MuscleMeat

Beginner vraagjes

haha die tymen is gewoon oerdom
hij zegt dat je hele lichaam groeit in massa als je benen traint
hahahahahaha

dombo dat is ook zo.
je test productie wordt verhoogd.
dit helpt weer bij je groei over de rest van je lichaam ;)

SePu, reageer eens met goede argumenten ipv iedereen hier dom te noemen die zijn kennis/ervaring wil delen.

Wat is dit nu weer?! Een sniperx met teveel testosteron?!

ik zal wel heel je lichaam trainen succes:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt Kinma ik zal daar ff op zoeken en kijken of dat me lukt! :D

benen trainen is een must.
tenzij je idool johnny bravo is natuurlijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet nu denken dat je alles weet je komt net pas kijken betreft het bodybuilding, minimale kennis heb je vriend

maargoed als jij hem wilt overtreffen met fullbody wie ben ik? ga gerust je gang ik hou je niet tegen haha wijsneus
en ga maar weer ontopic met je bullshit

Ik ben SePu.

haha jij bent egt de domste idioot
zeg je zo; een ecto in me gym zei dat dumbbell flys je binnekant van borst isoleren , in t verstandlozen topic

maar dumbbell flys hebben wel degelijk effect op je binnenkant borst
jij bent egt zo zo zo dom
doe je huiswerk voordat je wat uitkraamt

en wat nu knul? jij bent hier een klein knulletje, eigenwijs, geen grammetje spier en vet , en een grote mond

en ik verziek die jonge zijn topic toch niet ik heb gezegd split-schema tot jij er tussenkomt
ik wil niet onaardig doen ofzo maar je zegt net dat tymen z'n huiswerk moet doen maar als jij je huiswerk had gedaan wist je wel dat je echt met ch schrijft en niet met g. anyways, people let's get back on topic:D

ik wil niet onaardig doen ofzo maar je zegt net dat tymen z'n huiswerk moet doen maar als jij je huiswerk had gedaan wist je wel dat je echt met ch schrijft en niet met g. anyways, people let's get back on topic:D

volgens mij zitten we hier niet voor taal cursses maar om slimmer te worden over bb ;)

Terug
Naar boven