MuscleMeat

Beetje meer

• Topic Starter Topic Starter
Tren staat op verlanglijst 2de kuur als deze goed afloopt.

Halo schijnt nogal veel bijwerkingen te hebben?

Je weegt rond de 120kg met een 840 totaal. Gewoon door bouwen in plaats van die troep in je te spuiten. Volgens mij heb je ook veel kansen in de -120kg klasse.

Laatst bewerkt:
Kort gesê, ek kom nie om te speel. Ek wil wen. ;)

Eerste kuurtje met tren ben ik zelf nooit zo'n voorstander van...

TS zou ook alleen 500mg test met een kickstart kunnen doen van winny bijvoorbeeld. Laag inzetten is imo beter

Had niet door dat het zijn eerste kuur is.

Dan inderdaad gewoon test met eventueel kickstart.

Kort gesê, ek kom nie om te speel. Ek wil wen. ;)

300-220-320 raw is wereldtop niveau, daarmee was je nr 6 van de wereld in de -120 mee geweest op het wk classic van dit jaar, en dat heb jij na vier jaar powerlifting gericht trainen gehaald? Al eens wedstrijden gedaan?

300-220-320 raw is wereldtop niveau, daarmee was je nr 6 van de wereld in de -120 mee geweest op het wk classic van dit jaar, en dat heb jij na vier jaar powerlifting gericht trainen gehaald? Al eens wedstrijden gedaan?
Misschien bedoeld die pounds

Hij is gewoon geen little b*ch!

Ohja in 4 filmpjes van je lifts! (a)

Haha, pounds, dat zou belachelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Eerste kuurtje met tren ben ik zelf nooit zo'n voorstander van...

TS zou ook alleen 500mg test met een kickstart kunnen doen van winny bijvoorbeeld. Laag inzetten is imo beter

Liever geen mast/winny/AI etc ivm gewrichten en pezen en die gewichten en volumes.

Zoals al gezegd test deca tren oxy methyltren etc, maar dan het liefst wel op een lager vetpercentage.

Liever geen mast/winny/AI etc ivm gewrichten en pezen en die gewichten en volumes.

Zoals al gezegd test deca tren oxy methyltren etc, maar dan het liefst wel op een lager vetpercentage.

Dus deze geven altijd problemen met pezen/gewrichten? Ontstekingen? Das wel n probleem.

Dus deze geven altijd problemen met pezen/gewrichten? Ontstekingen? Das wel n probleem.
Nouja ze kunnen wat 'droge' gewrichten geven dus sneller pijntjes, en winny moet je helemaal vermijden, dat zou je pezen bros maken dus de kans op scheuren vergroten. Ik weet niet wat je budget is maar als je het ruim hebt zou je ook eens kunnen overwegen hgh er langs te zetten voor collageen synthese. Nou ga ik wel gestenigd worden om dit aan een beginnend juicer aan te raden :roflol:

Nouja ze kunnen wat 'droge' gewrichten geven dus sneller pijntjes, en winny moet je helemaal vermijden, dat zou je pezen bros maken dus de kans op scheuren vergroten. Ik weet niet wat je budget is maar als je het ruim hebt zou je ook eens kunnen overwegen hgh er langs te zetten voor collageen synthese. Nou ga ik wel gestenigd worden om dit aan een beginnend juicer aan te raden :roflol:

Heb er al over gelezen. Kost het veel en is het synthetisch?

For now:

w1_w6 250mg test p / 400mg nandrolone phenylpropionate /+ Arom. Inhibit /Pregnyl
w7_w8 250mg test p/ 100mg mast p
w9_w11 Pregnyl, Nolva

Zoiets?

Nandrolone voor massa, collageen. Mast op einde voor vochtverlies en vasthouden

Wss ga je juist monsterlijk veel vocht bijkomen door je voeding ;) gaat geen mast tegen helpen

Hoeveel eet je boven behoefte?

Wss ga je juist monsterlijk veel vocht bijkomen door je voeding ;) gaat geen mast tegen helpen

Hoeveel eet je boven behoefte?

Nu onder denk ik. Ben 2 kg kwijt op +/- 6 weken. Probeer wat vet te verliezen om toch beetje zuiver aan de kuur te beginnen. Vrijdag wel McD binnen gestormd en 5 grote hamburgers gegeten... Ik heb soms last van vreetbuien ;)
Ik was van plan om tijdens de kuur echt clean te eten (kip, tonijn, weekends rundsvlees, 'trage' rijst, groenten, noten...) en buiten training geen suikerdranken meer. Hoe kan ik vocht beperken?

Terug
Naar boven