AndroidHealthClinic

Begin te twijfel over de mg's...

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Dag mannen ik begin te twijfelen over de dosering van mijn cutcycle (waarbij een beetje VVM aankomen ook geen probleem is natuurlijk:p ). Het oude syndroom komt weer naar voren en ben bang dat ik te kort kom. Volgende had ik in eerste instantie:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 trenbolone E 400mg
week 1-10 Mast 400mg
week 1-10 T3 50mcg-100mcg

G21 had me al aangeraden om de Mast op 500mg te zetten en denk dat ik dit ook ga doen. Ik zit te twijfelen of ik de trenbolone naar 600mg moet opschuiven. Het is wel mijn eerste x Tren maar wat ik lees zijn de resultaten bij 400mg wel redelijk maar niet heel goed.

Wat vinden jullie van mijn volgende voorstel:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Tren E 600mg
week 1-10 Mast E 500mg
week 1-10 T3 50mcg-100mcg

Verstandig om de 19-nor (Tren) hoger te zetten dan de androgeen (Test). Wil namelijk niet dat de Tren gaat tegen vallen omdat deze de geweldige eigenschap heeft dat die super androgeen en anabool is...

Bij het oude voorstel houden, bij de nieuwe of hebben jullie hier nog andere ideeen over. Lees namelijk dat T3 met clenbuterol ook een behoorlijke verbrandigsoven moet zijn dus misschien ook nog wel een optie:cool:

Ik zou de masteron op 500 zetten idd en in deze cycle is de trenbolone op 400 meer dan genoeg!!! Meer is niet altijd beter, maar van masteron heb je gewoon veel nodig wil het effect hebben. En trenbolone op 400 doet echt zijn werk wel! Bewaar die 600 tren maar gewoon voor de volgende keer anders is het eind zo zoek.

ik zelf doe gewoon de eerste ;maar jij bent iets zwaarder als mij dus zou misschien beter zijn voor jou als je wat zwaarder gaat;maar ik heb dacht ik hier in eerdere posts gelezen dat de test hoger moet zijn als tren .Als ik het verkeerd heb word ik wel weer verbeterd;want ik ben nog steeds aan het leren over aas.

• Topic Starter Topic Starter
ik zelf doe gewoon de eerste ;maar jij bent iets zwaarder als mij dus zou misschien beter zijn voor jou als je wat zwaarder gaat;maar ik heb dacht ik hier in eerdere posts gelezen dat de test hoger moet zijn als trenbolone .Als ik het verkeerd heb word ik wel weer verbeterd;want ik ben nog steeds aan het leren over aas.

Test hoger dan 19-nor is idd bevordelijk voor je herstel....

Mja, ik denk dat je libido toch wel overeind blijft niet?
Gewoon test 1 of 2 weken langer door laten lopen, moet lukken :)

Het is natuurlijk zonde als een middel tegen gaat vallen omdat je het te laag doseert. Heb zelf de mast-e ook op 560 gezet nadat ik hetzelfde te horen heb gekregen. Masteron hoger lijkt me dus slim.

Voor mijn gevoel mag je de test wel wat hoger zetten, al zit je dan wel weer met 3 middelen die je allemaal vrij hoog doseert. Dat is voor mij dan ook één van de redenen geweest om voor 1 korte ester te kiezen op het einde (tren).

400mg mast gaat tegenvallen. 100mg mast eod vind ik ruk, begint leuk te worden op 150mg eod beter is 200mg eod ;)
je bent ****ing huge man, geen ecto van 70kg....kuur goed of niet...

dat gelul van later moeten doseringen omhoog, right...je moet gewoon lang genoeg off gaan. en een groot lijf heeft eenmaal meer mg's nodig dan een klein lijf!

precies opschroeven die zooi, als je het doet moet je het goed doen. desnoods hou je de test op hrt niveau als je vind dat je te hoog uit komt met je mg's.

-rodge

400mg mast gaat tegenvallen. 100mg mast eod vind ik ruk, begint leuk te worden op 150mg eod beter is 200mg eod ;)
je bent ****ing huge man, geen ecto van 70kg....kuur goed of niet...

dat gelul van later moeten doseringen omhoog, right...je moet gewoon lang genoeg off gaan. en een groot lijf heeft eenmaal meer mg's nodig dan een klein lijf!

Hmmm je hebt gelijk....

week 1-10 Test E 750mg
week 1-9 Tren E 600mg
week 1-10 Mast E 500mg
week 1-12 T3 50-100mcg daarna clenbuterol

Mocht ik de Test op 500 willen houden zou dat erg veel uitmaken ivm herstel. Omdat ik de Tren dan hoger heb dan de Test?

Mocht ik de Test op 500 willen houden zou dat erg veel uitmaken ivm herstel. Omdat ik de Tren dan hoger heb dan de Test?

dat heeft niks met je herstel te maken,onderdrukt ben je toch. gaat erom dat je je test een week of 2 door laat lopen.

-rodge

dat heeft niks met je herstel te maken,onderdrukt ben je toch. gaat erom dat je je test een week of 2 door laat lopen.

-rodge

precies...

@ rodge...ja ik ben een pluisje met mijn eod :D
anders rent mijn ebony ook weg. ben nu al zo ****ing horny...stel je voor met 150mg prop en 200mg mast ed...haha dan ben ik een coïtus-freak

-rodge

Ok dus er hoeft niet perse 750mg Test naast. De Test kan ik gewoon op 500mg houden:

week 1-11 Test E 500mg
week 1-9 trenbolone E 600mg
week 1-10 Mast E 600mg
week 1-13 T3 50-50mcg

Zo in orde gappie Rodge?

Laatst bewerkt:
zou die mast ook gewoon op 600 zetten, houd je libido ook hoog.

Hmmm je hebt gelijk....

week 1-10 Test E 750mg
week 1-9 trenbolone E 600mg
week 1-10 Mast E 500mg
week 1-12 T3 50-100mcg daarna clenbuterol

Dit lijkt mij perfect. Ik heb Tren op 400mg gedraaid en vond het maar niks. Test zou ik persoonlijk zeker hoger dan 500 doen emt jouw ervaring en stats. Als je 750 teveel vind kan je ook 625mg doen toch?

Dit lijkt mij perfect. Ik heb trenbolone op 400mg gedraaid en vond het maar niks. Test zou ik persoonlijk zeker hoger dan 500 doen emt jouw ervaring en stats. Als je 750 teveel vind kan je ook 625mg doen toch?

Nou het is niet zo dat ik Test op 750mg te hoog vind maar heb de Test er eigenlijk bij om het hele zaakje draaiende te houden waar ik 250mg dan weer te weinig vind. Ben juist zo benieuwd naar de Tren die zo super andogeen en anabool is in combi met een mooi DHT in de vorm van Mast...
Vandaar de Test op 500mg maar alles kan nog veranderen;)

Haha met deze mensen dit je zo op 2 gram als je niet oplet:D

Ik wens je succes kerel, get ripped;)

Zet je nog 2 spuiten elke week... Of je moet 10ml spuiten halen. :p

Ben echt benieuwd gab!

Terug
Naar boven