Fitness Seller

Beginneling pic's

builderB zei:
aardige basis kerel, wat voor werk doe je? :D

begin lekker met squats(varianten, een en twee benig (uni- en bilateraal)wide stance, close stance, full, OH etc, partials) en deadlifts/goodmornings, legcurls of GluteHamRaises dr bij, verder niks voor je beentjes.
1e 4 - 8 weken 1 x per week, daarna 2 - 3 x per week. Om de vier weken deload (minder herhalingen maken) ik ben benieuwd!

ik zal mijn mond maar houden....

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand mij vertellen of ik een ecto,meso of endo ben?

Ik gok op een meso maar ben het niet zeker

Stancke zei:
Ik denk niet dat ik spillebeentje heb???

Link

en wat bedoel je met "deadlifts"?

Bedankt

Nope, het zijn idd geen spillebeentjes. Maar evengoed flink gaan squatten en deadliften kerel! de 2 beste oefeningen die er bestaan!

BoTo zei:
yup, like me...

kenmerken van ecto (dunne polsen, ruggegraat te zien, laag vet %) en meso ((licht) gespierd bv...)

Dat klopt niet wat je daar zegt...je kunt gigantisch gepierd zijn en nog steeds ecto zijn...ecto,meso en endo gaat om de lichaamsbouw die je van nature mee hebt gekregen

zeg sta jij niet toevallig ook op telenet?;)

Ziet er goed uit voor een beginner, toch heb ik het idee dat je veel tijd in je armen hebt gestoken en amper tijd in rug/borst hebt gestoken.

en wtf is telenet?

robbiej zei:

Telenet= internetprovider in België die tevens het grootste forum van België heeft (games.telenet.be) en waar er ook een (kleine-)sectie powertraining is en waar ik dus ook een account heb.

robbiej zei:
Ziet er goed uit voor een beginner, toch heb ik het idee dat je veel tijd in je armen hebt gestoken en amper tijd in rug/borst hebt gestoken.

Mmmm,ik doe ook nog tamelijk aantal oefeningen voor de rug en borst :(

Maar in 1 van de volgende trainingen zal ik een schema krijgen van iemand die daar ook traint en dan zal ik dat in de mate van het mogelijke volgen.

Vandaag express om een lintmeter geweest naar de winkel (2.30€ :-\)
Mijn armomtrek bedraagt 35-36cm.

Handig voor de stats;)

nieuwe lading....

[Link niet meer beschikbaar]
(biceps niet tegen het lichaam gehouden)
[Link niet meer beschikbaar] (die vind ik het moeilijkste om duidelijk op foto te krijgen)
[Link niet meer beschikbaar] (niet echt een gerichte foto,gewoon een foto:p )

Ik post deze in dezelfde thread omdat het dan het vergelijken makkelijker maakt.

We zijn 6 weken verder in vergeljking met de vorige fotos en ik heb getrained als een beest.

Ik hoop dat jullie terug feedback kunnen geven. Ikzelf ben tamelijk tevreden,maar het kan altijd beter. Mijn gewicht schommelt nogal smorgens,meestal 73.2kg maar vanmorgen was het 72.4kg,nogal wisselvallig dus. De benen train ik af en toe eens (waar ik dit 1 maand geleden niet deed),maar ben van plan om het toch meer te doen.

Code:
Facts:

-Leeftijd: 17 jaar
-Lengte: 1.78m
-Gewicht: 73kg
-Start: midden januari 2006
-X/per week: 3x/week
-Tijdsduur: 1u30-2u
-Vetpercentage: +-10% (iemand die het kan schatten???)

Alvast bedankt voor de comments!

Aandachts punten zijn de schouders, (bovenkant)borst en rug.
Ziet er naar uit dat je aanleg voor je benen hebt deze zien er goed uit,
ook zijn je biceps en triceps goed ontwikkeld, je triceps zijn al goed
genoeg te zien op de back double bicep shot, eerste plaatje dus.

Ga zo door gaat de goede kant op!

Armen zijn een pluspunt. Rug is zwak, werk aan je lats.

Verder ziet het er toch best netjes uit hoor. Keep it up!

Luukie23 zei:
Dat klopt niet wat je daar zegt...je kunt gigantisch gepierd zijn en nog steeds ecto zijn...ecto,meso en endo gaat om de lichaamsbouw die je van nature mee hebt gekregen

o oke :)

dus eens een ecto/meso/endo = altijd ecto/meso/endo hoe je er ook uitziet ?

idd benen zou ik ook zeker trainen met deadlifts.. Niets zo lelijk als stekkebeentjes

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven