XXL Nutrition

Beginnend 17 jaartjes, voortgangstopic

Als jij dat als voorbeeld opnoemt, is er kans dat hij het gaat gebruiken toch :P . Ik zei ook niet dat jij zei dat hij het moet nemen (D:) .

Weightgainer of proteine shakes is toch prima als je wat mist op de dag.

Als jij dat als voorbeeld opnoemt, is er kans dat hij het gaat gebruiken toch :P . Ik zei ook niet dat jij zei dat hij het moet nemen (D:) .

Weightgainer of proteine shakes is toch prima als je wat mist op de dag.

Je moet ook niet naar mij luisteren, ik ben hartstikke ecto :o Maar TS moet zelf ff kijken wat in zijn situatie het handigst is. Toen ik zijn leeftijd was, was ik geeneens bezig met serieus trainen en dus ook nooit hoeven combineren met school. Later op het hbo at ik gewoon tijdens de colleges, kon sommige leraren vrij weinig schelen :roflol: En vaak tussen de colleges door genoeg tijd om uitgebreid te eten, dus ik had nooit problemen om eten en studie te combineren overdag :)

• Topic Starter Topic Starter
Uuhmm koude pasta met kip tijdens de pauze? En eten tijdens les is helaas geen optie, brood is het meest gangbare en moet kijken of de whey wel betaalbaar is voor mij, brinta ben ik totaal geen fan van maar ik probeer het wel.
Zit helaas door omstandigheden nog 2 jaar op havo en daarna werken en leren op hbo

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 14:24 ----------

De noten vind ik wel een goed idee, is qua kosten ook wel haalbaar

Je moet ook niet naar mij luisteren, ik ben hartstikke ecto :o Maar TS moet zelf ff kijken wat in zijn situatie het handigst is. Toen ik zijn leeftijd was, was ik geeneens bezig met serieus trainen en dus ook nooit hoeven combineren met school. Later op het hbo at ik gewoon tijdens de colleges, kon sommige leraren vrij weinig schelen :roflol: En vaak tussen de colleges door genoeg tijd om uitgebreid te eten, dus ik had nooit problemen om eten en studie te combineren overdag :)

Ik ben ook ecto xD. Doesn't matter, we just have bad body types in common!

Eten is niet moeilijk, maar je moet er wel minimaal de helft van je dag mee bezig zijn.

Als een bakje pasta meenemen al zoveel moeite is.. Klagen over de smaak van magere kwark.. Goede houding :roflol: Pot whey doe je 1-2 maanden mee, ultra fine oats heb je 4kg voor 10 euro. Maar goed, dat moet je zelf maar even afwegen inderdaad, ik kan niet in jouw portemonnee kijken..

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 16:34 ----------

Ik ben ook ecto xD. Doesn't matter, we just have bad body types in common!

Eten is niet moeilijk, maar je moet er wel minimaal de helft van je dag mee bezig zijn.

Het is inderdaad een hele bezigheid

Kwark met suiker = win. Anders nog even siroop toevoegen. Dan is het lekkah.

Als een bakje pasta meenemen al zoveel moeite is.. Klagen over de smaak van magere kwark.. Goede houding :roflol: Pot whey doe je 1-2 maanden mee, ultra fine oats heb je 4kg voor 10 euro. Maar goed, dat moet je zelf maar even afwegen inderdaad, ik kan niet in jouw portemonnee kijken..

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 16:34 ----------

Het is inderdaad een hele bezigheid
Wat voor whey moet ik bij die oats doen? Heb naar wat prijzen gekeken is goed te doen. Met die pasta bedoel je gewoon een kant en klaar bakje van de jumbo oid en dan koud in de pauze opeten?

Gewoon die naturel kwark blijven eten, in het begin kreeg ik het ook niet door me keel, gewoon beginnen met 200gram, 300gram, 400gram en dan 500gram. Nu is het gewoon elke avond weer lekker zou niet zonder kunnen :D

Maar in ieder geval, succes met je doelen!

Hardstikke bedankt, ik ben eerlijk gezegd al een klein beetje tevreden met hoe het gaat, ik begin nu goed groente te eten terwijl ik er een jaar geleden nog een ontiegelijke hekel aan had, ben in 1 jaar 10 kilo aangekomen, en nu lekker doorgaan

Gewoon goed inlezen en zelf een schema maken.
De kans is zeer groot dat die instructeur een schema maakt wat of voor geen kant klopt, of waar veel dingen inzitten wat je niet lekker vindt.

Als je zelf een schema hebt gemaakt, weet je wat je eet en kun je het eventueel nog aanpassen als het nog niet gaat.

Succes in ieder geval, op naar de 70.

Iedereen zit hier maar adviezen uit te delen maar je hebt nergens neergezet hoeveel calorieen dit schema oplevert, hoeveel vetten, eiwitten en carbs krijg je binnen?
Zonder dit valt er weinig te zeggen.. doe niet zo lui en reken het uit!

Komt nog voor elkaar

Terug
Naar boven