MuscleMeat

beginnerskuur test e only !

Musclegrow

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ik ben van plan om mijn bevindingen hier te posten.

Zodat we er met zijn allen wat van kunnen opsteken.

Mijn kuur is als volgt 2 x per week 250 mg test e.

nakuur met nolvadex

train 5 a 6 x per week. Omdat ik nu sinds 2 weken geen werk heb. heb ik genoeg rust en kan ik het dus ook permitteren om zovaak te gaan. (natuurlijk wel werk zoekende) maar dat ter zijde.

ik train in een split schema. en probeer me oefeningen zoveel mogelijk af te wisselen dus het word een beetje moeilijk om me krachtstats bij te houden. verder vind ik dit zelf ook niet het belangrijkste.

Me doel : is om massa te winnen en niet teveel in vet % te stijgen. dus ik probeer zoveel mogelijk clean te eten.

gr musclegrow

Me supplementen:

Mega grow XXL nutrition 1 scoop na het trainen voor beter herstel en snelle bouwstoffen.
Multi vitamine XXL nutrition
Zink XXL nutrition In de hoop dat het de acne wat tegen gaat.
Whey perfection XXL nutrition. 1 a 2 x per dag. probeer de proteine zoveel mogelijk uit me voeding te halen.

Laatst bewerkt:
Waarom 2x per week test e?

En hoe lang ga je kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat dan je bloedwaardes op een gelijker niveau blijven. Dat is mij iig verteld. Ik kuur 10 weken.

Ik volg

Ik zal maar meteen een post geven !

Ik ben nu ruim anderhalve week bezig. moet zeggen dat het lijkt of ik er heel gevoelig voor ben. zenuwachtig gevoel heel de dag en trainingen gaan nog niet zo lekker. de pomp is er zeker wel. alleen uithoudingsvermogen en kracht nog niet. sta letterlijk na elke set te puffen. maar dat zal wel wennen zijn. Iemand hier bevindingen mee?

Ben ook net week geleden gestart, 500mg test-e 1x pw. Nog geen bijwerkingen, behalve een vollere pomp.
Veel komt ook uit t koppie he! ;)

Succes bro! Ik volg

Ik zal maar meteen een post geven !

Ik ben nu ruim anderhalve week bezig. moet zeggen dat het lijkt of ik er heel gevoelig voor ben. zenuwachtig gevoel heel de dag en trainingen gaan nog niet zo lekker. de pomp is er zeker wel. alleen uithoudingsvermogen en kracht nog niet. sta letterlijk na elke set te puffen. maar dat zal wel wennen zijn. Iemand hier bevindingen mee?

Als het goed is merk je pas wat rond week 4-6 tijdens de kuur.

Begon bij mij met wat lichte acne en vervolgens leek elke vrouw ineens een stuk mooier en je voelt je gewoon een stuk gelukkiger en zit beter in je vel (komt mede door de gains die je maakt).

Ben vorige week maandag ook begonnen met enkel test e samen met mijn trainingspartner.
Heb een inspuiting gedaan van 0,5mg en vandaag zou ik 1mg spuiten.
Mijn doel hiermee is om beetje gespierder te worden maar zonder dat ik ineens de hulk wordt als je begrijpt wat ik bedoel, wil er gewoon enkele kilo'tjes bij op korte tijd.
Mijn ervaring hiermee is dat ik s'avonds niet snel in slaap val omdat ik me druk maak over vanalles en nog wat, op trainingen is het iets makkelijker (alhoewel ik denk dat het vooral in het kopje zit). Het enige dat ik wel opmerk is dat ik een andere pijn ondervind als ik train.
Als ik beslis vandaag mijn laatste inspuiting te doen wat voor gevolgen geeft dit dan?
Heb ook geen nakuur.

