XXL Nutrition

Beginner, vraagje over JW!

Marando

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

ik begin net met fitness. Ik zou graag zo snel mogelijk een kuur Jungle Warfare willen doen omdat ik er goede dingen over lees. Is dit verstandig om al naar een maand trainen te doen? Train 4x 1.5-2u in de week.

Waarom?!

Een kuur:roflol:..,
Ga je eerst even inlezen hier.., Zodat je eerst je voeding en training op orde hebt.,
Direct naar suplementen grijpen gaat je iig naar mijn mening niks brengen.,
Groeien doe je in het begin toch wel.., Nogmaals lees eerst de stickies hier op de site.., en ga daar eerst mee aan de slag voordat je overhaast met suplementen gaat beginnen..,

je kan beter 5x p/w 3 uur p/d trainen,

dan kun je over 2 weken beginnen

Zoek je altijd naar shortcuts in het leven? If so, go ahead.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,
bedankt voor de reacties, als ik zo lees lijkt het me ook logisch dat het niet slim is om al meteen aan supps te beginnen.
Weeg inderdaad 50kg, eten doe ik al vrij veel maar kom niks aan.. iemand tips voor het fitnessen?

geloof mij, met een goed voedings schema en training schema, kom je echt kilo's aan.

Heb je al alle stickies gelezen? want met behulp van die info kan je zelf een goed schema in elkaar zette suc6!

Hallo,
bedankt voor de reacties, als ik zo lees lijkt het me ook logisch dat het niet slim is om al meteen aan supps te beginnen.
Weeg inderdaad 50kg, eten doe ik al vrij veel maar kom niks aan.. iemand tips voor het fitnessen?

meer eten. als je niet aankomt is het enige wat de oplossing kan zijn.
meer Kcal erin werken. wat dus inhoud dat je meer moet eten.

en verder geduld. het komt niet allemaal in een paar weken.

Hallo,

supps is niet hetzelfde als kuren.
supp zijn supplementen zoals eiwitten

gewoon dat je dat weet

Terug
Naar boven