SuperGlenneke
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 55kg
Hallo,
Zal mezelf even voorstellen, ik ben een jongen van 15 jaar (word 16 in November), ik ben 1 meter 83 ongeveer en weeg (maar) 55 kilo. Ik ben echt helemaal niet sterk en veel te smal/slank. Nu wil ik beginnen met fitness omdat ik er niet meer zo wil uitzien. Cardio zal niet nodig zijn want ik voetbal 3x per week, de conditie zit dus wel goed
Ik denk dat 3x per week het beste is? is mogelijk want de fitness is dicht bij mij school dus kan na het school wel gaan
Een eetschema volgen zal denk ik niet lukken, gewoon omdat mijn ouders altijd koken
nu is de vraag zowat, kan je zonder een echt voedingsschema ook spieren bijkweken? En is het dan wel aangeraden om van die eiwitshakes te drinken?
En is het het beste om elke keer full body te doen of op te splitsen? Heeft iemand toevallig een goed trainingschema voor me of waar ik dat kan vinden..
in de fitness willen ze me geen trainingsschema geven omdat ik nog geen 16 ben..
Kan ook iemand 'voorspellen' na hoeveel maanden ik resultaat ga zien?
Alvast bedankt iedereen!!
P.S.: Sorry weet er niet veel van want ben een beginner :s
Zal mezelf even voorstellen, ik ben een jongen van 15 jaar (word 16 in November), ik ben 1 meter 83 ongeveer en weeg (maar) 55 kilo. Ik ben echt helemaal niet sterk en veel te smal/slank. Nu wil ik beginnen met fitness omdat ik er niet meer zo wil uitzien. Cardio zal niet nodig zijn want ik voetbal 3x per week, de conditie zit dus wel goed
Ik denk dat 3x per week het beste is? is mogelijk want de fitness is dicht bij mij school dus kan na het school wel gaan
Een eetschema volgen zal denk ik niet lukken, gewoon omdat mijn ouders altijd koken
nu is de vraag zowat, kan je zonder een echt voedingsschema ook spieren bijkweken? En is het dan wel aangeraden om van die eiwitshakes te drinken? En is het het beste om elke keer full body te doen of op te splitsen? Heeft iemand toevallig een goed trainingschema voor me of waar ik dat kan vinden..
in de fitness willen ze me geen trainingsschema geven omdat ik nog geen 16 ben..
Kan ook iemand 'voorspellen' na hoeveel maanden ik resultaat ga zien?
Alvast bedankt iedereen!!
P.S.: Sorry weet er niet veel van want ben een beginner :s