AndroidHealthClinic

Begin en nu, en lang verhaal!

enorm verschil maar toch een beetje jammer dat je na zo kort trainen al bent gaan kuren, desalniettemin respect voor de progressie

• Topic Starter Topic Starter
enorm verschil maar toch een beetje jammer dat je na zo kort trainen al bent gaan kuren, desalniettemin respect voor de progressie

Ja, hoor dit veel, heb er ergens spijt van omdat ik niet weet wat de lange termijn gevolgen zouden zijn, maar aan de andere kant de gaaaaains..

Ga zoiezo binnen maand test waardes meten om te kijken of die in orde zijn, spijtig dat ik geen controletest voordien heb gedaan..

Zo vroeg met kuren beginnen?

Vet zit toch op rare plekken bij jou, als ik naar armen van je kijk lijkt het meer dan 20% maar buik is een meevaller dus ik denk ook meer richting je huidplooi meting van 15%. Iig wel triest omdat zulke resultaat kan je ook zonder aas bereiken.

Zo vroeg met kuren beginnen?

Vet zit toch op rare plekken bij jou, als ik naar armen van je kijk lijkt het meer dan 20% maar buik is een meevaller dus ik denk ook meer richting je huidplooi meting van 15%. Iig wel triest omdat zulke resultaat kan je ook zonder aas bereiken.

Vet is raar verdeeld inderdaad, maar respect voor je progressie, sicke gains! :thumbs:

Mijn borst is ook iets ingedeukt, maar bij jou zie je het niet echt.
Moet ik hier ook mee naar de dokter stappen als ik het vergelijkbaar met jou heb?

Mijn borst is ook iets ingedeukt, maar bij jou zie je het niet echt.
Moet ik hier ook mee naar de dokter stappen als ik het vergelijkbaar met jou heb?

Front zie je het nauwelijks bij side is het overduidelijk..
Ik zou er mee naar stappen als was het om gewoon te kijken hoe je hart ligt of
Ingedeukt is..

Conditie kan ZWAAR slechter zijn als de deuk groot is en je hart is kleiner o.a. En als het een risico is wordt operatie terugbetaald, maar dan moet het al vrij erg zijn, ik ben tussen de 2 en krijgt het niet vergoed..

Respect dat je eerlijk bent over gebruik.
Goede progressie, was naturel ook wel haalbaar geweest met iets meer geduld.

Jammer van de aas, verder wel een flink voor uitgang.

75 kilogrammetjes @ 750mg/test

5128542482_73ef3ebea1.jpg

ongeacht welke gains.

dus je hebt van 16,5 tot je 20e nagedacht over voeding, anabolen en training? 3,5 jaar lang nagedacht.
Hoe kun je 3,5 jaar daar over denken zonder echt iets te doen?

Om een lang verhaal kort te maken, zonden!
met een jaar goede voeding en goed trainen was dit resultaat ook behaalt.

alsof je bodybuilding geen "werk" is. een leven opbouwen doe je met aas, dat klopt.

Je wordt echt wel irritant jij, heeft mama je niet genoeg aandacht gegeven vandaag, en hoop je dat ik je die geef na een aantal k*t opmerkingen.

Ga in een ander topic zeiken aub, ik heb niks aan jou oordelen die overigens op niets slaan..

Je wordt echt wel irritant jij, heeft mama je niet genoeg aandacht gegeven vandaag, en hoop je dat ik je die geef na een aantal k*t opmerkingen.

Ga in een ander topic zeiken aub, ik heb niks aan jou oordelen die overigens op niets slaan..

Als jij hier tevreden mee bent is het goed ongeacht wat anderen hiervan vinden. Je hebt meer massa gekregen maar zelf zou ik licht gaan cutten als ik jou was :). succes!

je wordt echt wel irritant jij, heeft mama je niet genoeg aandacht gegeven vandaag, en hoop je dat ik je die geef na een aantal k*t opmerkingen.

+1

:roflol: :roflol:

je was een ecto die gaat kuren omdat je dan een "buffel" denkt te worden, maar je bent nog steeds een ecto na 750mg/ew dus hoezo mag ik daar geen "k*t" opmerkingen over maken?

De waarheid is gewoon hard, maar die pictures van jou zijn nog veel harder.
En als je niet wilt dat iemand zijn oordeel geeft, moet je thuis je foto's ophangen en je eigen progressie beoordelen.

Groetjes bartje xx

:roflol: :roflol:

je was een ecto die gaat kuren omdat je dan een "buffel" denkt te worden, maar je bent nog steeds een ecto na 750mg/ew dus hoezo mag ik daar geen "k*t" opmerkingen over maken?

De waarheid is gewoon hard, maar die pictures van jou zijn nog veel harder.
En als je niet wilt dat iemand zijn oordeel geeft, moet je thuis je foto's ophangen en je eigen progressie beoordelen.

Groetjes bartje xx

Kerel, heb je posts bekeken en die groetjes bartje xx DAFUQ jongen?
Er zijn ook gay bodybuilding boards..

OT, had je eens deftig gelezen, had je gezien dat de bedoeling van mijn kuur mijn oude stats terug te krijgen, de info die ik heb vergaard wist ik dat ik na 1 kuur geen buffel ga worden, jij weet beter dan mij dat dit niet zo werkt!

als je wat meer kilo's op je chest hebt snap je wel wie bartje is, en pas op met wat je zegt jongen.
Ruud woont ook in West-Vlaanderen, en ja: dit is een bedreiging.

Groetjes Joopie (zoon van bartje)

xxx

Terug
Naar boven