Musclegrow
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20%? blader even verder in mijn log zou ik zeggen. Staan zelfs foto's in.
Vind je er ook meteen een deadlift van 200 + kg en legpress van 400 kg
Wel opvallend is dat jij jouw krachtstats meteen weg hebt gehaald, lolled.
Leuk dat je meteen gaat schelden als je op je teentjes bent getrapt, was een serieuze vraag die ik je steldeEn je hebt ook gewoon serieus zielige stats om te kuren (dl 120/bp 100/ sq 100)
Was niet om je te beledigen maar ik hoop op deze manier anderen ervan te weerhouden die domme keuze te maken. Kuren moet je doen als je jaren kennis hebt opgedaan en degelijk getraind en gegeten hebt. Niet als je pas net een paar maandjes mee kijkt. Het komt steeds vaker voor dat er in het eerste trainingsjaar al naar de roids grijpen, soms zelfs nog in de puberteit.

Je zegt dat ik squat als een wijf maar in jouw log staat zelf dat je maar 8x100kg squat ik doe even veel dus lekker je squat dus zelf als een wijf![]()
Je zegt dat ik squat als een wijf maar in jouw log staat zelf dat je maar 8x100kg squat ik doe even veel dus lekker je squat dus zelf als een wijf![]()

Jullie lopen je beide aan te stellen als een wijf, ga ruzie maken via pm in plaats van een log te vervuilen.

Geen offtopic gezeiver meer 
max squat zit nog altijd op 170 ATG na anderhalfjaar niet gesquat te hebben
die squats zijn na legpress
en sinds wanneer squat jij 8x100, half uur geleden was dit nog 3x100
---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 11:44 ----------
Log vervuilen, dat moeten wij van jou horen..
Maar jij hebt gelijk, wij gedragen ons als een wijf jij als een bishGeen offtopic gezeiver meer
![]()
tot een half uur geleden dan tot je erover begon te zagen. maar ok geen offtopic gezever meer 
Er komen nog wel foto's maar deze zal ik pas maken als ik op week 8 zit of zelfs na de kuur. Dit omdat ik naar het beste resultaat wil werken. En niet tussendoor al ga kijken wat ik gegroeid ben. Ik ben in ruim een week al 3,5 kilo bijgekomen. geloof niet dat dit al door de test komt maar vooral door veel rust en strikt om het 1,5 u eten.
---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 13:28 ----------
Ik heb ook nog even de supplementen toegevoegd aan mijn begin post.
Ben het eens met hem, zou het raar vinden als je nu al een dikke pomp krijgt enzo normaal merk je er pas na 4-6 weken iets van ben zelf ook bezig met test heb hier wel een kickstart dbol bij genomen en zit nu op 6 weken en begin de test nu zelf pas te voelen.

max squat zit nog altijd op 170 ATG na anderhalfjaar niet gesquat te hebben
die squats zijn na legpress
en sinds wanneer squat jij 8x100, half uur geleden was dit nog 3x100
---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 11:44 ----------
Log vervuilen, dat moeten wij van jou horen..
Maar jij hebt gelijk, wij gedragen ons als een wijf jij als een bishGeen offtopic gezeiver meer
![]()
Iedereen spammed in arnodsi zijn log, daar is t gewoon sociaal acceptabel.Iedereen spammed in arnodsi zijn log, daar is t gewoon sociaal acceptabel.

Ik was aan het bankdrukken goed opgewarmt van tevoren. En het schiet er bij de 2de set in... heb wel doorgetraind op aanraden van de mede trainers om goed de pomp erin te laten gaan op laag gewicht en veel herhalingen. Ik hoop echt dat het snel weg is. En dat ik me nu druk maak om niks. Verder ging triceps wel lekker.het gaat om de aanhechting waar je oksel naar borst overgaat. in iedergeval in dat gebied.
Zoo ben net terug van me borst triceps training.. maar je gelooft het nooit!Ik was aan het bankdrukken goed opgewarmt van tevoren. En het schiet er bij de 2de set in... heb wel doorgetraind op aanraden van de mede trainers om goed de pomp erin te laten gaan op laag gewicht en veel herhalingen. Ik hoop echt dat het snel weg is. En dat ik me nu druk maak om niks. Verder ging triceps wel lekker.
het gaat om de aanhechting waar je oksel naar borst overgaat. in iedergeval in dat gebied.
keep you posted!
Idd heb 't ook ooit gehad met flyes, niet prettigHmz dat is ook mijn eeuwige achilleshiel. Let bij benchen onderin te beweging op dat je je ellebogen niet extreem naar buiten trekt. Dumbell flyes kunnen ook funest zijn als je te ver doorstrekt....