Fitness Seller

Begin en nu, en lang verhaal!

Je zit er wel heel erg mee dat iemand zei dat het gay was dat je hebt gekuurd. Beetje onzeker over je coïtusualiteit?

u mad?

Word er in die topics die je beschrijft ook zo geflamed van beide kanten? Neem de replies niet zo serieus. Je verdoet je tijd hieraan, dit is een forum. Je kunt verwachten dat je geflamed word als je vroeg kuurt en zelf ook niet echt positief reageert.

Dus als ik het goed begrijp, ik mag in een ander zijn topic zeiken zoveel ik wil, en de TS moet gewoon zijn mond houden?
Eig best zielig zo'n gedachtegang vind je niet?

Trouwens mij gaat het erom op welke manier ze zeiken, ze hadden best nrl kunnen doen zoals sommige en het op een normale wijze kunnen zeggen, dom dat je al kuurde op zo'n vroege leeftijd en gewicht ipv ey swah dit dat boem bam tik jij bent homo..

En als je wilt kan ik hier een paar oude topics ophalen waar er nog zijn die vroeg kuren, en die werden overigens wel nrl behandeld, topics zijn meer dan 1 tot 2 jaar oud, dus wat zegt dat over de huidige situatie van dit forum? Fake stats en een groot ego dat is mijn mening..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op deze manier geef je mensen een reden om jou af te zeiken.....snap dat een keertje en hou gewoon je mond. Vooral voordat je beschuldigd wordt van Roid Rage ;)

Volgens mij zit de helft die hier zitten te reageren zelf aan de aas terwijl ze ecto zijn.:D
:trollface:

Dus als ik het goed begrijp, ik mag in een ander zijn topic zeiken zoveel ik wil, en de TS moet gewoon zijn mond houden?
Eig best zielig zo'n gedachtegang vind je niet?
Nee, tuurlijk hoef jij je mond niet te houden. Ik bedoel eerder dat je veel te snel en makkelijk hapt op mensen die minder positief reageren. Zo lok je het zelf wat uit... Negeer die posts dan gewoon of geef een antwoord op een normale manier.

practice zei:
wat zegt dat over de huidige situatie van dit forum?
Als er iets is wat door de jaren altijd terugkomt, is het wel "vroeger was het hier toch beter" :)

Terug
Naar boven