- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij dat @ je avatar? Weer een goed voorbeeld dan waarom mensen moeten deadliften.Niet wachten met deadlift, gewoon nu licht beginnen, kan je alvast de techniek leren.
Als ik jou was zou ik als basis van je schema Deadlift, Squat en Benchpress nemen en daar je schema omheen bouwen. 5x pw 2 uur is teveel. Doe liever 3 a 4x pw 1,5 uur, gun je lichaam rust.
Vergeet je voeding niet, allerbelangrijkste.

Niet helemaal mee eens.1 niet doorgaan met spierpijn. ga dan nog meer eiwitrijk voedsel eten
2 dan klopt er misschien iets niet in je warming up. 5 minuten intensieve cardio en vervolgens rek en strek oefeningen, probeer dat eens

Veel succes. Hier alvast een aantal oefeningen die ik zeker in je nieuwe schema zou steken: Squat, deadlift, bench press, military press, barbell row pull/chin ups (al dan niet weighted) en dips (al dan niet weighted)nee geen 5x 2uur, als ik volgens schema van de gym werk ben ik er een uurtje a 75 min mee bezig, houd hem nog 2 weekjes aan dan zit ik op de 6 en ga dan over op 4/5 dagen afhankelijk welke oefeningen ik allemaal erin ga proppen.
Niet helemaal mee eens.
De spierpijn kan gewoon wat stijve spieren zijn. Dan heb je er alle baat bij om toch te trainen. Want dan geraken je spieren opnieuw doorbloed en zullen je spieren sneller herstellen!
stijve spieren voelen toch echt wel anders aan dan spierpijn. Bij doortrainen met spierpijn kunnen de scheurtjes in de spieren onherstelbaar worden. De groei zal langzamer verlopen (overtraining) etc,.
stijve spieren voelen toch echt wel anders aan dan spierpijn. Bij doortrainen met spierpijn kunnen de scheurtjes in de spieren onherstelbaar worden. De groei zal langzamer verlopen (overtraining) etc,.

ik wou enkel zeggen dat hier snel gesproken word over spierpijn maar dat het vaak gewoon stijve spieren zijn![]()

Zeg ik dit dan?
Als beginner niet verstanding om te starten met Rippetoe of 5x5?

Zeg ik dit dan?
Lees eens goed, ik zeg dat HIER OP HET FORUM vaak spierpijn gezegd wordt terwijl ze stijve spieren bedoelen. Daarom vermeld ik altijd eens dat je met stijve spieren wel gewoon kan trainen. Nu duidelijk genoeg? of moet ik er een tekening bij maken?
niet aan je benen.
)