MuscleMeat

Beginner Noob help mij please

Dillio

Novice
Waardering
0
Zoude jullie mij kunnen helpen ik heb 2 dumbbells thuis liggen.
Dat is het enigste wat ik heb wat ken ik daarmee trainen, wat voor oefeningen moet ik dan doen.
En hoevaak moet ik een set doen (zoals jullie zeggen)

P.S
Wat voor schema ken je daarvan maken.

Alvast bedankt:D

Hoe zwaar zijn die dingen? Kun je de gewichten eraf halen ja of te nee? Kun je aan een bankje komen? Wat wil je trainen? Wat zijn je goals?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zwaar zijn die dingen? Kun je de gewichten eraf halen ja of te nee? Kun je aan een bankje komen? Wat wil je trainen? Wat zijn je goals?

De dumbbells zijn 15 kilo je ken de gewichte eraf halen.
En aan een bankje komen dat ken mischien. (maar wat ken je zonder bankje dan)
En wil eigelijk me bovenlichaam dat eerst en daarna me benen die zijn wel goed genoeg vindt ik :p

oow ja en me goals wil der gewoon wat gespierder uitzien als dat ik nu doe

Laatst bewerkt:
En wil eigelijk me bovenlichaam dat eerst en daarna me benen die zijn wel goed genoeg vindt ik :p

Neej, die zijn niet goed genoeg...........

:rolleyes: Hier gaan we weer:D

Koop eerst ff een bankje en een barbell met wat gewichten dan moet je nog ff iets verzinnen waar je die gewichten op legt en dan kun je wel een tijdje voort.

zolang je niet gaat squaten zeg ik niks :P

TRAIN JE BENEN...Je bent toch niet gehandicapt?

Ok Het jij mischien ook nog een bepaald schema voor mij
wat het beste is met trainen dan ???

Nee weet geen schema sorry, train zelf nog maar 2 maand.

Is denk ik ook nog niet zo heel erg belangrijk gewoon compounds doen.

Squat, deadlift, bent over row, benchpress en militairy press.

Als je die 5 doet kom je al een heel eind !!!!

TRAIN JE BENEN...Je bent toch niet gehandicapt?

Wat vat je niet aan de woorden Vind me benen wel goed zo ???

ik wil me benen niet trainen zal ze ook niet trainen ik wil alleen me bovenlichaam doen het feit is ddat je je benen sneller traint als de rest dus heb je van die lkkre dikke poten en dan een smal lichaampje erop neej bedankt nix voor mij

het feit is ddat je je benen sneller traint als de rest dus heb je van die lkkre dikke poten en dan een smal lichaampje erop neej bedankt nix voor mij

Je kon onmogelijk verder van de waarheid zitten. Die t**ten komen in no time maar voor grote poten ga je harder moeten trainen dan je ooit voor mogelijk hield.

Wees slim en maak niet de fout die zo vele beginners maken en maak van je benen en rug de prioriteit en vergeet ff die biceps, t**ten en dat wasbordje.

Je kon onmogelijk verder van de waarheid zitten. Die t**ten komen in no time maar voor grote poten ga je harder moeten trainen dan je ooit voor mogelijk hield.

Wees slim en maak niet de fout die zo vele beginners maken en maak van je benen en rug de prioriteit en vergeet ff die biceps, t**ten en dat wasbordje.

ik maak van me rug zoiezo een prioriteit maar voor benen ben ik nooit gegaan.
maar ik ga voor heel me boven lichaam en me benen ja zoals ik al zij dan train je dat zometeen en dan heb je van die dikke benen en dan een smal boven lichaam en dat vindt ik niet mooi. Maar waarom moet ik van me benen ook een prioritei maken.
En wat is de fout die vele beginners make dan ???

Hoezo zijn ze niet zwaar genoeg hoe zwaar moeten de dumbbells dan wezen ???

Ik had het over je benen, jij zegt dat je benen gespierd genoeg zijn, maar dat zegt 90% van de mensen die willen gaan trainen, de andere 10% zijn echte DBB-ers. Daarnaast zijn je dumbbell echter tot een bepaalde tijd goed genoeg, met 15KG dumbbells zul je nooit gespierd worden.

Volgens mij bepaald iemand dat altijd nog zelf:D

Ik wil heb behoeden van een grote fout, mensen zijn te lam om benen te trainen of vinden hun benen groot terwijl die gewoon in verhouding tot hun bovenlichaam staat die ze wel te klein vinden. Ik wil niet nog meer BreZahHHz in de wereld hebben.

ik maak van me rug zoiezo een prioriteit maar voor benen ben ik nooit gegaan.
maar ik ga voor heel me boven lichaam en me benen ja zoals ik al zij dan train je dat zometeen en dan heb je van die dikke benen en dan een smal boven lichaam en dat vindt ik niet mooi. Maar waarom moet ik van me benen ook een prioritei maken.
En wat is de fout die vele beginners make dan ???

Waar haal je dat vandaan?

Terug
Naar boven