XXL Nutrition

beginner kuur

Omdat je op winstrol only echt geen 5kg aan schone massa over gaat houden. Ik snap best dat er mensen zijn die dat claimen. Zo zijn er ook bij die 12kg gainen op een test kuurtje. Maar dat komt omdat ze tijdens de kuur veel beter zijn gaan eten.

?? Wat wil je daar nou mee zeggen?
Maat van mij is van 84 kg (1.82m, 22 jaar) naar 89.5 kg gegaan en 3 maand later (zonder roids) was hij zelfs nog 90.8 kg geworden en dat met winny only dus het kan best.

Maat van mij is van 84 kg (1.82m, 22 jaar) naar 89.5 kg gegaan en 3 maand later (zonder roids) was hij zelfs nog 90.8 kg geworden en dat met winny only dus het kan best.

Omdat hij waarschijnlijk pas goed is gaan eten sinds dat hij winstrol is gaan gebruiken.

Wat ik daarmee wil zeggen? Je kunt toch Nederlands lezen?

Winstrolboys..

Is zeker niet hardcore genoeg nee :P

Winstrolboys..

Is zeker niet hardcore genoeg nee :P
Ach, iedereen moet het lekker zelf weten en er zelf maar achter zien te komen. Het is heel simpel. Als je een ecto van 65kg aan een goed voedingsschema zet en een winstrolkuurtje, dan gaat hij de 10kg gains wel halen.

1-8 Anadrol op 200mg per dag
1-6 Superdrol op 210mg per week

• Topic Starter Topic Starter
Ach, iedereen moet het lekker zelf weten en er zelf maar achter zien te komen. Het is heel simpel. Als je een ecto van 65kg aan een goed voedingsschema zet en een winstrolkuurtje, dan gaat hij de 10kg gains wel halen.

Nu zet je ecto's aan ideeën..

Maar laat die pillen maar lekker zitten, laat iemand wel een spuit in me reet zetten 1x pw

Nu zet je ecto's aan ideeën..

Maar laat die pillen maar lekker zitten, laat iemand wel een spuit in me reet zetten 1x pw
Daar had ik niet aan gedacht :p
Groot gelijk man! Gewoon beginnen met een test kuurtje eventueel met een kickstart. Injecteren stelt helemaal niets voor.

Denk dat het lastiger is om 6 winstrol pillekes per dag naar binnen te douwen dan 1x in de 5 dagen (of 1/2x per week) een spuit erin te jengelen.

Weet eigenlijk niet eens of je winstrol moet splitsen, heb orals altijd verrrrrrr links laten liggen.

Winny bij het ontbijt en 8 uur later

Daar had ik niet aan gedacht :p
Groot gelijk man! Gewoon beginnen met een test kuurtje eventueel met een kickstart. Injecteren stelt helemaal niets voor.

Haha

Ja daarom, je zal er niet eens wat van voelen..Meer de mentale angst imo, zat te denken aan test-e only maar lees dat nog wel even in..

Not ready for inject not ready for roids..

Denk dat het lastiger is om 6 winstrol pillekes per dag naar binnen te douwen dan 1x in de 5 dagen (of 1/2x per week) een spuit erin te jengelen.

Weet eigenlijk niet eens of je winstrol moet splitsen, heb orals altijd verrrrrrr links laten liggen.

Denk het ook..6pillen + nog je vitamine en alles, maar eh de results vallen me allemaal erg tegen..

2 t/m 4kg heb ik gelezen, ken ik net zo goed een gainer nemen..(mammoth) 2x per dag extra heb ik dat ook wel erbij ja doe er alleen iets langer over..

Al die pillen niet waard imo en dat was juist me vraag..ken beter gelijk goed doen en injecteren.

