AndroidHealthClinic

Beginners vraag over supplementen!

Stevenn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Beste BodyBuilders,

Mijn naam is Steven. Ben 18 en plan om volgende week eindelijk te beginnen met serieus te fitnessen. Beetje m'n levensstijl aanpassen dus.

Heb al reeds een vriend die me ingeleid heeft over voeding etc. Maar heb nog een vraagje over de supplementen.

Als ik het goed begrijp kunnen sommige niet hinderlijke supplementen je helpen bij spieren kweken ? Wat stellen jullie voor van supplementen, welke en wanneer te nemen ?

Ik ben vrij gespierd gebouwd van m'n eigen zonder er iets te doen, zo heb ik de enigste in de klas borstspieren zonder dat ik er iets voor moet doen etc :P
Denk dat genen 20 % zijn van een snelle progress in spieren kweken ? :D

Alvast bedankt & tips altijd welkom!

Steven!

biest!

wat zijn je stats ? (..:kg)

wrm denk je direct aan supps als je nog niet traint ?

wonder pil bestaat niet

Laatst bewerkt:
Je kunt rustig nog een jaartje wachten met supps imo. Als jij gewoon lekker gaat knallen en een goed voedings schema opstelt dan is dat voldoende.
Niet schadelijke supps voor als ik je toch niet kan tegenhouden zijn creatine en whey. Die 2 zou je eventueel kunnen nemen als je net gaat beginnen.
In de supplementen topics kun je op deze site al veel informatie erover winnen. Succes met trainen en maak nu alvast foto's en over een half jaartje weer,
Dan kun je ze hier zetten op dit forum en kunnen we eens zien of je genen je een beetje hebben geholpen.

Greetz,

pokerladron

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind mezelf niet gespierd. Ik vind me gespierd tegenover de rest van m'n klas. Waar zij planken zijn, ben ik dat niet.

Iig stats : 1.80 groot, 75 kg of zo.
Ecto ben ik in ieder geval niet :p

Reden dat ik nu al denk aan supps, is om de simpele reden dat ik ver van weet wat ik allemaal moet doen om resultaten doeltreffend te halen.
Daarom raadpleeg ik ook ervaren mensen hier.

Ik ben ook helemaal geen dromer, het zal hard werken worden en ik denk niet dat supss een wondermiddel zijn, maar ik dacht dat ze misschien zouden helpen. Daarom vraag ik het hier

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Je kunt rustig nog een jaartje wachten met supps imo. Als jij gewoon lekker gaat knallen en een goed voedings schema opstelt dan is dat voldoende.
Niet schadelijke supps voor als ik je toch niet kan tegenhouden zijn creatine en whey. Die 2 zou je eventueel kunnen nemen als je net gaat beginnen.
In de supplementen topics kun je op deze site al veel informatie erover winnen. Succes met trainen en maak nu alvast foto's en over een half jaartje weer,
Dan kun je ze hier zetten op dit forum en kunnen we eens zien of je genen je een beetje hebben geholpen.

Greetz,

pokerladron

Zal ik idd doen die foto's trekken :p Om de transformatie te bekijken .

Laatst bewerkt:
whey, multivitaminen, omega caps. Hier zou ik mee beginnen en creatine nog even achterwege laten.

Ik zou de whey ook nog achterwege laten en de eerste 3-4 maanden gewoon zelf goed eten en een beetje inkomen met trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok is goed. Zal supps achterwegen laten in het begin, zien hoever ik kom. :D
Bedankt voor de info ^^

waarom wachten, als hij nu wilt beginnen met het innemen van supps,dat zal hem alleen maar ten goede komen en zijn prestaties bevorderen.
Ik zou voor de whey en mono-creatine en een multivitamine gaan , meer heb je zeker niet nodig.

Supplementen is geen vervanging van je voeding. Als je niet genoeg binnenkrijgt door voeding alleen, zou ik aan supps gaan beginnen, in begin nog niet nodig denk ik:cool:

Beste BodyBuilders,

Mijn naam is Steven. Ben 18 en plan om volgende week eindelijk te beginnen met serieus te fitnessen. Beetje m'n levensstijl aanpassen dus.

Heb al reeds een vriend die me ingeleid heeft over voeding etc. Maar heb nog een vraagje over de supplementen.

Als ik het goed begrijp kunnen sommige niet hinderlijke supplementen je helpen bij spieren kweken ? Wat stellen jullie voor van supplementen, welke en wanneer te nemen ?

Ik ben vrij gespierd gebouwd van m'n eigen zonder er iets te doen, zo heb ik de enigste in de klas borstspieren zonder dat ik er iets voor moet doen etc :P
Denk dat genen 20 % zijn van een snelle progress in spieren kweken ? :D

Alvast bedankt & tips altijd welkom!

Steven!

krijg een raar beeld van je klas :')

Hoezo wachten met shakes?

Idd waarom wachten met de Shakes?
Ik zou gaan voor de Whey shakes en multivitamines.

ja. whey & multi.

Terug
Naar boven