Welke van de 2 is eigenlijk beter en wat is het verschil eigenlijk
?
BCAA heb ik nooit gebruikt maar aminozuren wel.
?BCAA heb ik nooit gebruikt maar aminozuren wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?gorgasm zei:
gorgasm zei:
Gewoon een whey shake na de training. Is je voedingsschemain orde?
Eventueel kan je bcaa's 15 minuten voor de training nemen.
NPC zei:Neem s'morgens bij opstaan je bcaa's,voor de training een whey shake en na de training whey+dextrose.

3XL zei:Vlak ervoor zorgt ervoor dat je lichaam minder snel lichaamseigen BCAA's gaat verbruiken )catabool) en dat de verhouding BCAA's - tryptofaan in het voordeel van de BCAA's blijft staan.
Ik neem na de training dextrose + whey+ creatine. 45 minuten wachten voor je eiwitten in te nemen zie ik het nut niet van in? Dan komt mijn voedingsschema niet meer uit ook niet.Dr. Worf zei:Direct na de traing dextrose. ongeveer 45 min na je training je eiwitten..
GoKU zei:Is het niet zo, dat ook suikers voorkomen dat tryptofaan door de bloedhersenbarriere dringt, zich hecht aan de receptoren en vervolgens wordt omgezet in serotonine en melatonine? Dit omdat bepaalde suikers diezelfde receptoren bezetten?
Of doel je op een andere eigenschap van tryptofaan?
Zo ja, welke?
Rebel_x zei:

3XL zei:Idealerwijze zou ik kiezen voor
- wei concentraat 30-45 voor training
- BCAA' direct voor en na de training (eventueel tijdens de training)
- wei hydrolisaat na de training eventueel met snelle koolhydraten
- 30-45 later koolhydraten
Over de laatst 2 lopen de meningen trouwens uiteen (er is voor ieder standpunt wel wat te vinden en in dat geval moet je op je ervaring afgaan)