Fitness Seller

beantwoord aub mijn vragen

Waardering
0
Lengte
1m80
Hallo,
ik heb me speciaal aangemeld voor een paar vragen.
een van me beste vrienden sport nu nog net geen half jaar.
En is nu net 2 weken geleden aan de anabolen gegaan ( extreme power labs dbol)
Wat heeft dit voor nadelen bij hem?
verliest hij niet alle opgebouwde spieren zodra die stopt?.
kan ie erna nog wel puur natuur spieren kweken?.

wat hem werd verteld door ze sport coach is dat hij niet hoeft uit te kuren.
en dat hij ongeveer 1/4 van ze spieren verliest als hij stopt met kuren.

kunnen jullie mij asjeblieft een beetje uitleggen hoe het kuren met deze pillen zit?
Ik wil nogal graag me gelijk kunnen halen haha

mvg,
Nick

Wat snel komt gaat snel weg. Ik raad het absoluut 100% af ookal lijkt het zo aantrekkelijk. Er zijn Veel verschillende nadelen van anabolen. Het is en synthetische kopie van testosteron (mannelijk geslachts hormoon) die worden normaal in je ballen gemaakt. Die stoppen dus en krimpen omdat er al genoeg in het lichaam zit. Ook begin je in tegendeel oestrogeen (vrouwelijke geslachts hormoon) aan te maken. Dus krijg je vrouwelijke vet verdeling xD borst vorming etc... daarnaast maken anabolen je spieren groter... denk eraan dat je hart ook een spier is. Daar wil je niet mee fokken.. En er zijn Veel meer nadelen... huid aandoeningen, pussende spieren etc.. Google maar foto's

Wat snel komt gaat snel weg. Ik raad het absoluut 100% af ookal lijkt het zo aantrekkelijk. Er zijn Veel verschillende nadelen van anabolen. Het is en synthetische kopie van testosteron (mannelijk geslachts hormoon) die worden normaal in je ballen gemaakt. Die stoppen dus en krimpen omdat er al genoeg in het lichaam zit. Ook begin je in tegendeel oestrogeen (vrouwelijke geslachts hormoon) aan te maken. Dus krijg je vrouwelijke vet verdeling xD borst vorming etc... daarnaast maken anabolen je spieren groter... denk eraan dat je hart ook een spier is. Daar wil je niet mee fokken.. En er zijn Veel meer nadelen... huid aandoeningen, pussende spieren etc.. Google maar foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

srs? wel echt beknopte uitleg zeg...

jouw maat die gaat geweldige gains maken (beginner --> sws zou hij natuurlijk dikke gains hebben gemaakt). Nu neemt hij dbol, een van de kuren waar je heel veel vooral vocht en vet mee kan winnen als de voeding niet optimaal is. nu durf ik erop te wedden dat jou maat nog niet eens weet wat voor eten voor hem goed werkt laatstaan de juiste training heeft gevonden dat voor hem werkt. Wat er gaat gebeuren is dat jou maat heel veel aan vocht en kwalitatief lage massa wint alleen om deze weer na de kuur te verliezen. zijn onderdrukte systeem gaat alleen maar hem een setback geven omdat zijn coach hem "afkuren" (neem aan nakuren) afraad. verder gaat hij naturel gewoon door kunnen gainen (als zijn hormoon huishuiding weer de ouwe is) maar het gaat hem niet meer snel genoeg en gaat weer aan de anabolen. hierna merkt hij dat alles wat hij wint ook weer kwijt raakt iederekeer en alleen maar vet aan zet... dan raakti gedomtiveerd en stopt hij met gym. ik zou tegen je maat zeggen datti niet goed weet watti doet en alleen maar te snel wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk hier heb ik wat aan!
heeft ie er helemaal geen profijt van?
en nee hij heeft geen voedingsschema inderdaad.
en dan nog me laatste vraag waarvan ik denk van dat kloot niet
hij koopt het spul bij ze trainer, maar zijn die dingen echt 90 euro per 100 stuks?

