Hallo,
Ik ben een nieuweling hier. Ben 25 jaar, 1m76 en weeg 89 kilo.
Ik schrok zo hard toen ik op de weegschaal stond, dat ik dacht dat ik er wel wat aan moest doen.
Mijn broer is een fanatieke krachttrainer. Hij is op wereldreis enkele maanden en kan me dus niet helpen, maar heb toegang tot de volgende zaken;
Bankdruk
Squatrek
Halters
Barbell
Crosstrainer
Dit fullbody schema heb ik vorige week maandag opgebouwd, dit probeer ik zo nu vol te houden;
Benchpress 3 x 8 (45 KG)
Squat 3 x 8 (40 KG)
Barbell Curls 3 x 8 (30 KG)
Deadlift 1 x 5 (40 KG)
Telkens 1 dag rust tussen, dus 4 dagen per week.
Bvb:
MA - WO - VR - ZO
ENZ...
Als cardio doe ik elke ochtend op nuchtere maag 60 min. crosstrainer op 60-70% hartslag.
Dit wil ik later afbouwen naar 30 min, of bijvoorbeeld alleen op rustdagen.
Maar nu heb ik er nog een goed gevoel bij. Ik ging eerst 4.5KM lopen (op twee weken opgebouwd) maar ik denk dat ik dit hervat als ik wat lichter ben.
Wat denken jullie?
De Deadlift is wel zwaar soms, na het squatten..ook al is het maar 3 x 5.
Ik overweeg om deze te vervangen door Barbell Row 3 x 8.
Ik ben een nieuweling hier. Ben 25 jaar, 1m76 en weeg 89 kilo.
Ik schrok zo hard toen ik op de weegschaal stond, dat ik dacht dat ik er wel wat aan moest doen.
Mijn broer is een fanatieke krachttrainer. Hij is op wereldreis enkele maanden en kan me dus niet helpen, maar heb toegang tot de volgende zaken;
Bankdruk
Squatrek
Halters
Barbell
Crosstrainer
Dit fullbody schema heb ik vorige week maandag opgebouwd, dit probeer ik zo nu vol te houden;
Benchpress 3 x 8 (45 KG)
Squat 3 x 8 (40 KG)
Barbell Curls 3 x 8 (30 KG)
Deadlift 1 x 5 (40 KG)
Telkens 1 dag rust tussen, dus 4 dagen per week.
Bvb:
MA - WO - VR - ZO
ENZ...
Als cardio doe ik elke ochtend op nuchtere maag 60 min. crosstrainer op 60-70% hartslag.
Dit wil ik later afbouwen naar 30 min, of bijvoorbeeld alleen op rustdagen.
Maar nu heb ik er nog een goed gevoel bij. Ik ging eerst 4.5KM lopen (op twee weken opgebouwd) maar ik denk dat ik dit hervat als ik wat lichter ben.
Wat denken jullie?
De Deadlift is wel zwaar soms, na het squatten..ook al is het maar 3 x 5.
Ik overweeg om deze te vervangen door Barbell Row 3 x 8.
Laatst bewerkt: