- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja dat antwoord verwachtte ik al, maar der is niet echt een topic waar nou echt serieus in staat is oral only het waard of niet..Oke dankje, moet je dan uit gaan van 3-5kg?

ja wist ook wel dat het zeker was, maar straks zeg jij nee dat is echt zo dan sta ik voor aap want als je het heel goed doet kun je zeker wel 7kg gainen op var![]()

Klopt, als je gewoon eet.
Nee maar was sarcasme haha.

Been en zelf is easy.
Ga amders eens inlezen in leerzame topocs gedeelte
Ja ik ga me nu eens meer inlezen over injecteren/test-e, misschien toch maar overwegen aangezien niet 9 van de 10 het aanraad voor niks.
Wtf lul jij nu. Als jij dat had gedaan had je die vraag niet hoeve stellen...

9 van de 10 heeft geen kennis van roids hierIk vroeg of het wel de moeite waard is dan om een oral only kuur te nemen, meeste zeggen van niet..sommigen zeggen van wel, sommige zeggen maar 2/3kg de ander pakt 4/5 ..Denk dat de meningen erover wel zijn gedeeld, denk ook meer dat de mensen die al eens hebben geïnjecteerd snel zullen zeggen dat oral only k*t is en beter kan injecteren omdat dat ook beter is. Alleen dan is het niet zo dat oral het niet waard is ..
Van mij mag er een slotje op, weet genoeg![]()

Kukipushup, gebruik de zoekfunctie eens joh, zoek alleen op titels.
Voer in:
winny only
winstrol only
anavar only
dianabol only
Zullen dan echt wel genoeg kuurlogs tevoorschijn komen. Waarin resultaten staan etc

Omdat je op winstrol only echt geen 5kg aan schone massa over gaat houden. Ik snap best dat er mensen zijn die dat claimen. Zo zijn er ook bij die 12kg gainen op een test kuurtje. Maar dat komt omdat ze tijdens de kuur veel beter zijn gaan eten.wat is dat toch dat iedereen zo een afkeer heeft van oral only's. Is dat niet hardcore genoeg ofzo??
op winstrol kan je zeker wel knallen waarbij 5kg pakken absoluut niet ongewoon is en ook nog eens makkelijk vast te houden. Tel daar ook nog eens een epic krachtwinst bij op. En dat noemen jullie je geld weggooien?