al gebruik je alle zooi van de wereld. Als het er niet in zit, zit het er niet in.
Er zijn grenzen wat je lichaam aan zooi kan verwerken en stress kunt verwerken. Alle goede pro's hebben allemaal iets met elkaar gemeen, het zijn freaks op genetisch vlak. Of ze zijn al geweldig gebouwd van zichzelf of enorme over-responders op anabolica etc.
Je zelf voorhouden dat je dat ook kunt zijn is een recept voor een ramp. die kleine kans die er in zit zal zich al snel genoeg kenbaar maken als dat zo zou zijn. Jaren op achterlijke hoeveelheden aas etc zitten om er vervolgens achter te komen dat je toch echt een vak had moeten leren... lijkt mij persoonlijk heel zuur om te slikken.
je kan er prima dedicated mee bezig zijn, probeer ik ook. Maar ik vergeet niet dat er brood op de plank moet komen, voor jezelf, je vrouw/vriendin/kind/hond/kat whatever.
Ik wil het zelf ook niet horen, maar ik durf mn hand in het vuur te steken dat er genoeg hardcore oud gediende hier lopen die je uit eigen ervaring kunnen zeggen dat er een leven is na je sport.