AndroidHealthClinic

beginner kuur

Hij vraagt in zijn topic of het de moeite waard is om aan oral only te gaan en dat is zeker de moeite waard. Als ik het over kon doen was ik zeker weten eerst aan de orals gegaan, mooi om mee te beginnen en je kan er wat mee bereiken zonder direct te gaan injecteren.

Helemaal niet met je eens. Ik heb ook een oral topic gemaakt en ben blij dat ik ben overgehaald om injecties te gaan zetten.

Idd.. Geld, tijd en gezondheid verspilling

• Topic Starter Topic Starter
Beter test-e pakken man. Maar als je toch orals doet is dbol only best leuk, zorg dat je voeding in orde is dan haal je er wel iets uit.

Ja dat antwoord verwachtte ik al, maar der is niet echt een topic waar nou echt serieus in staat is oral only het waard of niet..Oke dankje, moet je dan uit gaan van 3-5kg?

Dbol only is k*t. Oral only sowieso k*t. Denk dat je beter een ph/ds kunt pakken dan.

Okee thnx! Ja ik zie heel veel topics met erin oral only is k*t, maar vraag me af of het het echt waard is dan.

Beste oral only is geen oral only.

Thnx!

ga jij maar eerst normaal trainen

Normaal? Ik hou graag van hard

Wat een domme poep reacties hier zeg.

Zou voor Winny gaan,

Week 1-6 Winstrol 50 mg/ed
Week 7-8 Nolvadex 20 mg/ed

Good luck.

Waarom voor winny? Heb je deze kuur zelf gedaan, zo ja wat waren de results?

Hoezo? Omdat wij ondertussen begrijpen dat oral only dom is om te doen en dit gemiddeld 20x per maand hier moeten uitleggen?

Mensen weten dat misschien hier, maar sommige mensen vragen serieus antwoord IPV alleen te zeggen oral only is k*t ga gewoon test-e spuiten etc.. Is niet echt uitleggen drm ook moeilijk terug te vinden in een topic.

Hij vraagt in zijn topic of het de moeite waard is om aan oral only te gaan en dat is zeker de moeite waard. Als ik het over kon doen was ik zeker weten eerst aan de orals gegaan, mooi om mee te beginnen en je kan er wat mee bereiken zonder direct te gaan injecteren.

Oke thnx! dat vraag ik inderdaad..is het dan echt de moeite waard..Maar de meeste die al geïnjecteerd hebben zullen toch zeggen NEE NEE TROEP!! tja logisch..spuiten is natuurlijk beter.

Dit is misschien wel de meest gestelde vraag in deze sectie en hij beweert dat hij er niks over kan vinden? Weet zeker dat hij niet eens heeft gekeken maar goed is niet interessant i'm out

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Heb nog eens de beginners post gelezen, hij heeft dus toch gewoon mee gelezen :roflol:

Meeste wat ik kan vinden is dat het troep en k*t is en je beter kan spuiten..Maar niet echt of het nou echt waard is om te doen dan. Snap gerust dat spuiten veel beter is maar vroeg me af is oral only het dan wel waard..

Helemaal niet met je eens. Ik heb ook een oral topic gemaakt en ben blij dat ik ben overgehaald om injecties te gaan zetten.

En waarom dan precies?

Gewoon onzin man. Alsof je steeds alles op moet bouwen. Het is echt niet dat als je 500 test kuur hebt gedaan je daarna sowieso 750 moet zetten.

TS, ben je blind? Als iedereen zegt dat een oral only k*t is, denk je dat ze dat dan zeggen omdat ze je die geweldige gains die je er mee haalt niet gunnen of dat het gewoon daadwerkelijk k*t is?

Dan in simpele taal : Nee, een oral only kuur is de moeite niet waard. Waarom niet? Omdat je er een keer 2 kg mee pakt als je geluk hebt, dure 2 kilo als je rekent dat je inclusief nakuur gauw 100 euro kwijt bent. Voor 2 potjes Winny heb je ook 2 vials Test, tel uit je winst.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Want wat was er mis met direct injecteren? Ik ben blij dat ik nooit een oral only heb gedaan, enige wat ik jammer vind is datk niet eerder ben begonnen :P

TS, ben je blind? Als iedereen zegt dat een oral only k*t is, denk je dat ze dat dan zeggen omdat ze je die geweldige gains die je er mee haalt niet gunnen of dat het gewoon daadwerkelijk k*t is?

Dan in simpele taal : Nee, een oral only kuur is de moeite niet waard. Waarom niet? Omdat je er een keer 2 kg mee pakt als je geluk hebt, dure 2 kilo als je rekent dat je inclusief nakuur gauw 100 euro kwijt bent. Voor 2 potjes Winny heb je ook 2 vials Test, tel uit je winst.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Want wat was er mis met direct injecteren? Ik ben blij dat ik nooit een oral only heb gedaan, enige wat ik jammer vind is datk niet eerder ben begonnen :P

Blind? Het is iets serieus, als iets "k*t" is voor iemand hoeft het niet zo te zijn dat het niet waard is. Ik snap dat het waarschijnlijk niet zoveel doet als test maar dan hoeft het toch niet zo te zijn dat het het niet waard is om als begin kuur te proberen..

Maar oke kwa geld is het het dan zeker niet waard nee, misschien een oral only al helemaal niet.

Is er wel enige oral only kuur die het wel waard is? dbol met winny?

dbol met winny moet je niet doen :roflol: ik gebruikte 30-30 of 40-40 dat weet ik even niet meer :p :p is als bacardi mixen met bier.. bah

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

verder die ik veel mensen om me heen die 50mg anavar met 40mg winstrol gebruiken maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan (hun gaan er wel goed op)

Blind? Het is iets serieus, als iets "k*t" is voor iemand hoeft het niet zo te zijn dat het niet waard is. Ik snap dat het waarschijnlijk niet zoveel doet als test maar dan hoeft het toch niet zo te zijn dat het het niet waard is om als begin kuur te proberen..

Maar oke kwa geld is het het dan zeker niet waard nee, misschien een oral only al helemaal niet.

Is er wel enige oral only kuur die het wel waard is? dbol met winny?

Wat wil je nou horen gozer. Dat je best een oral only kuur kunt doen? Tuurlijk kan dat, interesseert niemand hier wat je doet hoor. Jij vraagt of het de moeite waard is, dat is het niet. Wil je het toch doen, doe je het lekker en pak je een kilo, misschien 2.

dbol met winny moet je niet doen :roflol: ik gebruikte 30-30 of 40-40 dat weet ik even niet meer :p :p is als bacardi mixen met bier.. bah

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

verder die ik veel mensen om me heen die 50mg anavar met 40mg winstrol gebruiken maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan (hun gaan er wel goed op)

Okee thnx, wat bedoel je precies met goed? Echt goed of maar kilo of 2..

Wat wil je nou horen gozer. Dat je best een oral only kuur kunt doen? Tuurlijk kan dat, interesseert niemand hier wat je doet hoor. Jij vraagt of het de moeite waard is, dat is het niet. Wil je het toch doen, doe je het lekker en pak je een kilo, misschien 2.

Oke prima ! dankje voor je informatie

als jij goed eet/traint/slaapt kun je wel meer verwachten dan 2 kilo ja maar je vraag is moeilijk te beantwoorden met zoiets als dit.. maar ga er maar vanuit dat het iets beter is dan een winstrol only kuur

Wat lul je nou man Mikie. Ik heb 9kg droge massa overgehouden aan mijn Var only kuur!!1

Terug
Naar boven