jorinator
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 9%
Hallo,
ik ben al een ruime tijd op dit forum reviews en progressions aan het lezen, en nu ik heb besloten zelf ook te gaan fitnessen, plaats ik mijn schema hier ook maar.
Hopelijk kunnen jullie mij extra raad geven, of mijn schema helpen verbeteren.
Ik ben nu 17 jaar, 60.5kg en 9% BF met een lengte van ongeveer 1m85.
Maandag: chest + biceps
Dinsdag: /
Woensdag: back + triceps
Donderdag: legs + biceps
Vrijdag: /
Zaterdag: chest + triceps
Zondag: back + lats
waarschijnlijk is het raar dat lats hier apart bij staan op zondag, maar dat is omdat ik die niet train op de andere dagen waar ik mijn rug doe, omdat ik van nature al redelijk brede lats heb, en hier niet op wil focussen.
Als aanvulling op mijn voeding ga ik waarschijnlijk elke dag 2 Mass Perfection shakes nemen, behalve op de dagen dat ik niet train, dan neem ik er maar 1.
Hebben jullie nog extra advies, of kunnen jullie mij verbeteren als ik ergens fouten heb?
Alvast bedankt
ik ben al een ruime tijd op dit forum reviews en progressions aan het lezen, en nu ik heb besloten zelf ook te gaan fitnessen, plaats ik mijn schema hier ook maar.
Hopelijk kunnen jullie mij extra raad geven, of mijn schema helpen verbeteren.
Ik ben nu 17 jaar, 60.5kg en 9% BF met een lengte van ongeveer 1m85.
Maandag: chest + biceps
Dinsdag: /
Woensdag: back + triceps
Donderdag: legs + biceps
Vrijdag: /
Zaterdag: chest + triceps
Zondag: back + lats
waarschijnlijk is het raar dat lats hier apart bij staan op zondag, maar dat is omdat ik die niet train op de andere dagen waar ik mijn rug doe, omdat ik van nature al redelijk brede lats heb, en hier niet op wil focussen.
Als aanvulling op mijn voeding ga ik waarschijnlijk elke dag 2 Mass Perfection shakes nemen, behalve op de dagen dat ik niet train, dan neem ik er maar 1.
Hebben jullie nog extra advies, of kunnen jullie mij verbeteren als ik ergens fouten heb?
Alvast bedankt