Omdat je op winstrol only echt geen 5kg aan schone massa over gaat houden. Ik snap best dat er mensen zijn die dat claimen. Zo zijn er ook bij die 12kg gainen op een test kuurtje. Maar dat komt omdat ze tijdens de kuur veel beter zijn gaan eten.

echt een aanname die compleet nergens op slaat. Voor mijn winstrol only trainde ik al 3.5 jaar consequent met goed voedingspatroon waarmee ik 25kg aangekomen ben. De laatste maanden stuk minder vooruit gegaan ondankt verhogen kcal etc. Vervolgens doe ik winny only en kom ik 5kg aan in 6 weken zonder zichtelijk hoger vetpercentage waarbij mijn bench van 115 naar 130 gaat om een voorbeeld te geven, al de gains behouden. En je gaat me niet vertellen dat van die 5kg de helft vocht is als het om winstrol gaat.

echt een aanname die compleet nergens op slaat. Voor mijn winstrol only trainde ik al 3.5 jaar consequent met goed voedingspatroon waarmee ik 25kg aangekomen ben. De laatste maanden stuk minder vooruit gegaan ondankt verhogen kcal etc. Vervolgens doe ik winny only en kom ik 5kg aan in 6 weken zonder zichtelijk hoger vetpercentage waarbij mijn bench van 115 naar 130 gaat om een voorbeeld te geven, al de gains behouden. En je gaat me niet vertellen dat van die 5kg de helft vocht is als het om winstrol gaat.
Dan zul je wel superieure genen hebben.
Wat zijn je stats?

Dan zul je wel superieure genen hebben.
Wat zijn je stats?

stats nu zijn een 84kg bij 1.75m 12%. bench 130 deadlift 200 squat 155

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Dit. Vooral dit.

Eigenlijk niet.
Over het algemeen gezien zijn het vooral de kiddo's die tijdens hun winny only kuurtje ineens goed gaan eten onder het mom van ''omdat het dan moet''. Dat jij toevallig een uitzondering bent zegt geen ruk:p

dat winstrol ongetwijfeld veel gebruikt zal worden door superdudes die even snel denken wat te gainen zal absoluut zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon een zeer degelijke steroid is met weinig bijwerkingen

Ik als ecto kan zeggen dat een voedingsschema echt niet zoveel verschil maakt als iedereen hier beweert. Ik kom beter bij als die jaren zonder voedingsschema (toen was het helemaal triest :p ) maar het is niet dat ik nu wel kei veel bijkom ofzo, het gaat nog steeds enorm traag.

Ik als ecto kan zeggen dat een voedingsschema echt niet zoveel verschil maakt als iedereen hier beweert. Ik kom beter bij als die jaren zonder voedingsschema (toen was het helemaal triest :p ) maar het is niet dat ik nu wel kei veel bijkom ofzo, het gaat nog steeds enorm traag.

Het is ook niet dat je gains erbij vliegen als je een voedingsschema maakt. Je lichaam denkt niet : Oh, Meester eet nu volgens een schema, t*ring ik moet groeien. De meeste krijgen gewoon niet genoeg binnen zonder het een keer op papier te zetten, dan is een schema nuttig. Als je uit je hoofd kunt berekenen hoeveel je binnenkrijgt en elke dag boven je onderhoud zit zonder schema zul je ook wel gainen.

myfitnesspal, weet je zeker dat je alles binnen krijgt en niet kan smokkelen!! zet een doel bijv 3000 en je zorgt dat je die 3000 haalt want dat is je doel!

Beste app ever

Het is ook niet dat je gains erbij vliegen als je een voedingsschema maakt. Je lichaam denkt niet : Oh, Meester eet nu volgens een schema, t*ring ik moet groeien. De meeste krijgen gewoon niet genoeg binnen zonder het een keer op papier te zetten, dan is een schema nuttig. Als je uit je hoofd kunt berekenen hoeveel je binnenkrijgt en elke dag boven je onderhoud zit zonder schema zul je ook wel gainen.

Nee weet ik wel, maar een vriend van me is op dezelfde moment als mij begonnen met zo'n op maat gemaakt voedingsschema en hij gaat er veel harder op (en dan moet ik gvd nog veel meer eten :p ), maar hij had uit zichzelf ook al veel meer aanleg dan mij. Dat wou ik maar ff melden

Terug
Naar boven