jesse0861
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 9%
hallo allemaal,
ik ben nu een tijd fanatiek aan het fitnisse, ongeveer 2 jaar.
ik ben in die 2 jaar van 50 kilo naar 73 kilo geklomen.
ik merk wel dat ik steets langzamer vooruit kom in mijn groei.
vandaar dat ik er over na zit te denken om anabolen te gaan gebruiken.
ik ken best veel mensen die hier ook mee zijn begonnen en allemaal erg sceptisch zijn over de gevaren.
zijn zeggen, als je alles goed uitvoerd zijn de gevaren minimaal.
nu heb ik een paar vragen voor jullie die mij hopelijk kunnen helpen in mijn besluit.
- hoe denken jullie over de gevaren van anabolen wanneer je ze goed toepast?
- zijn er anabolen waarbij de kans op schade (op korte en lange termijn) lager ligt dan bij andere anabolen?
- wat zijn anabolen waarbij je niet teveel vocht verliest wanneer je klaar bent met kuren?
- in hoe verre kom je nog vooruit na een kuur met enkel natuurlijke training?
tot zo ver even mijn vragen, ik hoop op reacties die mijn vragen zullen beantwoorden en niet op aanvallende reacties over het feit dat ik uberhaupt anabolen overweeg te gaan gebruiken.
jesse
ik ben nu een tijd fanatiek aan het fitnisse, ongeveer 2 jaar.
ik ben in die 2 jaar van 50 kilo naar 73 kilo geklomen.
ik merk wel dat ik steets langzamer vooruit kom in mijn groei.
vandaar dat ik er over na zit te denken om anabolen te gaan gebruiken.
ik ken best veel mensen die hier ook mee zijn begonnen en allemaal erg sceptisch zijn over de gevaren.
zijn zeggen, als je alles goed uitvoerd zijn de gevaren minimaal.
nu heb ik een paar vragen voor jullie die mij hopelijk kunnen helpen in mijn besluit.
- hoe denken jullie over de gevaren van anabolen wanneer je ze goed toepast?
- zijn er anabolen waarbij de kans op schade (op korte en lange termijn) lager ligt dan bij andere anabolen?
- wat zijn anabolen waarbij je niet teveel vocht verliest wanneer je klaar bent met kuren?
- in hoe verre kom je nog vooruit na een kuur met enkel natuurlijke training?
tot zo ver even mijn vragen, ik hoop op reacties die mijn vragen zullen beantwoorden en niet op aanvallende reacties over het feit dat ik uberhaupt anabolen overweeg te gaan gebruiken.
jesse