Ja smijt me aub van dit forum, jullie zijn beginnen poep praten niet ik!
En ik wordt hier liever verwijderd dan dat ik het zelf aftrap, jullie zijn allemaal een stelletje gefrustreerde rukapen, elke dag thuis op de computer op een klote forum, en als het jullie uitkomt beoordelen jullie iemand anders maar een spiegel of een wijf hebben jullie nog nooit van dichtbij gezien, daar zijn jullie dan wel bang voor..
Echt loser, jup, and you all know it.. Dusja elke modje die dit leest, wees vrij me te deleten. Thx!
Edit: btw jullie kunnen mij beoordelen, maar als ik jullie beoordeel aan de hand van zielige posts die jullie uitdelen, dan is het opeens smijt dit ventje van het forum, boehoe mamaaaaaa.
Eerst was het mijn vriendje gaat jou opzoeken pas maar op cuss i'm a tough guy, en nu kunnen ze mijn "poeppraat" niet meer aan, zegt meer over jullie dan mij..
Btw sommige "o.a bovenstaande persoon" hebben wat last van hun geaardheid, en/of moeten nog uit de kast komen, de vriendelijke persoon die ik ben, ik kan ook vriendelijk zijn hoor, als je mij met respect behandeld, ik heb wat opzoekwerk gedaan voor jullie en heb een gay bodybuilding community gevonden voor jullie.
http://www.realjock.com/gayforums
Ach geen dank ik doe graag wat voor deze gemeenschap, we moeten er zijn voor elkaar, en ook al zijn er veel haters, wss jullie eigen mama en papa, maar onthoud dit, it's ok to be gay!
Kom er gewoon voor uit, maar scheld niemand anders uit gewoon omdat jullie het er zelf moeilijk mee hebben, er is iemand in de wereld die je verstaat, miss kunnen jullie je kontje ook delen met elkaar.*bovenstaande persoon begint stiekem te blozen*