XXL Nutrition

Beginnen

Arnoep

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
71kg
Ik had dus al een tijdje een account op het forum, en had ongeveer een jaar geleden al grootse plannen om te gaan fitnessen, om lichaamsvet omlaag te halen en spiermassa omhoog. Bredere armen, schouder, rug, benen enzovoorts. Ik ben nu ruim een jaar verder, en ik ben fysiek geen centimeter vooruit gekomen.

In de loop van dat jaar een hoop veranderd, relatie uit na 3 jaar, kort daarna op mezelf gaan wonen (mag ook wel een keer op 22 jarige leeftijd).

Nu heb ik alle tijd om aan mezelf te werken naast school. Ik weet alleen totaal niet waar ik moet beginnen. Ik wil alles omgooien. M'n slaapritme, m'n voeding, en het sporten natuurlijk. Ik wil gespierder worden, en mijn conditie verbeteren.

Ik hoop dat ik hier een aantal goede tips kan krijgen, zou het heel erg waarderen. :)

Sticky's.

een fatsoenlijk beginnersschema volgen, bijv stronglifts 5x5
genoeg eten

• Topic Starter Topic Starter
@temporaryPain: Oohja goeie, die ga ik even goed doornemen!

@Pleurklaat: Stronglifts 5x5 zegt me niks maar ik ga het zeker even opzoeken! En wat betreft genoeg eten, ik wil het wel gelijk goed aanpakken, maar denk dat ik dat ook in de sticky's kan vinden?

Thanks voor de reacties!

@temporaryPain: Oohja goeie, die ga ik even goed doornemen!

@Pleurklaat: Stronglifts 5x5 zegt me niks maar ik ga het zeker even opzoeken! En wat betreft genoeg eten, ik wil het wel gelijk goed aanpakken, maar denk dat ik dat ook in de sticky's kan vinden?

Thanks voor de reacties!

In de stickys staat inderdaad al een hoop. Als je daarna alsnog een vraag hebt kan je die alsnog stellen natuurlijk. Het is wel handig om dan concrete vragen te stellen. Die zijn makkelijker te beantwoorden en daardoor krijg je ook veel meer respons. Dingen zoals 'ik wil dit en dat doen, help' zijn nogal vaag.

Succes!

Terug
Naar boven