MuscleMeat

Beginner

Vlieghe 1990

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

me eventjes voorstellen, 19 jaar, 1 m 74 ongeveer 80 kg. Nu is mijn vraag, heb vroeger 7 jaar gevoetbald, 4 jaar wielrennen, nu ongeveer een jaar niets meer :rolleyes: . . . Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om te fitnissen om mijn conditie te verbeteren en er beter uit te zien ( gespierder, wat magerder).
Ben zo een 10 kg bijgekomen en dat is duidelijk te zien. Nu ben ik al bezig met ongeveer 2 maand half te fitnissen maar dan grootendeels cardio en lichte kracht. Nu is mijn vraag wat het beste is? In fitniss zeggen ze dat ik eerst helemaal moet droog getraind zijn en dan spieren opbouwen. Kan elke dag gaan trainen . . . Graag wat advies want geraak er alleen niet uit.

Ciao en alvast bedankt

Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om te fitnissen om mijn conditie te verbeteren en er beter uit te zien (gespierder, wat magerder).

Je zal moeten kiezen, spieren aanzetten en vet verbranden gaan niet samen. Maak je keuze en lees de stickies voor een goed voedings/trainings schema ;)

Je zal moeten kiezen, spieren aanzetten en vet verbranden gaan niet samen. Maak je keuze en lees de stickies voor een goed voedings/trainings schema ;)

als je pas begint is dat wel perfect mogelijk. spieren kweken en verbranden. ikzelf heb het meegemaakt en veel andere forum leden ook.

zoek is naar rippertoe;) basisprogramma dat egt wel goed is

Ik zou mss eerst vermageren en dan spieren opbouwen. Lijkt me best. Heb al veel geprobeerd om af te vallen maar telkens niet echt resultaat, wel een kilo of 2 maar nooit meer. Iemand tips wat te doen van training, voeding? Heb gehoord dat L carnitine erg goed was?

Er zijn veel stickies op het forum hoe je op voeding kan letten , en vet verbanden. Gezond eten, veel bewegen :D

als je pas begint is dat wel perfect mogelijk. spieren kweken en verbranden. ikzelf heb het meegemaakt en veel andere forum leden ook.

Als je vet verbrand zie je je spieren beter waardoor ze mischien groter lijken maar hou jezelf niet voor de gek.

Ga de stickies nog maar eens goed lezen, er staat dat dit vrijwel niet mogelijk is alleen bij proffesionals die een spiergeheugen hebben :p

Ok. Bedankt. Dus zal eerst cardiotraining doen en op mijn voeding letten. Iemand ervaring met L carnitine?

Als je vet verbrand zie je je spieren beter waardoor ze mischien groter lijken maar hou jezelf niet voor de gek.

Ga de stickies nog maar eens goed lezen, er staat dat dit vrijwel niet mogelijk is alleen bij proffesionals die een spiergeheugen hebben :p

was niet het geval. ben toen ik ben begonnen met fitness 13 kg afgevallen op enkele weken tijd. en ben toen breder geworden ook. men rug, schouders zijn breder geworden;)

Terug
Naar boven