MuscleMeat

Begin foto's (eigenlijk 2 maanden bezig)

GoHard84

Novice
Waardering
1
2ah7iba.jpg

16275tf.jpg

2hfkqab.jpg

j9afib.jpg

Benen worden getraind, daar zal ik morgen nog even een foto van maken.
Over een half jaar plaats ik weer foto's.

Laatst bewerkt:
Wat zijn die strepen over je buik? Of komt dat gewoon van het zitten?

Maar ja, goede basis lijkt me..

Heel nette basis ;). Succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn die strepen over je buik? Of komt dat gewoon van het zitten?

Maar ja, goede basis lijkt me..

Ja is van het zitten achter de pc. Zal wel wat minder worden als ik qua vet richting de 10/12% ga. Trekt na een paar minuutjes weg volgens mij, let er eigenlijk nooit op maar zie het nu ook op de foto´s.

Wat minder op je pc zitten he dan :p

Wel goede basis, wat voor sport deed je hiervoor?

Ik surf regelmatig. (en dan niet op internet ;))

hmm..72kg zie ik hier..waarom nu beginnen met afvallen..gewoon lekker cleanbulken pik

nette basis,

Die strepen zijn blokjes! ;)

idd, dit is wel een goede basis om van te beginnen!

Heb ook van die strepen, maar dat is eerder van de vetplooien; of komt dit door de blokjes?

Ziet er niet slecht uit!

Als ik zo naar de eerste 2 foto's kijk lijkt het alsof de rug scheef zit...
Kan aan de foto's liggen maar zou er eens op letten :) Misschien dat er een techniek foutje in de training zit die dit veroorzaakt.

AL met al nette foto's! :) Gewoon doorgaan :)

leuk om mee t beginnen denk ik zo

Ziet er niet slecht uit!

Als ik zo naar de eerste 2 foto's kijk lijkt het alsof de rug scheef zit...
Kan aan de foto's liggen maar zou er eens op letten :) Misschien dat er een techniek foutje in de training zit die dit veroorzaakt.

AL met al nette foto's! :) Gewoon doorgaan :)
Bedoel je de 2e foto met van voren of de andere 2 rug foto's?

Het viel mij ook op tijdens het foto maken maar het ligt voornamelijk aan de houding voor de camera en als de camera een beetje scheef staat vertekend dat ook. Ik ga wat scheef staan lijkt het wel.

Ik heb wat meerdere foto's gemaakt en op de ene lijk ik wat scheef en de ander weer minder. Dat de boxershort scheef zit geeft ook een ander beeld.

Bedoel je de 2e foto met van voren of de andere 2 rug foto's?

Laatst bewerkt:
Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik bedoel het goed :)
Misschien dat je er op kan letten, en kijken of het echt aan de foto's ligt, dat zou beter zijn..
Als het echt scheef staat moet je een manier vinden om het recht te trekken :)

Puur voor jou :D
Misschien zie ik het wel verkeerd, excuses als dat zo is :P

nmkeab.jpg
sfch20.jpg

2jecs2o.jpg

Bedankt voor je nuttige reactie.

Ik waardeer het zeker dat je het opmerkt want als ik werkelijk scheef ben moet dat recht getrokken worden..

Die laatste foto zit de boxershort scheef, dat zie je ook op de foto die daarvoor staat. Ik twijfel aan de juistheid van die foto qua die stippen. Natuurlijk kan het zo zijn dat je wat scheef staat, geen mens staat recht. Ik zal het in de gaten houden.

Wat kan je hier aan doen en bij wie zou ik eventueel mijn rug kunnen laten nakijken?

Laatst bewerkt:
Een fysio moet dat heel goed kunnen zien :)

Let wel op de de stand van de rug ook vaak bepaald wordt door de stand van de armen, als die niet gelijk zijn kan dat ook zo lijken..
En op de foto's zijn de armen ook niet even hoog dus dat zou het kunnen zijn :)

Ik heb ook een scheve rug, en dit is nu minimaal door de fysio :)
Die kneed, en kraakt en trekt het wel recht :)
Wel door de verzekering laten regelen, gewoon naar de dokter gaan of rechtstreeks de fysio bellen om te vragen hoe dat zit :)

Progressie voor 2 maanden is wel ok hoor trouwens!

Zozo zeer nuttige reactie BicepM! Karma:)

Zozo zeer nuttige reactie BicepM! Karma:)
Inderdaad zeer nuttig. Goed om er gewezen op te worden, maar het hoeft niet zo te zijn dat mijn rug scheef is.. Mijn vriendin is in opleiding voor fysiotherapeut en die heeft mij wat verschillende rug buigingen laten doen zodat zij aan mijn ruggengraat kan zien of die scheef staat. Dit lijkt op het eerste gezicht niet het geval.

Door het aanspannen van de spieren en een geforceerde houding kan je op de fotos je ene arm (elleboog) hoger houden dan de ander. Hierdoor krijg je een vertekend beeld.

Ik ga het in de gaten houden, en mocht er aanleiding voor zijn dan ga ik even bij een gediplomeerd fysiotherapeut langs.

Heb trouwens nog even de andere foto's van users bekeken met die lijntjes en dan blijkt er bijna geen 1 recht te staan..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven