is miami ink? en ten tweede ben ik al van kleinsaf aan geïntresseerd in tattoo's....ik weet wel dat de meeste dit op de moment cool vinden en willen meedoen met de massa, maar zo ben ik zeker niet....Ten derde word dit een eerbetoon aan m'n geloof, m'n favo film en verscheidene andere zaken die ik voor de rest van m'n leven wil eren enzo....Dus ik wil geen grote tattoo omdat een emo ofzo dat wil maar omdat ik hetzelf wil

Ja dat gedeelte snap ik nooit, je bepaald nu voor jezelf wat je de rest van je leven wil eren. Alsof je jezelf die beperking oplegt, zo denk ik er nu over en om het kracht bij te zetten ga ik mezelf "verplichten" om de rest van mijn leven er ook zo over te denken.

Pas als ik mijn eerste doel behaald heb dan neem ik pas een tattoo

geloof en nageslacht zijn zaken die je gewoon de rest van je leven zal eren, dat je weet dat je de rest van je leven zal hebben. Ik weet niet hoe maar dat weet je gewoon vanbinnen

Een tattoo is iets (vind ik) om kracht uit te putten. Daarom vind ik een betekenis belangrijk aan een tattoo en zou ik nooit gewoon maar een plaatje tattoeren.

Mooie tattoo Spade, zit er zelf ook aan te denken om zoiets later ook te nemen om dezelfde reden ;). Geen idee alleen nog wat...

Een tattoo is iets (vind ik) om kracht uit te putten. Daarom vind ik een betekenis belangrijk aan een tattoo en zou ik nooit gewoon maar een plaatje tattoeren.

exactly, en de redenen die ik opgeef zijn niet zomaar plaatjes of idioterijen zoals clownesque of stomme beeldjes of tribal tattoo's. mijn redenen zijn oprecht

The end justifies the means.

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Mooie tattoo Spade, zit er zelf ook aan te denken om zoiets later ook te nemen om dezelfde reden ;). Geen idee alleen nog wat...

thanks man, alleen moet ze wel nog gezet en ietsje gewijzigd worden, de tattoo zal trouwens bijgewerkt worden tijden m'n levensloop, voorlopig enkel het kruis maar eenmaal ik een eigen gezin heb zoals ik al zei, zal ik de schalen met hun naam en geboortedatum erbij laten tattoeren.

de tattoo zal wel idd zoals die van deniro uit "cape fear" zijn

Thats the way.;)

Heb je al kinderen dan dat je dat nu al weet ?

De ene is toch altijd beter als de andere, niemand is hetzelfde.

Terug
Naar boven