Groetjes

Ben vorige week maandag ook begonnen met enkel test e samen met mijn trainingspartner.
Mijn doel hiermee is om beetje gespierder te worden maar zonder dat ik ineens de hulk wordt als je begrijpt wat ik bedoel, wil er gewoon enkele kilo'tjes bij op korte tijd.
Mijn ervaring hiermee is dat ik s'avonds niet snel in slaap val omdat ik me druk maak over vanalles en nog wat, op trainingen is het iets makkelijker (alhoewel ik denk dat het vooral in het kopje zit). Het enige dat ik wel opmerk is dat ik een andere pijn ondervind als ik train.
Als ik beslis vandaag mijn laatste inspuiting te doen wat voor gevolgen geeft dit dan?
Heb ook geen nakuur.

Groetjes

Ik denk dat je andere hoeveelheden spuit ?

Heb ook geen nakuur.

Groetjes

:o

Heb ook geen nakuur.

Groetjes

:roflol: Ga lekker voetballen ofzo....

Succes. Zelf spuit ik gewoon 1x per week 500 mg test in ipv verdelen over 2 keer.
Maar goed zijn allemaal kleinde dingen natuurlijk.

Succes. Ik ben benieuwd naar je bevindingen, misschien ook een kuur voor mij in de toekomst.

Als het goed is merk je pas wat rond week 4-6 tijdens de kuur.

Begon bij mij met wat lichte acne en vervolgens leek elke vrouw ineens een stuk mooier en je voelt je gewoon een stuk gelukkiger en zit beter in je vel (komt mede door de gains die je maakt).

Ben het eens met hem, zou het raar vinden als je nu al een dikke pomp krijgt enzo normaal merk je er pas na 4-6 weken iets van ben zelf ook bezig met test heb hier wel een kickstart dbol bij genomen en zit nu op 6 weken en begin de test nu zelf pas te voelen.

Ben het eens met hem, zou het raar vinden als je nu al een dikke pomp krijgt enzo normaal merk je er pas na 4-6 weken iets van ben zelf ook bezig met test heb hier wel een kickstart dbol bij genomen en zit nu op 6 weken en begin de test nu zelf pas te voelen.

Wat een K*T stats om te gaan kuren man!

je squat als een wijf, en de rest is ook om te lachen.. vanwaar meteen de easy way out? Kan niet voorstellen dat je al enige ervaring hebt opgedaan in degelijk trainen en eten.

Wat een K*T stats om te gaan kuren man!

je squat als een wijf, en de rest is ook om te lachen.. vanwaar meteen de easy way out? Kan niet voorstellen dat je al enige ervaring hebt opgedaan in degelijk trainen en eten.

:haha:
Zegt de gene zonder stats, Ga ergens anders zijken. :roflol:
+ heb even in je gestarte onderwerpen gekeken en
heb daar gevonden dat je 82kg met 20% vet hebt
moet je mij niet zeggen dat ik geen ervaring heb
van training of eten jij dikke vetkwal.

Laatst bewerkt:
:haha:
Zegt de gene zonder stats, Ga ergens anders zijken. :roflol:
+ heb even in je gestarte onderwerpen gekeken en
heb daar gevonden dat je 82kg met 20% vet hebt
moet je mij niet zeggen dat ik geen ervaring heb
van training of eten jij dikke vetkwal.

20%? Blader even verder in mijn log zou ik zeggen er staan zelfs foto's in.
Vind je er ook meteen een deadlift van 200 + kg en een legpress van 400 kg ;)
Wel opvallend is dat jij jouw krachtstats meteen weg hebt gehaald, lolled.

Beetje triest en kleinzinnig van je om meteen te gaan schelden als je op je teentjes bent getrapt, was een serieuze vraag die ik je stelde ;) En je hebt ook gewoon serieus zielige stats om te kuren (dl 120/bp 100/ sq 100)
Was niet om je te beledigen maar ik hoop op deze manier anderen ervan te weerhouden die domme keuze te maken. Kuren moet je doen als je jaren kennis hebt opgedaan en degelijk getraind en gegeten hebt. Niet als je pas net een paar maandjes mee kijkt. Het komt steeds vaker voor dat er in het eerste trainingsjaar al naar de roids grijpen, soms zelfs nog in de puberteit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven