Fitness Seller

Beginner Noob help mij please

Op je vraag wat de meeste beginners fout doen zal ik antwoorden met een voorbeeld:

bodybuilder.jpg

Kijk even naar die kerel links.
Welke oefeningen denk je dat ie doet? Ik ga voor bench press, lat pulldown en sit-ups.
Welke oefeningen denk je dat ie niet doet? Ik ga voor iedere denkbare benenoefening (want benen waarom zou je die nu trainen?), deadlift, chins, bent-over-rows,...

Maar als dat je droomfysiek een sixpack is met daarboven een stel t**ten en onderaan een stel tandenstokers zou ik zeggen ga gerust je gang.

Op je vraag wat de meeste beginners fout doen zal ik antwoorden met een voorbeeld:

bodybuilder.jpg

Welke oefeningen denk je dat ie doet? Ik ga voor bench press, lat pulldown en sit-ups.
Welke oefeningen denk je dat ie niet doet? Ik ga voor iedere denkbare benenoefening (want benen waarom zou je die nu trainen?), deadlift, chins, bent-over-rows,...

Maar als dat je droomfysiek een sixpack is met daarboven een stel t**ten en onderaan een stel tandenstokers zou ik zeggen ga gerust je gang.

Als die gast links het niet red als BB'er kan ie altijd nog ballerina worden.. :D

• Topic Starter Topic Starter

bodybuilder.jpg

opzich heb je hier wel en punt met je foto maar ik heb ooit is gezien van een gast die al een jaar ofozw trainde en die had echt dikke poten en dan zo,n smal lichaampje der bovenop en dat vondt ik best lelijk deruit zien

Ik geef de tip die ik kreeg toen ik wou beginnen met halters thuis.

ja ik wil ook wel naar een sportschool maar ik ga over 2 maande ofzo op vakantie voor 3 weke dan heeft het geen zin om naar een sportschool te gaan vandaar dat ik ook thuis wou traine die 2 maande toch weer beetje extra he ;)

Ahaa ok, op die manier.. dan zeg ik succes:thumbs:

ja ik wil ook wel naar een sportschool maar ik ga over 2 maande ofzo op vakantie voor 3 weke dan heeft het geen zin om naar een sportschool te gaan vandaar dat ik ook thuis wou traine die 2 maande toch weer beetje extra he ;)

Waarom niet???
Als de reden is dat je geen jaarabo wilt nemen omdat je dan 3weken verliest pak dan gewoon een 20beurtekaart ofzo.

Waarom niet???
Als de reden is dat je geen jaarabo wilt nemen omdat je dan 3weken verliest pak dan gewoon een 20beurtekaart ofzo.

Nee dat is niet de rede waarom ik geen jaarabo neem.
Maar het feit om nu naar een sportschool te gaan voor ffies trainen en dan 3 weken weg zijn heeft ook geen zin.
Vandaar dat ik na de vakantie pas op de sportschool ga dan ken ik der alles voor geven snapje en nu nog niet.
En dit is gewoon ff extra op een klein beetje opgang te komen ;)

Trainingsdag 1
Borst + triceps

Dumbbell press
Dumbbell flyes
Dumbbell pullovers
Dumbbell tricep extension
Dip behind the back
Dumbbell kickback

Trainingsdag 2
Rug + biceps

Chin up
Dumbbell rows
Hyperextentions
Dumbbell curl
Concentration curl
Hammer curl

Trainingsdag 3
Schouders

Arnold press
Dumbbell side raises
Dumbbell front raises
Dumbbell bent over raises
Sit ups

Probeer 10-8-6-6 aan te houden voor de wat zwaardere oefeningen en voor de isolaties 2 of 3 setjes...
Doe der maar wat leuks mee...
En als je de namen van de oefeningen niet kent dan zoek je dat maar op...

En nu wil ik karma!

Terug
Naar boven