Ik post in ieder geval niet anoniem, met beide links in mijn handtekening weet je zo mijn naam. En ik post hier op dit forum niks wat ik ook niet in iemands gezicht zou durfen te zeggen.
Je kan er allemaal mooie verhaaltjes bij bedenken, maar hoe jij met deze sport omgaat is te triest voor woorden. En dat mogen anderen best lezen als ze in jouw topic kijken. Groei eerst eens een paar ballen en train minimaal 3 jaar naturel voordat je überhaupt over kuren gaat denken.
Maar hoe de **** ga jij mij zeggen hoe ik deze "sport" moet volgen, jij weet net zo goed als mij dat dit halve forum vroeg is gestart, dit terzijde, wie zegt dat ik nu niet 3 jaar natural door ga gaan?
Sorry, jij kan dit natuurlijk wel zien achter jou magisch computerscherm, en dat anoniem zijn, er zijn hier maten en familie leden die ook op dit forum informatie halen, ik ga hier niet open en bloot mijn naam geven als zij dit kunnen zien, dit gaat hun NIETS aan.
Ik heb dit joopie alias bartje alias daniel ook gezegd, als jullie me echt willen opzoeken, ik ga hier geen spelletje omdraaien, jullie krijgen mijn gegevens en ik wil jullie wel eens zien afkomen..
En wat boeit mij dat dat ik op mijn bek ga door een man van 2m, zeg meer over jullie dan over mij, ik ben hier van niemand bang, zelf al staan jullie voor me neus..
---------- Post added 6 February 2013 at 14:35 ----------
Redelijk goed startfysiek man!
Heb je ook foto's van na je kuur?
Hahahaha **** dit forum man, ik ga ga hier niet de nieuwe sniperX worden, **** dit echt..