Fitness Seller

beginnen met profesioneel bodybuilding

Aron1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
80kg
Hallo allemaal

Ik wil graag beginnen met profesioneel bodybuilding.
Ik zou graag willen weten hoe ik het beste kan trainen
Ik train nu 3 dagen per week. En ik train keihard
De jongens bij mij in de sportschool geven mij het advies dit te gaan
Doen ook de eigenaar zegt jij moet gaan bodybuilden want je hebt er
Egt het lichaam voor maar ik weet niet wat ik nu wel en niet kan eten
Wat de kosten zijn hoe ik nu egt moet gaan trainen en of ik uberhaupt
Wel een kans maak in die wereld ik vind het iig heerlijk om te doen
Zo heerlijk dat k geen eens meer tijd heb voor de dames haha
Zouden jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen ?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie tijd en reacties
Groetjes Aron

mijn eerste advies is het volgende: "laat andere jouw succes niet dicteren" , zoals arnold schwarzenegger ooit zij: "it doesnt mather if other people know , as long as you know and believe that you can achieve your goal if you work hard towards that vision."

de mate waarin jij succesvol zult zijn in dit "wereldje" hangt deels af in hoeverre je genetisch aanleg hebt om massa te kweken, dit is slechts een fractie. de rest is keihard werken en andere leuke dingen opofferen.

reken maar dat de winnaar bij een bodybuilding competition zijn calorien heeft geteld , en geen enkele maaltijd heeft gemist.

Plan van aanpak:

1. stel een voedingsschemasamen , lees de stickies in de voedingsectie van het forum , om erachter te komen hoe je je onderhoud berekend etc.

2. houd elke week je progressie bij , in excel zodat je kunt zien of je vooruitgang maakt of niet, denk aan gegevens als:
-> gewicht
-> vet%
-> LBM(vetvrije massa)

3. houd elke training bij hoeveel gewicht je bij een oefening hebt gedaan, noteer dit ook in excel zodat je weekelijkse en maandelijkse vooruitgang op verschillende lifts kunt zien.

4. oefen de verschillende poses die op bodybuilding wedstrijden worden gedaan.

Disclaimer: ik zelf heb geen ervaring in de prof wereld maar de punten die ik heb genoemd zijn deels basis en deels dingen waarvan ik weet dat ze een belangrijke rol spelen in BB.

Succes !!

alexander

Ga eerst maar eens gewoon trainen! Een fatsoenlijke bodybuilder kan iedereen worden met de juiste training, voeding en middelen, prof daarentegen is een heel ander verhaal buiten dat moet je jezelf de vraag stellen of je het uberhaubt wel wil gezien het feit dat je veel zaken zal moeten doen die voor de gezondheid niet helemaal bevorderend zijn.

lekkere sportschool eigenaar dan...

veel succes :)

wanna sie douz piggs :popcorn:

Wat een troll die sportschool eigenaar.

Tip 1: maak geen faal topics aan op bb forums en zoek je shit zelf op.

Hallo allemaal

Ik wil graag beginnen met profesioneel bodybuilding.
Ik zou graag willen weten hoe ik het beste kan trainen
Ik train nu 3 dagen per week. En ik train keihard denk je dat een prof 3 dagen traint??? dus daar redt je het niet mee
De jongens bij mij in de sportschool geven mij het advies dit te gaan
Doen ook de eigenaar zegt jij moet gaan bodybuilden want je hebt er
Egt het lichaam voor maar ik weet niet wat ik nu wel en niet kan eten
Wat de kosten zijn hoe ik nu egt moet gaan trainen en of ik uberhaupt
Wel een kans maak in die wereld ik vind het iig heerlijk om te doen
Zo heerlijk dat k geen eens meer tijd heb voor de dames haha
Zouden jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen ?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie tijd en reacties
Groetjes Aron

Vind het altijd wel mooi, dromen en dromen, doelen moet je hebben in het leven maar op het niveau waar je nu staat is Pro worden (mss) wat hoog gegrepen
begin bij de basis, krijg alles op orde, train het snot voor je ogen en start met een beginners wedstrijd...

Kijk ik zie het zo....veel mannen dromen ervan om autocoureur te worden...maar hebben niet eens een rijbewijs. Start daar..begin met de Clioklasse en wie weet.....:D

hey , ik wil profvoetballer worden , hoe moet je tegen een bal trappen...???

LMFAO

en die sportschooleigenaar is ook de leukste thuis.
als ie je zo goed vind , waarom begeleid ie jou dan niet ?

of iig de beginselen effe uitleggen , als ie dat niet kan , kan ie beter cafè gaan houden.

Vind het altijd wel mooi, dromen en dromen, doelen moet je hebben in het leven maar op het niveau waar je nu staat is Pro worden (mss) wat hoog gegrepen
begin bij de basis, krijg alles op orde, train het snot voor je ogen en start met een beginners wedstrijd...

Kijk ik zie het zo....veel mannen dromen ervan om autocoureur te worden...maar hebben niet eens een rijbewijs. Start daar..begin met de Clioklasse en wie weet.....:D

vergeet zeker ook niet wat teksten vqn G15 te lezen om de minder romantische kant van het pro circuit te kennen.

Denk dat Mas genoeg kan vertellen over de minder romantische kant;)

wie of wat is G15???

Dat is nasser el sonbaty op een forum

Een ecto :D

Terug
Naar boven