- Waardering
- 19
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enorm verschil maar toch een beetje jammer dat je na zo kort trainen al bent gaan kuren, desalniettemin respect voor de progressie
Zo vroeg met kuren beginnen?
Vet zit toch op rare plekken bij jou, als ik naar armen van je kijk lijkt het meer dan 20% maar buik is een meevaller dus ik denk ook meer richting je huidplooi meting van 15%. Iig wel triest omdat zulke resultaat kan je ook zonder aas bereiken.
Mijn borst is ook iets ingedeukt, maar bij jou zie je het niet echt.
Moet ik hier ook mee naar de dokter stappen als ik het vergelijkbaar met jou heb?
dus je hebt van 16,5 tot je 20e nagedacht over voeding, anabolen en training? 3,5 jaar lang nagedacht.
Hoe kun je 3,5 jaar daar over denken zonder echt iets te doen?
alsof je bodybuilding geen "werk" is. een leven opbouwen doe je met aas, dat klopt.
Je wordt echt wel irritant jij, heeft mama je niet genoeg aandacht gegeven vandaag, en hoop je dat ik je die geef na een aantal k*t opmerkingen.
Ga in een ander topic zeiken aub, ik heb niks aan jou oordelen die overigens op niets slaan..
. succes!je wordt echt wel irritant jij, heeft mama je niet genoeg aandacht gegeven vandaag, en hoop je dat ik je die geef na een aantal k*t opmerkingen.
Ga in een ander topic zeiken aub, ik heb niks aan jou oordelen die overigens op niets slaan..
Je wordt echt wel irritant jij, heeft mama je niet genoeg aandacht gegeven vandaag, en hoop je dat ik je die geef na een aantal k*t opmerkingen.

![]()
je was een ecto die gaat kuren omdat je dan een "buffel" denkt te worden, maar je bent nog steeds een ecto na 750mg/ew dus hoezo mag ik daar geen "k*t" opmerkingen over maken?
De waarheid is gewoon hard, maar die pictures van jou zijn nog veel harder.
En als je niet wilt dat iemand zijn oordeel geeft, moet je thuis je foto's ophangen en je eigen progressie beoordelen.
Groetjes bartje xx