- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je niks aan want hij is een arts en zal je dus alleen wat voorschrijven als je zelf te weinig testosteron aanmaakt.
Mocht hij wat voorschrijven dan schrijf hij een hele lage dosering voor waar jij niks aan hebt voor je sport.
hij begeleid je eventuele kuur, in de zin van 'controleren'. hij geeft je een consult met verschillende testen die gebaseerd zijn op de cycle die je gaat nemen.
je moet wel zelf met je plan komen, hij gaat je geen schema geven over gear.
hij begeleid je eventuele kuur, in de zin van 'controleren'. hij geeft je een consult met verschillende testen die gebaseerd zijn op de cycle die je gaat nemen.
je moet wel zelf met je plan komen, hij gaat je geen schema geven over gear.
Hij begeleid, dmv informatie etc. Staat allemaal duidelijk op de site.
maar noway dat er een bb kuur word voorgeschreven dat doet geen arts zeker toch niet in België want dan komen er meteen vragen bij apothekers. Ik ken genoeg artsen die je alle roche voorschrijven valiums,tranqz,bromaz,seroquels,... maar anabolen forget it. Dosissen voor medisch gebruik zijn veel te laag om te gebruiken in bb. 
maar anabolen forget it. Dosissen voor medisch gebruik zijn veel te laag om te gebruiken in bb.![]()
Toch wel. Ken er één uit mij buurt en niet van horen zeggen. Mijn eerste kuurtje was via hem. Maar, idd, veel te weinig op goede gains te maken.

ja ok zo zijn er inderdaad maar wat schrijven ze dan voor van die vooropgetrokke spuit deca en paar vials testo? ik bedoelde het echt in BB normen![]()