- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
En hoe weet jij zo zeker dat dit igg NIET is dan?..haha die tymen is gewoon oerdom
hij zegt dat je hele lichaam groeit in massa als je benen traint
hahahahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe weet jij zo zeker dat dit igg NIET is dan?..haha die tymen is gewoon oerdom
hahahahahaha
haha die tymen is gewoon oerdom
hahahahahaha

niet nu denken dat je alles weet je komt net pas kijken betreft het bodybuilding, minimale kennis heb je vriend
maargoed als jij hem wilt overtreffen met fullbody wie ben ik? ga gerust je gang ik hou je niet tegen haha wijsneus
en ga maar weer ontopic met je bullshit
ik wil niet onaardig doen ofzo maar je zegt net dat tymen z'n huiswerk moet doen maar als jij je huiswerk had gedaan wist je wel dat je echt met ch schrijft en niet met g. anyways, people let's get back on topichaha jij bent egt de domste idioot
zeg je zo; een ecto in me gym zei dat dumbbell flys je binnekant van borst isoleren , in t verstandlozen topic
maar dumbbell flys hebben wel degelijk effect op je binnenkant borst
jij bent egt zo zo zo dom
doe je huiswerk voordat je wat uitkraamt
en wat nu knul? jij bent hier een klein knulletje, eigenwijs, geen grammetje spier en vet , en een grote mond
en ik verziek die jonge zijn topic toch niet ik heb gezegd split-schema tot jij er tussenkomt

ik wil niet onaardig doen ofzo maar je zegt net dat tymen z'n huiswerk moet doen maar als jij je huiswerk had gedaan wist je wel dat je echt met ch schrijft en niet met g. anyways, people let's get back on topic![]()

ja I know maar hij noemt hem de DOMSTE idioot, maar dan moet je zelf niet verkeerde spelling toe gaan passen want dan vraag je er ook gewoon omvolgens mij zitten we hier niet voor taal cursses maar om slimmer te worden over bb![]()