AndroidHealthClinic

Begin eerste kuur Tren in combinatie met Test

Pieter198322

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
17%
Ik wou graag advies ivm het gebruik van mijn eerste kuur. Ik neem de combinatie Tren E met Test gedurende 10 weken. Dit wordt mijn eerste kuur, ik ben 1,76 en weeg 83 kg. Hoe dratisch zullen de veranderingen zijn en zal het vet percentage dalen ? Ik zit nu op 17%.

Mvg

Pieter

Heb je ook een Test E ? zonder je voeding en traininggsschema kunnen we je nooit vertellen wat je resultaten gaan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ook een Test E ? zonder je voeding en traininggsschema kunnen we je nooit vertellen wat je resultaten gaan worden.

Ik heb Whey Perfection aangeschaft, Insane preworkout en Serieus Mass gainer. Daarnaast zorg ik dat ik dagelijk genoeg melk - koolydraten eiwitten neem. Om ze op 4,000-4,500 calorien te zitten

Ik heb Whey Perfection aangeschaft, Insane preworkout en Serieus Mass gainer. Daarnaast zorg ik dat ik dagelijk genoeg melk - koolydraten eiwitten neem. Om ze op 4,000-4,500 calorien te zitten

Het feit dat je een mass gainer koopt zegt voor mij genoeg; Je weet nog te weinig waar je precies mee bezig bent, en het is verstandig als je je eerst verder gaat inlezen voor je aan een kuur begint.

Ten eerste zit je in de verkeerde sectie.
En ten tweede is dit echt het domste wat ik ooit heb gehoord.

Beter leer je eerst eens hoe je een voedingsschema maakt zonder subs.
En srsly Test Tren als eerste kuur???

Supplementen zijn bijzaak, niet interessant om te vermelden, wel je voedingsschema posten ?

• Topic Starter Topic Starter
Het feit dat je een mass gainer koopt zegt voor mij genoeg; Je weet nog te weinig waar je precies mee bezig bent, en het is verstandig als je je eerst verder gaat inlezen voor je aan een kuur begint.

Dat klopt, ik ben inderdaad nog een beginner. Vandaar dat ik het ook vraag, de reden dat ik de mass gainer heb aangeschaft was om zo bij lange werkdagen geen tekort aan koolhydraten te krijgen. Misschien niet heel slim maar als het goed voelt moet je het doen.

Dat klopt, ik ben inderdaad nog een beginner. Vandaar dat ik het ook vraag, de reden dat ik de mass gainer heb aangeschaft was om zo bij lange werkdagen geen tekort aan koolhydraten te krijgen. Misschien niet heel slim maar als het goed voelt moet je het doen.

blijf gewoon de komende tijd van de roids af.

je gaint met een mass gainer genoeg als je net begonnen bent :)

Mass gainer is gewoon erg zonde van je geld.

Een veel beter, goedkoper alternatief = Banaantje, lekker veel havermout, whey, eventueel wat rijstpoeder, melk. Allemaal in de blender en lekker opdrinken.

1,76 83kg 17% vet en dan test en tren. Zorg eerst maar dat je naturel naar de 10/12% komt. Als je nu niet makkelijk gaint eet je echt verkeerd.

Terug
Naar boven