Fitness Seller

Bedreigd in de auto !

Gewoon negeren en nog harder door de straat scheuren.

Voorrang bestaat er om te nemen. Of ben jij mss zo eentje die altijd wacht tot het kruispunt vrij is. Als hij in de wijk vergeet dat voorrang van rechts bestaat en ik pak die, dan is dat zijn probleem en moet ie maar beter zen verstand gaan gebruiken of beter niet meer met de auto rijden.
En nee ik heb nog niets of niemand geraakt ik mijn leven en wil dat zo ook houden.

En was dit 1 keer of een aantal keer? Als jij je als een onverantwoorde idioot zou gedragen in de buurt waar mijn kind ( mocht ik er 1 hebben ) rond zou lopen had ik je ook uit de auto getrokken met mijn redelijk forse fysiek.

Beetje een raar verhaal, "hij stond op het punt" dus hij zat nog in de wagen en jij wist 100% zeker dat zijn intentie was jou uit je auto te trekken, maar hij deed dit niet omdat je maat aan kwam huppelen?

2 dingen: langwerpig en van ijzer, meer dan 65 kilo gaan wegen :D

Als je hem nog eens tegen komt,negeer hem gewoon. Mocht hij je ooit te grazen nemen, pak hem dan waar het pijn doet, in zijn portemonnee: aangifte doen en klacht indienen.

Natuurlijk wel een ietwat laffe manier maar met jou stats de enige.

Zeker niet aan zijn deur gaan bellen want dan bevind je je op prive terrein en heeft hij recht zich op zijn terrein te verdedigen. mocht hij zich bedreigd voelen en dat zal sowieso het geval zijn.

De GPS alarmsystemen tegenwoordig hebben ook een noodknop als ik het goed heb.

En was dit 1 keer of een aantal keer? Als jij je als een onverantwoorde idioot zou gedragen in de buurt waar mijn kind ( mocht ik er 1 hebben ) rond zou lopen had ik je ook uit de auto getrokken met mijn redelijk forse fysiek.

Haha , zo werkt het niet in deze samenleving. 50000j terug werkte het zo. Maar ik snap wel je redenering , teveel kinderen worden omvergereden door onoplettende/onverantwoordelijke idioten.

• Topic Starter Topic Starter

Ja dit was 1 keer, ben namelijk niet zo vaak door de wijk aan het rijden.

Beetje een raar verhaal, "hij stond op het punt" dus hij zat nog in de wagen en jij wist 100% zeker dat zijn intentie was jou uit je auto te trekken, maar hij deed dit niet omdat je maat aan kwam huppelen?

Ja als die man aan mij voorstelt of hij moet uitstappen en mij eens vast moet hebben dan denk ik idd dat ie dat van plan was. Ik zweeg er gwn op, mss als ik mijn mond open getrokken had dat ie idd was uitgestapt enzo

Ja dit was 1 keer, ben namelijk niet zo vaak door de wijk aan het rijden.

Ja als die man aan mij voorstelt of hij moet uitstappen en mij eens vast moet hebben dan denk ik idd dat ie dat van plan was. Ik zweeg er gwn op, mss als ik mijn mond open getrokken had dat ie idd was uitgestapt enzo

Lol, ik denk dat je gewoon geen voorrang had verleend.

jonge je moest gwn naar een rotonde rijden.

Uitpraten, indien je denkt dat het mis gaat kun je wat meenemen in je binnenzak om je mogelijk nog enigzins te verdedigen.

Volgende keer camera installeren in auto. Als hij uitdaagt moet je wat terugzeggen. Hij komt op je af geeft je klappen, jij laat je gewoon doen. Daarna doe je aangifte bij de politie met je camera als bewijsmateriaal. Je hoeft nooit meer te werken met de schadevergoeding die je krijgt van die man.

Wait whut, dit is niet amerika.

Lol, ik denk dat je gewoon geen voorrang had verleend.

Ik zat eens bij een kerel aan tafel die snapte niet dat hij alles moest betalen toen hij achteruit de parkeerplaats uitreed en er niemand voor hem stopte.. In dit geval is het toch echt niet de schuld van ts. Die vent is gewoon pissig omdat hij het hele gebeuren niet snapt. Ik denk het wel zou helpen om naar hem toe te gaan en alles aardig uit te leggen. Waarschijnlijk vreet hij zich helemaal op omdat ts zich niet aan de regels zou houden.

Rijd volgas bij 'm naar binnen z'n woonkamer in brah..

Voortaan een knuppel onder de stoel van je auto bewaren

• Topic Starter Topic Starter
mja die vent is gwn pissig omdat hij vind dat ik onverantwoord en te snel rijd. Dit is zijn mening en denk dat ik daar zeer weinig aan kan veranderen.
Ik rij idd soms want rapper dan dat toegestaan is, maar kvind dit nog altijd geen reden of effe agressief te worden en zo wat stoer naast me stoppen, raampje open en dreigen maar

Terug
Naar boven