alvast bedankt

Kijk hier heb ik wat aan!
heeft ie er helemaal geen profijt van?
en nee hij heeft geen voedingsschema inderdaad.
en dan nog me laatste vraag waarvan ik denk van dat kloot niet
hij koopt het spul bij ze trainer, maar zijn die dingen echt 90 euro per 100 stuks?

alvast bedankt

zeker heeft hij er profijt van, en als die toch wel gaat nakuren kan die zeker wat kilo's overhouden, hij is begonnen met AAS en gaat 95% zeker vaker gebruik maken van AAS omdat het gewoon goed spul is om massa aan te zetten.

van AAS zet je geen vet aan, als hij voorheen geen vet aanzette met zijn dieet zou hij op AAS ook geen vet aanzetten wanneer hij niets veranderd.

pillen zijn wat toxischer voor je lichaam , op de spuit zul je meer kunnen zetten zonder meer schade aan te brengen aan je lichaam, wil je echt zo graag je gelijk bij hem halen? als zijn dieet ****ed is zou hij alles tot bijna alles weer verliezen van de aangezette vocht/spiermassa, maar wil je echt je gelijk halen? dat gaat je helaas niet lukken, wanneer er "goed" om wordt gegaan met AAS wordt je een stuk groter, en sneller groter dan iedereen die naturel zijn doel wilt bereiken.

AAS 4 life, niet zo mokken.

• Topic Starter Topic Starter
zeker heeft hij er profijt van, en als die toch wel gaat nakuren kan die zeker wat kilo's overhouden, hij is begonnen met AAS en gaat 95% zeker vaker gebruik maken van AAS omdat het gewoon goed spul is om massa aan te zetten.

van AAS zet je geen vet aan, als hij voorheen geen vet aanzette met zijn dieet zou hij op AAS ook geen vet aanzetten wanneer hij niets veranderd.

pillen zijn wat toxischer voor je lichaam , op de spuit zul je meer kunnen zetten zonder meer schade aan te brengen aan je lichaam, wil je echt zo graag je gelijk bij hem halen? als zijn dieet ****ed is zou hij alles tot bijna alles weer verliezen van de aangezette vocht/spiermassa, maar wil je echt je gelijk halen? dat gaat je helaas niet lukken, wanneer er "goed" om wordt gegaan met AAS wordt je een stuk groter, en sneller groter dan iedereen die naturel zijn doel wilt bereiken.

AAS 4 life, niet zo mokken.

Nah ik wil niet zo zeer me gelijk halen
maar had het idee dat hem wonder verhalen werden verteld.
En vind dat hij toch de voor en nadelen moet weten over wat ie in ze gezicht duwt.
maar zoals ik al op andere topics lees is het dus verstandig na te kuren?
Want meneer is 2 weken geleden beginnen en neemt 4 pillekes per dag van 10mg.
en het volgende potje is alweer binnen om gewoon door te gaan?
Slimme keuze?
En nee we mokken niet haha, ik ben gewoon de verstandige van de 2 die wel benieuwd is naar info over iets.
wat in dit gevoel zijn spulleke is
maar bedankt!

Hoelang gaat hij kuren?

Nah ik wil niet zo zeer me gelijk halen
maar had het idee dat hem wonder verhalen werden verteld.
En vind dat hij toch de voor en nadelen moet weten over wat ie in ze gezicht duwt.
maar zoals ik al op andere topics lees is het dus verstandig na te kuren?
Want meneer is 2 weken geleden beginnen en neemt 4 pillekes per dag van 10mg.
en het volgende potje is alweer binnen om gewoon door te gaan?
Slimme keuze?
En nee we mokken niet haha, ik ben gewoon de verstandige van de 2 die wel benieuwd is naar info over iets.
wat in dit gevoel zijn spulleke is
maar bedankt!

dianabol kan 6/8 weken op 40 mg, 100 (potje tabs) / 4 (tabs per dag) = 25 dagen
25 (dagen) / 7 (week) = 3,57 (3 en halve week dus)

dus wilt hij 6/8 weken dianabol kuren dan moet die wel een potje bijhalen ja.

maar idd jij bent de slimmere, voordat je ergens aan begint moet je je informatie opdoen.

Terug
Naar boven