MuscleMeat

Bedreigd in de auto !

Aanbellen en praten? Geen optie.
Dan zal het eerder aanbellen en incaseren zijn. Hij is iets te groot/breed/gespierd naar mijn zin :x

Dan zou je in principe sneller moeten kunnen lopen dan hij. Het is het proberen waard en slaat hij je toch kan je altijd de politie bellen.

Zelf ff uitstappen en 90% kans dat die andere al direct terug instapt en zich zsm uit de voeten maakt.

Neem anders altijd je moeder mee op de achterbank dan kan je die verdedigen. Komaan jonge je bent toch geen 5 jaar meer.

Of mss heeft die man iets tegen homo's?

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar ik vraag mij af wat ik met uitpraten bereik. Hij vind dat ik te hard rijd, dus ik weet wat de reden is waarom hij zo ****ed up tegen mij deed. Dus ik vraag me dan af wat ik aan hem moet vragen of wat ik kan zeggen tegen hem.

En ben er zeker van dat als ik uitstap, dat hij dat ook doet. Maar tegen zo een patser ga ik serieus niet uitstappen hoor.
Die breekt me gwn in 2 !
Ja sorry hoor maar moest ik iets meer lijf hadden, dan had hij het geweten.

Laatst bewerkt:
Heej,

Weten jullie of je iets kan doen als je bedreigd bent door iemand in de wagen.
Ik reed namelijk door mijn dorp en merkte dat er een auto mij volgde. Toen ik stopt om mijn vriend op te pikken om te gaan fitnessen, stopte die wagen naast mij en stond op het punt om uit te stappen en mij uit de auto te sleuren.
Mijn vriend heeft dit natuurlijk allemaal gehoord dus nu was mijn vraag of ik hier iets aan kan doen.
Vind het namelijk een beetje te grof dat een volwassen vent met een redelijk breed lijf wat gaat beginnen tegen ne kerel van 22 :D

oplossingen voor dit soort gedrag?

Stats: M 22j 1m70 65kg 15%

lijkt me duidelijk

Ja maar ik vraag mij af wat ik met uitpraten bereik. Hij vind dat ik te hard rijd, dus ik weet wat de reden is waarom hij zo ****ed up tegen mij deed. Dus ik vraag me dan af wat ik aan hem moet vragen of wat ik kan zeggen tegen hem.

Hij bedreigt je zeg je, als je het te ver vind gaan voor wat je hebt geflikt kan je dat toch zeggen.

Zoals hittegolf al zei, denk dat men stats genoeg zeggen moest ik eventjes zot genoeg zijn om uit te stappen.

Probeer kalm te blijven en het uit te praten... Als hij je dan bedreigd gelijk uithalen, maakt niet uit hoe groot en breed ze zijn, als je ze lekker op de neus raakt of het puntje van de kin gaan ze allemaal naar de grond...

Steek z'n auto in brand. :) Niet vergeten hard weg te rennen voor hij je "dubbel vouwt"

uithalen is geen optie hoor, dan ben ik de schuldige en als hij verdere stappen onderneemt heb ik het gedaan, terwijl hij voor de aanleiding zorgde.

Probeer kalm te blijven en het uit te praten... Als hij je dan bedreigd gelijk uithalen, maakt niet uit hoe groot en breed ze zijn, als je ze lekker op de neus raakt of het puntje van de kin gaan ze allemaal naar de grond...

Hahaha grapjas het leven is geen actiefilm waar alle bad guys easy neer gaan.
Ts geeft al aan dat het om een zware kerel gaat en hij weeg zelf niets tenzij ts goed in zelfverdediging is,kan hij zich beter koest houden en niet meer hard door de buurt crossen.

uithalen is geen optie hoor, dan ben ik de schuldige en als hij verdere stappen onderneemt heb ik het gedaan, terwijl hij voor de aanleiding zorgde.

Mocht hij zo gek zijn dat je een klap krijgt kun je altijd nog aangifte doen. Maar het is het proberen waard want je kan niet elke dag bang zijn in je eigen buurtje, dat is niks.

Hahaha grapjas het leven is geen actiefilm waar alle bad guys easy neer gaan.
Ts geeft al aan dat het om een zware kerel gaat en hij weeg zelf niets tenzij ts goed in zelfverdediging is,kan hij zich beter koest houden en niet meer hard door de buurt crossen.

Ja idd zo denk ik er ook over. Tis gwn een belachelijke vent.
Kheb hem is voorbijgestoken op een rechte baan van 5km, hij steekt gas bij, komt wat in mijn gat hangen en gaat me juist voor een bocht terug in te halen om dan vervolgens wat uit te dagen. Enja ik kan me ook niet herinneren dat hij of zijn familie ooit uit de weg is moeten gaan voor mij.

Mocht hij zo gek zijn dat je een klap krijgt kun je altijd nog aangifte doen. Maar het is het proberen waard want je kan niet elke dag bang zijn in je eigen buurtje, dat is niks.
En bang ben ik niet hoor, kga nu niet mijn rijgedrag(wat ik en vrienden uit mijn beurt normaal noemen) veranderen omdat hij is wat ruig aan het doen was tegen mij. Kzal idd moeten wachten tot ik hem nog eens tegen kom en dan zien we wel zeker :D

Laatst bewerkt:
Flesje afbijt over zn auto en bandjes lekprikken. Niet morgen maar over een paar weken. Misschien dat hij er van leert

Kerel als je zeker weet dat je niet fout zit (dus dat je idd niet te hard rijdt, je zegt dat ie een kind heeft... als er dan constant iemand onverantwoord door de buurt heen rijdt zou ik ook kwaad worden) ga je naar hem toen en ga je verhaal halen... doet die je iets kun je zelf kiezen om het zelf (eventueel met hulp) op te lossen of naar de politie gaan.

heb hem ooit is afgesneden ja,

. Ja omdatie vind dat ik te hard rijd.

Kheb hem is voorbijgestoken op een rechte baan van 5km, hij steekt gas bij, komt wat in mijn gat hangen en gaat me juist voor een bocht terug in te halen om dan vervolgens wat uit te dagen.

Wat is het volgende? Heb je ook zijn hondje nog doodgereden ofzo ???

Meer eten en harder trainen. Dan heb jij straks ook een 'redelijk breed lijf', en kunnen jullie als gelijken het dispuut aangaan.

Voorrang bestaat er om te nemen. Of ben jij mss zo eentje die altijd wacht tot het kruispunt vrij is. Als hij in de wijk vergeet dat voorrang van rechts bestaat en ik pak die, dan is dat zijn probleem en moet ie maar beter zen verstand gaan gebruiken of beter niet meer met de auto rijden.
En nee ik heb nog niets of niemand geraakt ik mijn leven en wil dat zo ook houden.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:41 ----------

Meer eten en harder trainen. Dan heb jij straks ook een 'redelijk breed lijf', en kunnen jullie als gelijken het dispuut aangaan.

Daarvoor trainen we uiteindelijk :D

Terug
Naar boven