XXL Nutrition

Begin en nu, en lang verhaal!

Als het jou niks deed poste je hier ook niet meer (en al zeker niet zo gefrustreerd) en had je jouw beginpost ook niet weggehaald.

Die testosteron is lekker naar je hoofd gestegen, denk dat je lichaam er ook niet echt raad mee wist omdat jezelf geen ballen hebt.

Maar succes met sparen voor een nieuwe kuur om dit beginnersfysiek vast te houden!

• Topic Starter Topic Starter
Als het jou niks deed poste je hier ook niet meer (en al zeker niet zo gefrustreerd) en had je jouw beginpost ook niet weggehaald.

Die testosteron is lekker naar je hoofd gestegen, denk dat je lichaam er ook niet echt raad mee wist omdat jezelf geen ballen hebt.

Maar succes met sparen voor een nieuwe kuur om dit beginnersfysiek vast te houden!

Hahahaha, jij moet echt stand-up comedie gaan doen ik zou zeker gaan kijken!
Het buikje en humor van een comedian heb je al, nu nog audience, ik wil al je eerste fan zijn hoor!

En thx, ja tren, mast en test hebk al voor de zomercut, eerst boldenone gebruiken natuurlijk, om nog meer buffel te worden dan ik al ben, (wist niet dat ik NOG groter kon worden, ben al vrij buff nu), en om alles te behouden HGH en wat insuline, je weet wel!

Ben overigens een pak geld aan mijn gear verloren, dusja eten ga ik niet doen.. Je wordt toch groot van gear alleen zegt mijn mattie.

Thx for the support guys!:trollface:

Beter stop je met posten in t topic en laat je het doodbloeden, is alleen maar een hoop gejank hier..

hahaha, liever levenslang een ectoboy en geen AAS gebruiken,

Dan levenslang een gayboy die AAS heeft gebruikt en alsnog niks bereikt heeft.

Nou dat je mij uitmaakt voor aasboy, no problem, heb je gelijk in, maar 2de maal dat je me
Uitmaakt voor gay, heb je ergens last van, stiekem gevoelens voor mij en hoop je dat ik het toegeef aan je?

Op google je gemakkelijk een gay Bb community vinden, miss voel je je daar beter thuis..

---------- Post added 7 February 2013 at 19:30 ----------

Beter stop je met posten in t topic en laat je het doodbloeden, is alleen maar een hoop gejank hier..

Ik geniet wel van de aandacht, anders had ik dit allang gedaan.. :fa:

I Xyzyx I He is Back!!!!!

Nou dat je mij uitmaakt voor aasboy, no problem, heb je gelijk in, maar 2de maal dat je me
Uitmaakt voor gay, heb je ergens last van, stiekem gevoelens voor mij en hoop je dat ik het toegeef aan je?

Op google je gemakkelijk een gay Bb community vinden, miss voel je je daar beter thuis..

---------- Post added 7 February 2013 at 19:30 ----------

Ik geniet wel van de aandacht, anders had ik dit allang gedaan.. :fa:
haha het raakt je wel he,

dat is waarschijlijk de reden waarom je me pb berichten gaat sturen waarin je me vertelt dat jij tenminste wel "chicks op je d*ck hebt"

hahaha

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 08:59 ----------

Tot over een jaartje in de AAS sectie boy:sukkeltje:

Trouwens wel een leuke topic dit, ik pak chips:):D

Haha tot dan.

Nee maar, niks tegen AAS ofzo.. maar als je het gebruikt, zorg er dan voor dat je iets bereikt snap je..

haha het raakt je wel he,

dat is waarschijlijk de reden waarom je me pb berichten gaat sturen waarin je me vertelt dat jij tenminste wel "chicks op je d*ck hebt"

hahaha

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 08:59 ----------

Haha tot dan.

Nee maar, niks tegen AAS ofzo.. maar als je het gebruikt, zorg er dan voor dat je iets bereikt snap je..

