Musclegrow
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben van plan om mijn bevindingen hier te posten.
Zodat we er met zijn allen wat van kunnen opsteken.
Mijn kuur is als volgt 2 x per week 250 mg test e.
nakuur met nolvadex
train 5 a 6 x per week. Omdat ik nu sinds 2 weken geen werk heb. heb ik genoeg rust en kan ik het dus ook permitteren om zovaak te gaan. (natuurlijk wel werk zoekende) maar dat ter zijde.
ik train in een split schema. en probeer me oefeningen zoveel mogelijk af te wisselen dus het word een beetje moeilijk om me krachtstats bij te houden. verder vind ik dit zelf ook niet het belangrijkste.
Me doel : is om massa te winnen en niet teveel in vet % te stijgen. dus ik probeer zoveel mogelijk clean te eten.
gr musclegrow
Me supplementen:
Mega grow XXL nutrition 1 scoop na het trainen voor beter herstel en snelle bouwstoffen.
Multi vitamine XXL nutrition
Zink XXL nutrition In de hoop dat het de acne wat tegen gaat.
Whey perfection XXL nutrition. 1 a 2 x per dag. probeer de proteine zoveel mogelijk uit me voeding te halen.
Zodat we er met zijn allen wat van kunnen opsteken.
Mijn kuur is als volgt 2 x per week 250 mg test e.
nakuur met nolvadex
train 5 a 6 x per week. Omdat ik nu sinds 2 weken geen werk heb. heb ik genoeg rust en kan ik het dus ook permitteren om zovaak te gaan. (natuurlijk wel werk zoekende) maar dat ter zijde.
ik train in een split schema. en probeer me oefeningen zoveel mogelijk af te wisselen dus het word een beetje moeilijk om me krachtstats bij te houden. verder vind ik dit zelf ook niet het belangrijkste.
Me doel : is om massa te winnen en niet teveel in vet % te stijgen. dus ik probeer zoveel mogelijk clean te eten.
gr musclegrow
Me supplementen:
Mega grow XXL nutrition 1 scoop na het trainen voor beter herstel en snelle bouwstoffen.
Multi vitamine XXL nutrition
Zink XXL nutrition In de hoop dat het de acne wat tegen gaat.
Whey perfection XXL nutrition. 1 a 2 x per dag. probeer de proteine zoveel mogelijk uit me voeding te halen.
Laatst bewerkt:

Ga lekker voetballen ofzo....