Vlieghe 1990
Novice
- Waardering
- 0
Hallo iedereen,
me eventjes voorstellen, 19 jaar, 1 m 74 ongeveer 80 kg. Nu is mijn vraag, heb vroeger 7 jaar gevoetbald, 4 jaar wielrennen, nu ongeveer een jaar niets meer
. . . Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om te fitnissen om mijn conditie te verbeteren en er beter uit te zien ( gespierder, wat magerder).
Ben zo een 10 kg bijgekomen en dat is duidelijk te zien. Nu ben ik al bezig met ongeveer 2 maand half te fitnissen maar dan grootendeels cardio en lichte kracht. Nu is mijn vraag wat het beste is? In fitniss zeggen ze dat ik eerst helemaal moet droog getraind zijn en dan spieren opbouwen. Kan elke dag gaan trainen . . . Graag wat advies want geraak er alleen niet uit.
Ciao en alvast bedankt
me eventjes voorstellen, 19 jaar, 1 m 74 ongeveer 80 kg. Nu is mijn vraag, heb vroeger 7 jaar gevoetbald, 4 jaar wielrennen, nu ongeveer een jaar niets meer
. . . Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om te fitnissen om mijn conditie te verbeteren en er beter uit te zien ( gespierder, wat magerder).Ben zo een 10 kg bijgekomen en dat is duidelijk te zien. Nu ben ik al bezig met ongeveer 2 maand half te fitnissen maar dan grootendeels cardio en lichte kracht. Nu is mijn vraag wat het beste is? In fitniss zeggen ze dat ik eerst helemaal moet droog getraind zijn en dan spieren opbouwen. Kan elke dag gaan trainen . . . Graag wat advies want geraak er alleen niet uit.
Ciao en alvast bedankt