- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorrang bestaat er om te nemen. Of ben jij mss zo eentje die altijd wacht tot het kruispunt vrij is. Als hij in de wijk vergeet dat voorrang van rechts bestaat en ik pak die, dan is dat zijn probleem en moet ie maar beter zen verstand gaan gebruiken of beter niet meer met de auto rijden.
En nee ik heb nog niets of niemand geraakt ik mijn leven en wil dat zo ook houden.
En was dit 1 keer of een aantal keer? Als jij je als een onverantwoorde idioot zou gedragen in de buurt waar mijn kind ( mocht ik er 1 hebben ) rond zou lopen had ik je ook uit de auto getrokken met mijn redelijk forse fysiek.
Mmmmk*tlink, ik had speakers vol staan, hele blik tonijn tegen het beeldscherm FUAAARKKK
En was dit 1 keer of een aantal keer? Als jij je als een onverantwoorde idioot zou gedragen in de buurt waar mijn kind ( mocht ik er 1 hebben ) rond zou lopen had ik je ook uit de auto getrokken met mijn redelijk forse fysiek.
Beetje een raar verhaal, "hij stond op het punt" dus hij zat nog in de wagen en jij wist 100% zeker dat zijn intentie was jou uit je auto te trekken, maar hij deed dit niet omdat je maat aan kwam huppelen?
Ja dit was 1 keer, ben namelijk niet zo vaak door de wijk aan het rijden.
Ja als die man aan mij voorstelt of hij moet uitstappen en mij eens vast moet hebben dan denk ik idd dat ie dat van plan was. Ik zweeg er gwn op, mss als ik mijn mond open getrokken had dat ie idd was uitgestapt enzo
Lol, ik denk dat je gewoon geen voorrang had verleend.
Ik had voorrang, dus waarom zou ik hem laten voorgaan als ik voorrang heb.
Enja hier ben ik zeer zeker van, dat ik voorrang had !

Lol, ik denk dat je gewoon geen voorrang had verleend.
Volgende keer als hij dat doet zeg je 'Wil je een zoentje?'en dan volle bak wegrijden. Infinite ragemaar kvind dit nog altijd geen reden of effe agressief te worden en zo wat stoer naast me stoppen, raampje open en dreigen maar