BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je al kinderen dan dat je dat nu al weet ?
De ene is toch altijd beter als de andere, niemand is hetzelfde.
ik weet niet of je het nog zo leuk vind als ik zeg dat ik deze dus op mijn rug heb....IKzelf ben er eindelijk uitgekomen wat de volgende word....Het word een full back piece geïnspireerd op de tattoo van de Niro in "Cape Fear". Omdat ik vrij gelovig ben en wegens enkele andere redenen. zoiets als dit dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
ik weet niet of je het nog zo leuk vind als ik zeg dat ik deze dus op mijn rug heb....
sorry
tja hoe reageren mensen, ten eerste wordt ie pas zichtbaar als je op het strand of zo bent, en dan krijg je wel veel blikken en grappige reacties,
maar van andere meningen trek ik niet veel aan, het is een keuze die je zelf maakt en ik neem ze voor mijzelf en niet voor anderen.
dus of je het nou mooi vind of niet ik ben er blij mee.
kon zo snel niks vinden dus hier een ouwe vakantiefoto.
Ik ga me deze aanschaffen binnen een goed jaar
http://forum.bodybuilding.com/photo/showphoto.php?photo=2833863&size=big&cat=&ppuser=4332191
tekst oogt ook nog wel mooiHad eerst een old school papagaai op mijn bovenarm, in de loop minder jaren was deze minder fraai geworden...daar komt bij: vindt vogeltjes maar niets...maarja had deze op 19jarige leeftijd uitgezocht uit het plaatjes boek van de tattooboer.
Paar jaar geleden wat beter over nagedacht en wat japans als cover-up erover heen laten zetten en ben er weer happy mee...