AndroidHealthClinic

Begin te twijfel over de mg's...

Ik zou me eerder zorgen maken over je voedingsschema en je geestelijke gesteldheid tijdens een zware cut dan het verschil van 200 mg trenbolone. Ik denk dat de juiste voeding meer gaat doen dan alle roids bij elkaar :)

zzzzzzzzzzz

Jp weet maar al te goed dat voeding belangrijk is, ga wat in de voedingssectie de moraalridder uithangen.

• Topic Starter Topic Starter
maar Jp je ging wel lekker op 500 mg test en 400 mg deca dus ik vind wel dat je dosering van 400 trenbolone en 500 test genoeg is ook omdat trenbolone zwaarder is dan deca, als je het aan mij vraagt gewoon zo laten tot week 5 en dan kun je nog altijd opschroeven..

Tja keertje dikke kuur lijkt me ook wel lekker. Dacht eerste puur alleen cutten maar wat paar kilootjes VVM erbij wordt ik wel geil van:D ...

Gozer man, van 500 test- 400 deca ineens naar 2 gram per week.

Ik zou me eerder zorgen maken over je voedingsschema en je geestelijke gesteldheid tijdens een zware cut dan het verschil van 200 mg trenbolone. Ik denk dat de juiste voeding meer gaat doen dan alle roids bij elkaar :)

Zorgen zorgen zorgen tis geen begrafenis waar we naar toe werken... Dat alles samen hangt met een mooi voedingsschema dat lijkt me duidelijk!!!

Tis dat de T3 erbij zit, anders zou ik zweren dat dit een bulk kuurtje zou zijn :roflol:
Nee hoor, dol maar wat.

Ziet er erg hard uit deze kuur, met 3 DHT producten erin, zal wel zweten worden met deze warme dagen.

Succes ermee, kerel! :thumbs:

Paar kilootjes erbij is ook niet verkeerd ouwe. Zeker niet na 1.5 week flink ziek te zijn geweest:o

Tja keertje dikke kuur lijkt me ook wel lekker. Dacht eerste puur alleen cutten maar wat paar kilootjes VVM erbij wordt ik wel geil van:D ...

Ik zeg altijd dit: Meer is niet altijd beter....... maar meestal wel!!!

Dus opschroeven die dosis. Beter teveel dan te weinig :p

zit ie er al in??

rustig Iwan rustig:D

Terug
Naar boven