Fitness Seller

Bedreigd in de auto !

debaenst

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Heej,

Weten jullie of je iets kan doen als je bedreigd bent door iemand in de wagen.
Ik reed namelijk door mijn dorp en merkte dat er een auto mij volgde. Toen ik stopt om mijn vriend op te pikken om te gaan fitnessen, stopte die wagen naast mij en stond op het punt om uit te stappen en mij uit de auto te sleuren.
Mijn vriend heeft dit natuurlijk allemaal gehoord dus nu was mijn vraag of ik hier iets aan kan doen.
Vind het namelijk een beetje te grof dat een volwassen vent met een redelijk breed lijf wat gaat beginnen tegen ne kerel van 22 :D

oplossingen voor dit soort gedrag?

Muayboran?

Gelijk op ze bek slaan, leeftijd maakt niet uit joh! ken je lekker je agressie even kwijt ;)

Je komt wel erg kalm over voor iemand die zojuist bijna gejat is door een volwassen vent met een redelijk breed lijf.

Voortaan enkel met een Gun in je dashboard kastje van huis gaan.

Heej,

Weten jullie of je iets kan doen als je bedreigd bent door iemand in de wagen.
Ik reed namelijk door mijn dorp en merkte dat er een auto mij volgde. Toen ik stopt om mijn vriend op te pikken om te gaan fitnessen, stopte die wagen naast mij en stond op het punt om uit te stappen en mij uit de auto te sleuren.
Mijn vriend heeft dit natuurlijk allemaal gehoord dus nu was mijn vraag of ik hier iets aan kan doen.
Vind het namelijk een beetje te grof dat een volwassen vent met een redelijk breed lijf wat gaat beginnen tegen ne kerel van 22 :D

oplossingen voor dit soort gedrag?

Ps dat doen we hier niet he!, doen alleen aan bodybuilding!

Hoezo sleurt een kerel je zomaar uit je auto.
Hier moet iets aan vooraf gegaan zijn.

Je bent gewoon te laat.. Face it. Geen klappen uitgedeeld en bedreigt worden = verloren.

• Topic Starter Topic Starter
ja kheb het er allemaal uitgetraind maar ja tging er echt over. En nee op zen bek slaan zit er niet in want ik vrees dat die mijn gewoon in 2 plooit.
Gewoon, die zijn kind(10jr fzo) zat op de achterbank en hij maar roepen enzo.
Ik vind het namelijk iets te makkelijk voor die man als ie denkt dat ik mij gwn laat intimideren....

Ben niet uit de auto gesleurd hoor. Hij was gwn aan het roepen hoe hij eens uit zijn auto zou stappen en mij wat lappen zou geven.
Ja sorry maar moest ik eruit zien gelijk ronnie coleman dan pakte ik hem welis aan.

Laatst bewerkt:
Maar weet je wie het is dan?

Lijkt me sterk dat hij zomaar gaat schreeuwen en je gaat bedreigen als zijn kind nog op de achterbank zat, heb je hem niet afgesneden ofzo?

heb hem ooit is afgesneden ja, terwijl ik voorrang van rechts had ! Hij moest toen wel stevig remmen hoor.
Ja ik weet hem wonen enzo, tnare is dat hij maar 10 huizen van mij woont. In een vredevolle wijk dus niet in een banlieu ofzo

Je had moeten vragen waarom hij ''mad'' was.
[Link niet meer beschikbaar]

Tja, lijkt me dan verstandigste om hem gewoon totaal te negeren, lukt dit niet meer ? dan moet je wachten tot er iets gebeurt waarmee je wel wat ken doen.

Nice one. Ja omdatie vind dat ik te hard rijd.
En dit terwijl ik met een wrak van 18 jaar oud rijd en die vent met nen audi A4, spier wit en 18 duims velgen eronder.

heb hem ooit is afgesneden ja, terwijl ik voorrang van rechts had ! Hij moest toen wel stevig remmen hoor.
Ja ik weet hem wonen enzo, tnare is dat hij maar 10 huizen van mij woont. In een vredevolle wijk dus niet in een banlieu ofzo

Bel aan en praat het uit!

Nummerplaat, kleur wagen, merk wagen, type wagen.
Als je het nog weet, op een briefje schrijven en als ie het nog een keer doet politie bellen.

Dat soort types hoopt gewoon dat je erop slaat. En dan krijg jij nog de schuld omdat je hem het ziekenhuis hebt in geslagen. Dus beste wat je kunt doen is chill blijven.

Aanbellen en praten? Geen optie.
Dan zal het eerder aanbellen en incaseren zijn. Hij is iets te groot/breed/gespierd naar mijn zin :x

Mja ik vind het gewoon voos, tis ne grote volwassen kerel van 40 jaar en die gaat er maar van uit dat ie me effe bang kan maken en dat daarmee alles opgelost is.

Laatst bewerkt:
Aanbellen en praten? Geen optie.
Dan zal het eerder aanbellen en incaseren zijn. Hij is iets te groot/breed/gespierd naar mijn zin :x

Je weet waar hij woont?
Ik zou toch echt aanbellen en vragen wat nou het probleem is, desnoods met wat backup om de hoek.
Proberen kalm te blijven, hem uithoren. Dan heb je het maar gehad.

Laatst bewerkt:
Hoe langer je wacht des te heftiger de confrontatie als je hem tegen komt. Daarnaast verwacht hij nooit dat je opeens voor de deur staan. Als je kalm blijft en niet meteen verwijten gaat maken valt het misschien mee. En als hij je aanraakt doe je aangifte.

Terug
Naar boven