- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan zo het legerjournalist worden met die military press
!!!!!!!!!!!Ik vond het maar k*t Ivo, vandaag ging het een stuk beter gelukkig.
Zeker doen man, je scheurt binnen no time uit je kleding. It's amazing Mike!
Thnx man, na tijden van geen vooruitgang binnen korte tijd 10 kg erbij dankzij de Legende en mijnheer Hepburn.
Leuk dat je even komt kijken andy88, schema werkt idd erg goed ben begonnen met basic push pull benen en na vele aanpassingen is het dit geworden. Bij deadlifts hangt het een beetje hoe ik mij voel die dag, laatste keer ging het erg goed dus denk dat ik in het begin rond de 3 min rust zat en op het laatst minder omdat ik merkte dat ik nog genoeg over had.Log ff doorgenomen, wat een lekker schema dacht ik, blijkt het ook nog hard te werken: Dikke MP.
Alsook die 10x1 DL, das hard. Hoeveel pauze dan tussen setjes?
Hardcore trainingen vind ik.
Thnx man ben er zelf ook blij mee, een van mijn doelen is nog altijd een 100 kg mp we zien wel hoe het gaat.Je gaat lekker Faddermakker, de presses gaan naar ongekende hoogte.
Ja je hebt gelijk man, ik weet ook niet wat mij bezielde. Alsnog bedankt dan!Beter incasseer je me complimentje gewoon, de vorige training had je 15 reps op bp en nu 13. En ook al had je nu meer setjes, ik vond de 15 reps knapper.