Het enige dat jij ooit ga bereiken is de status van meeste posts op dbb voor de rest blijf je een ecto loser die eet als een ethiopier, en als je het nog niet doorhebt ben jij de enige die hier NOG altijd aan het lullen is..

Just saying, GAY.

lol, kan iemand deze gozer ff van het forum af schoppen?
Random beledigen van iedereen, inclusief gerenommeerde forumlieden. Structureel poep praten en kuren op 60 kg.
Lijkt me voldoende om iemand vriendelijk, doch dringend, te verwijderen?

Out

Ik zie geen foto´s OF een lang verhaal? haha!

:eyes:

Kom op zeg!

:slotje:

zoooooooooooo lame dit ventje

Ja smijt me aub van dit forum, jullie zijn beginnen poep praten niet ik!

En ik wordt hier liever verwijderd dan dat ik het zelf aftrap, jullie zijn allemaal een stelletje gefrustreerde rukapen, elke dag thuis op de computer op een klote forum, en als het jullie uitkomt beoordelen jullie iemand anders maar een spiegel of een wijf hebben jullie nog nooit van dichtbij gezien, daar zijn jullie dan wel bang voor..

Echt loser, jup, and you all know it.. Dusja elke modje die dit leest, wees vrij me te deleten. Thx!

Edit: btw jullie kunnen mij beoordelen, maar als ik jullie beoordeel aan de hand van zielige posts die jullie uitdelen, dan is het opeens smijt dit ventje van het forum, boehoe mamaaaaaa.
Eerst was het mijn vriendje gaat jou opzoeken pas maar op cuss i'm a tough guy, en nu kunnen ze mijn "poeppraat" niet meer aan, zegt meer over jullie dan mij..

Btw sommige "o.a bovenstaande persoon" hebben wat last van hun geaardheid, en/of moeten nog uit de kast komen, de vriendelijke persoon die ik ben, ik kan ook vriendelijk zijn hoor, als je mij met respect behandeld, ik heb wat opzoekwerk gedaan voor jullie en heb een gay bodybuilding community gevonden voor jullie.

http://www.realjock.com/gayforums

Ach geen dank ik doe graag wat voor deze gemeenschap, we moeten er zijn voor elkaar, en ook al zijn er veel haters, wss jullie eigen mama en papa, maar onthoud dit, it's ok to be gay!

Kom er gewoon voor uit, maar scheld niemand anders uit gewoon omdat jullie het er zelf moeilijk mee hebben, er is iemand in de wereld die je verstaat, miss kunnen jullie je kontje ook delen met elkaar.*bovenstaande persoon begint stiekem te blozen*

Laatst bewerkt:
Rustig aan, kerel.

Als topics ontsporen en er gezeikt wordt, ligt dat over het algemeen vooral aan de reacties van de TS.

Waar zijn de pics, nu kan ik natuurlijk niet mee praten :(

Ow en TS, niet zo happen ;) Je had zoiets kunnen verwachten natuurlijk, maar hoe meer je er op reageert hoe meer reacties je erop krijgt.

Rustig aan, kerel.

Als topics ontsporen en er gezeikt wordt, ligt dat over het algemeen vooral aan de reacties van de TS.

Dus als ik het goed begrijp, ik mag in een ander zijn topic zeiken zoveel ik wil, en de TS moet gewoon zijn mond houden?
Eig best zielig zo'n gedachtegang vind je niet?

Trouwens mij gaat het erom op welke manier ze zeiken, ze hadden best nrl kunnen doen zoals sommige en het op een normale wijze kunnen zeggen, dom dat je al kuurde op zo'n vroege leeftijd en gewicht ipv ey swah dit dat boem bam tik jij bent homo..

En als je wilt kan ik hier een paar oude topics ophalen waar er nog zijn die vroeg kuren, en die werden overigens wel nrl behandeld, topics zijn meer dan 1 tot 2 jaar oud, dus wat zegt dat over de huidige situatie van dit forum? Fake stats en een groot ego dat is mijn mening..

Terug
Naar boven