Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij dat als voorbeeld opnoemt, is er kans dat hij het gaat gebruiken toch. Ik zei ook niet dat jij zei dat hij het moet nemen (D
.
Weightgainer of proteine shakes is toch prima als je wat mist op de dag.
Maar TS moet zelf ff kijken wat in zijn situatie het handigst is. Toen ik zijn leeftijd was, was ik geeneens bezig met serieus trainen en dus ook nooit hoeven combineren met school. Later op het hbo at ik gewoon tijdens de colleges, kon sommige leraren vrij weinig schelen
En vaak tussen de colleges door genoeg tijd om uitgebreid te eten, dus ik had nooit problemen om eten en studie te combineren overdag 
Je moet ook niet naar mij luisteren, ik ben hartstikke ectoMaar TS moet zelf ff kijken wat in zijn situatie het handigst is. Toen ik zijn leeftijd was, was ik geeneens bezig met serieus trainen en dus ook nooit hoeven combineren met school. Later op het hbo at ik gewoon tijdens de colleges, kon sommige leraren vrij weinig schelen
En vaak tussen de colleges door genoeg tijd om uitgebreid te eten, dus ik had nooit problemen om eten en studie te combineren overdag
![]()
Pot whey doe je 1-2 maanden mee, ultra fine oats heb je 4kg voor 10 euro. Maar goed, dat moet je zelf maar even afwegen inderdaad, ik kan niet in jouw portemonnee kijken..Ik ben ook ecto xD. Doesn't matter, we just have bad body types in common!
Eten is niet moeilijk, maar je moet er wel minimaal de helft van je dag mee bezig zijn.
Wat voor whey moet ik bij die oats doen? Heb naar wat prijzen gekeken is goed te doen. Met die pasta bedoel je gewoon een kant en klaar bakje van de jumbo oid en dan koud in de pauze opeten?Als een bakje pasta meenemen al zoveel moeite is.. Klagen over de smaak van magere kwark.. Goede houdingPot whey doe je 1-2 maanden mee, ultra fine oats heb je 4kg voor 10 euro. Maar goed, dat moet je zelf maar even afwegen inderdaad, ik kan niet in jouw portemonnee kijken..
---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 16:34 ----------
Het is inderdaad een hele bezigheid